Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Notta ristus, vaasas ei veri vapise !!
LasseOsta pois Acadyane, mutta ethän talviautoksi jokapäiväliikenteeseen. Siihen saat AX tai Bx:n muutamalla stasella ja näin säästät Acan kesän retkille. 😆
LasseLang olis suurperheiselle hyvä, sahara metsästäjälle/maastossa kävijälle, mutta toi paku näyttää kyllä aika kotitekoiselta, varmaan käyty venyttämässä autorobotin tehtaalla ja samalla toi hintalappu venyny 8)
Tässä taas tullin hemmoille hyvä sivu tsekkailla “yleisiä pyyntihintoja markkinoilla”, kun määrittelevät tuonti sätkien pyyntihintoja.
Veron muutoshan muuten on hyvä, kun sätkän prosentiksi tullee noin 14%.
LasseJos Belgian kaupassa välikättä eli diileriä 8) tarvitaan, olen sätkäni suorituskyvyn huomioiden (127km/h navin mukaan 🙄 ) käytettävissä. 😉
LasseEipä niitä paljon näy, mutta erityiskohteena ne ovat niitä harrastaville.
Tunnetko sivut Belgian 2CV:den valmistuksesta:
http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/default.htm
Ovat ranskaksi, mutta selailemalla selviää aika paljon, löytyy mm. valmistenumerolistat yms. kivaa. 🙄
LasseMinä mittasin nämä AK:n vaijereina myydyt ja pituus oli 400mm, mutta en huomannut mitata kierteen pituutta.
Kyllä se lienee Ranskassa valmistettu, kun on mallia -85, Brysselin tehdas kait loppui v -81 tai vastaavaa.
LasseSuomi-paku on jo talviteloilla hyvin tehdyn Mosquito – Borlänge turneen jälkeen, ei liikaa kerralla 12 vuoden seisonnan jälkeen 🙂
Belgi-sätkä sen sijaan liikkuu koko vuoden ja juuri viikonloppuna olin Saksassa paikallisessa pystymettä kokoontumisessa. Aivan upea aurinkoinen ilma koko viikonlopun, päivällä +18-20C, yöllä noin +10, todella upea kokouskeli 8)
Täällä Belgiassakin kyllä suolaillaa keskitalvella ja saksassa välillä todella runsaastikkin, silloin kyllä otan alle kovakaton Hertziltä, sätkä kun on ainoa auto perheessä.Niin, sitä yritin tossa avauksessa kirjottaa, että tankin pää on kunnossa.Irtomittarilla “takapää” toimii., eli vika on rintapellin liittimestä mittaritauluun päin.
LasseMoro !
Vanhuksen rungossa on korille tarkoitetut sivutuet, jotka uudemmissa malleissa on lisätty pohjapelteihin, lisäksi vanhuksen rungossa on kiinnitys reiät/kierteet jarrupoljinmysteeriön kiinnittämiseksi ja penkinreiät keskellä. Nämä eroavaisuudet noin äkkiä tuli mieleen.
Jos vaihdat rungon, osta ihmeessä alkuperäisen kaltainen.
Yleensä vanhusten rungot on lujaa tekoa ja jos selviät päälli/pohjapeltien vaihdolla ja sisätukien vahvistamisella on korjaaminen järkevä vaihtoehto.
Kysymys on tietenkin myös rahasta, 1000eur uuteen runkoon tai vastaavalla määrällä hitsaustyötä/talkoota ?? Projektin etenemistä saattaa vauhdittaa uuden rungon osto ja voi käyttää hitsaustunnit kasaamisen.
Lasse8.10.2007, 15:13 vastauksena käyttäjälle: Takajarrurummunkin saa osiksi … ja laakeridebattia #141242Miten teet tuon rasvan vaihdon ? Ainakin edessä stefan väli on aika pieni.
LasseAika paljo viisastuisit vielä lisää, kun liittyisit killan jäseneksi ja alkaisit saada Nyytiset ihan kotiin kannettuna 😆
LasseTohon ei voi enään muuta lisätä kuin KIITOS!! järjestäjille.
Vielä kun ehkä tänään saa matkatavaran lentojen jäljitä kotiin niin on mööttireissu pulkassa.
LasseMinä olen käyttänyt vanhaa teflonia ylösalaisin painamistyökalun ja uuden teflonin välissä, näin uusi tefloni kohtaa kovuisensa aineen ja paino tulee tasaisesti joka puolelle. tiukin kohtahan on venttiilinohjurin kaula.
Mulla oli teflonisatsi, joita ei ollut merkitty ja piti tarkkaan mittailla ja sovitelle venttiilin varren päähän, jotta oikeat parit löytyi.
LasseHieno yksilö !!
Kannattaa ehdottomasti tutustua historiaan, ennen kuin alkaa muuttaa mitään. Tiedä vaikka aikanaan olise tehty muutokset lain vaatimissa puitteissa, kuten esim. meillä 80-luvulla oli pakko tehdä. Nämä kait on hyväksyttävissä ko. vuosimallin laitteeseen ??
Näyttää ryhtevältä, eikun pesu , bensaa ja kipinää ja baanalle 😆
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit