Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
VAUTSI POJAT !! NOSTAN HATTUA JA KUMARRAN !!
Itse kärvistelen etupyörän laakerinvaihdon aloittamisen kanssa ja te painatte moisia rojekteja, onittelen !! 😆
LasseHuh huh, toivottavasti ei tarvi ajaa tihkukelillä 🙄
LasseSitrosesta on vain hyviä kokemuksia, osat on tullut niin kuin on tilattu tai sitten ovat kysyneet, jos jää epäselväksi.
Kannattaa selvittää asia puhumalla, mutta ei mielestäni “natsivääpeli” asenteella. Molemmilla osapuolilla on varmasti asiasta omat käsityksensä ja tärkeintä on saada osapuolet ymmärtämään toisensa näkemys myös.
Lasse11.5.2007, 08:31 vastauksena käyttäjälle: Öljyisen näköiset jarrupalat edessä, voiko vielä käyttää #139280Joo, ensin kannattaa poistaa reilut rasvat jarrukliinerillä. Minä olen ottanut tavaksi ennen katsastusta löysäillä jarrupalat ja samalla sylinterit ja ottaa palat pois. Olen harjannut ne ensin puhtaalla teräsharjalla (ei sillä alustamasassa ja oljyssä olevavalla) ja sitten olen pyyhkäissyt ne 400 santapaperilla. Kuluneetkin palat saa pintaansa kuten uusissa olevan karheahkon pinnan ja koskaan ei ole ollut ongelmaa dynamometrissä. Paloihin kertyy ilman konee öljyvuotojakin sellainen kiillottunut likainen pinta pölystä ja varsinkin suolasta. Suosittelen !!
– Suhosen Lassen ja kaverinsa Belgian aarteita
Valitettavasti Belgian aarteet ei saavu paikalle, kaverini ei pystynyt järjestämään vapaata.
LasseNiin se piti vielä sanoa: Antti, miehen puhetta !!
Näin 29 vuoden kokemuksella voin sanoa, että se myyntiilmoitus oli se mielenhäiriö. Pakukuumehan on kuin AIDS, menee veriin eikä lähde, korkeintaan tarttuu huolimattomaan kaveriin kuten edellämainittukin.
😳 LasseViimeisissä korpparin maahantuomissa oli kaksinopeutta, mutta oliko toinen tihku sitä en muista.
Sellainen hassu muistikuva tuli myös, että joskus olen kuullut huonosta laturin rungon maadoituksesta, joka aiheuttaisi “magnetti” ilmiön, kuten 2 +-magneettia vierekkäin, joka heittäisi sitten hiilen, kuten magneetin ulos kolosta. En kyllä ole ollenkaan varma.
LasseKannattaa tarkistaa myös laakereiden kunto, ettei ole väljää ja synny resonanssia, joka heittää hiilen ylös.
LasseJuttelin Belgian tietopankkini Andre M. kanssa ja hän sanoi niillä olevan ainakin kaksi merkitystä:
– taka-akselin geometria, eli sekä suhteessa jousitukseen että myös akselin ja rungon suhteeseen, joka muuttaa ohjausgeometriaa (tai ajogeometriaa)
– akseliston äänien siirtymisen runkoon vaimentaminen ja siksi ne on alumiinia
– sähköasiaan hän ei osannut sanoa mitään, paljon sähköisiä osiahan akselistossa ei ole.
LasseBilteman 55ah on kestänyt vuodesta 1996, tosin sätkässä joka ympärivuoden liikenteessä.
LasseJimmi olet tosi profi näissä hommissa, sanomalehdet lattiassa Citikka mainoksella !! 😯
Tosi profi !! 😆
LasseItse pidän “voimakkaasti” kirjoitetuista pääkirjoituksista, onhan pääkirjoituksen tehtävä ottaa kantaa kannattamansa idean tärkeisiin asioihin, Nyytisten pääkirjoitus siis ottaa kantaa 2 CV-killan asioihin.
Mutta se on totta, että keskustelupalsta on ehdottomasti luetuin palsta killan nettisivuilla ja ehdottomasti myös päivitetyin, vai pitäisikö sanoa sivusto jota päivitetään, kun muut sivut päivittyvät verkkaisesti ja Uutis sivulla viimeisin uutinen on 17. maailmankokous Ruotsisssa ja sitä edellinen 16. maailmankokous Skotlannissa 🙄
Joten Oltsu , pistähän jatkossakin kiltalaisten näppäimistöt sauhuamaan keskustelua herättävillä mielipiteilläsi, jos jollain niin sinulla pitää mielipiteitä olla.
LasseAi niin pitihän mun asiaakin kirjottaa. Ton mallin kytkinlevy on tosi kestävä, eikä kuumia ja sula kuten se jarruhihnapäällysteinen.
Hiilen vastapuolta vois kannattaa yrittää kiillottaa öljy-teräsvilla yhdistelmällä, joka muuten on kovasana myös lohkon alupintoihin, joihin on tiivisteparka tarrautunut oikein kunnolla kiinni. -
JulkaisijaArtikkelit