Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 151 - 165 (kaikkiaan 182)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Lehdistä leikeltyä #143485
    LPN

    @kontio pertti wrote:

    Hakekaa ny jotakin…halavalla!!

    Kovasti yritetään. Katotaan mitä kaikkea keväällä matkaan tarttuu.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV, pakun oikeanpuoleinen taka-vilkkuvalo, vm -62 #144046
    LPN

    Onhan se parisataa paljon rahaa, mutta niitä kuitenkin vielä saa! Ja uutena! Tässä vaiheessa kun näitä uustuotanto-osia vielä saa, niin kannattaisi ehkä hyödyntää tarjontaa. Pelkään, ettei näitä ikuisesti kaupan ole.

    Pitäisköhän tilata varastoon…

    vastauksena käyttäjälle: Esittäytyminen #138632
    LPN

    @LPN wrote:

    Kummipojan toimesta kuljin sai nimekseen Ransu, ainakin kunnes parempi/sopivampi nimi tulee vastaan.

    Erinäisistä syistä sopivamman nimen keksiminen on entistä ajankohtaisempaa. Ehdotuksia?

    vastauksena käyttäjälle: Wanhus-Dyanen jarruosat – saako enää mistään? #143754
    LPN

    Tuskinpa museotarkastuksessa syynäävät kuljinta niin tarkasti, että moisen eron huomaavat. Eikä tuollaiseen edes osaisi kiinnittää huomiota kuin rättäreihin erikoistunut tarkastaja.

    vastauksena käyttäjälle: Lisää pakuja heti! #142489
    LPN

    Eikös noita Suomen autoverotukseen liittyviä asioita ole viimeaikoina puitu EU -tasolla. EU -kansalaisten kun pitäisi tietyllä tavalla olla tasa-arvoisia.

    Jalppiksen linkin sivu ei oikein toiminut.

    vastauksena käyttäjälle: Lisää pakuja heti! #142486
    LPN

    Muistanko oikein, että Suomessa olis nykyään korinvaihdot kielletty. Toisinsanoen niistä siis joutuu maksamaan automaagisesti autoveron – uudestaan. Tältä pohjalta vaikuttaisi siis toivottomalta saada tuollainen täällä kilpiin?

    Entä jos tuollaisen löytää jostain valmiina, rekisteröitynä vaikka Britteihin tai Saksaan. Onnistuuko saada kilpiin Suomessa?

    EU -komissio tms. pitäisi hukuttaa valituksiin näistä Suomalaisen autoilun kiemuroista. Ja kaikki hulluus vain väliaikaisen veron takia…

    vastauksena käyttäjälle: Acadiane tai PAKU #142165
    LPN

    Hieman päivitystä alkuperäiseen ilmoitukseen.

    Ruostumistestiä en ole ehtinyt vielä aloittaa. Luulen vain, että talven kokeilulla ei juurikaan mitään selvää saa aikaan. Ja noista TM:n testeistä en viitsi sanoa mitään.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV, Dyane ja HY #142523
    LPN

    HY tietysti kiinnostaa aina. Toki hieman kunnosta riippuen.

    vastauksena käyttäjälle: Acadiane tai PAKU #142163
    LPN

    Onko jotain tietoa/arvauksia lopputulemasta?

    Voisihan tuota koittaa. Tosin en tiedä onko lämpötilaerot Hyvinkään korkeudella riittävät. Muut tarvittavat elementit löytyvät kyllä, vielä kun houkuttelee osaaikaisesti eläköityvän isän huolehtimaan suolauksesta.

    vastauksena käyttäjälle: Lisää pakuja heti! #142484
    LPN

    Omalla tavallaan mielenkiintoinen vaihtoehto, pakut kun tuntuvat olevan jokseenkin kiven alla.

    Mitenhän onnistuu rekisteröinti/katsastus Suomessa?

    vastauksena käyttäjälle: Acadiane tai PAKU #142161
    LPN

    @Isoo-Jukka wrote:

    Pieniä paikkoja on kyllä vuosien varrella sinne tänne laitettu ja olisi aika nyt peräpeilille jotain tehdä.

    Myyt mulle sen Acan, niin ei tartte alkaa paikkailemaan. 😉

    Omien kokemusten pohjalta perinteinen terva on hyvä ase ruostetta vastaan. Tuo mukanaan myös miellyttävän kotoisan tuoksun.

    vastauksena käyttäjälle: Talvisätkäilyä #142325
    LPN

    @Akaile wrote:

    Kyllä se suurin auton turvavaruste on ratin ja penkin välissä.

    On on, mutta mulla ei ainakaan ole aikaa olla kaikkien rattien ja penkkien välissä. Muiden tekemisiä kun on välillä vaikea, ellei mahdoton, ennakoida. Kerran on ABS:t pelastaneet varmalta kolahdukselta, sätkällä tosin ei olisi ehtinyt moiseen tilanteeseen lainkaan.

    Tarkoitus olisi kuitenkin tutustua talvisätkäilyyn mahdollisimman pian.

    vastauksena käyttäjälle: Acadiane tai PAKU #142156
    LPN

    Onhan noita varmasti Eurooppa väärällään, mutta kun aikaa ja mielenkiintoa ei oikein ole moista ulkomailta noutaa.

    Ja Acan olisi tarkoitus olla tekniikaltaan yksinkertainen ja luotettava kulkupeli talveksi. Muutamalla satasella saatavat BX/CX/AX:t ongelmineen eivät juurikaan houkuttele, tuossa Xantiassa on aivan tarpeeksi.

    Aca (tai paku) siis edelleen etsinnässä.

    vastauksena käyttäjälle: Nokka-akselin koneistus #141969
    LPN

    Saattaisi olla nelkun nokka koneistuksen tarpeessa. Selviää jahka saan projektikoneet avattua ja näen onko yhdessäkään kelvollista nokkaa.

    vastauksena käyttäjälle: Acadiane tai PAKU #142153
    LPN

    Täytynee yrittää tätäkin projektia hoputtaa kun Xantian käynnistyksen esto alkoi temppuilla oikein kunnolla. Jalkamiehenä siis ollaan. Alkuhätään pitänee hakea sätkä takaisin ruotuun.

Esillä 15 viestiä, 151 - 165 (kaikkiaan 182)