Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@kontio pertti wrote:
Hakekaa ny jotakin…halavalla!!
Kovasti yritetään. Katotaan mitä kaikkea keväällä matkaan tarttuu.
11.2.2008, 15:50 vastauksena käyttäjälle: 2CV, pakun oikeanpuoleinen taka-vilkkuvalo, vm -62 #144046Onhan se parisataa paljon rahaa, mutta niitä kuitenkin vielä saa! Ja uutena! Tässä vaiheessa kun näitä uustuotanto-osia vielä saa, niin kannattaisi ehkä hyödyntää tarjontaa. Pelkään, ettei näitä ikuisesti kaupan ole.
Pitäisköhän tilata varastoon…
@LPN wrote:
Kummipojan toimesta kuljin sai nimekseen Ransu, ainakin kunnes parempi/sopivampi nimi tulee vastaan.
Erinäisistä syistä sopivamman nimen keksiminen on entistä ajankohtaisempaa. Ehdotuksia?
Tuskinpa museotarkastuksessa syynäävät kuljinta niin tarkasti, että moisen eron huomaavat. Eikä tuollaiseen edes osaisi kiinnittää huomiota kuin rättäreihin erikoistunut tarkastaja.
Eikös noita Suomen autoverotukseen liittyviä asioita ole viimeaikoina puitu EU -tasolla. EU -kansalaisten kun pitäisi tietyllä tavalla olla tasa-arvoisia.
Jalppiksen linkin sivu ei oikein toiminut.
Muistanko oikein, että Suomessa olis nykyään korinvaihdot kielletty. Toisinsanoen niistä siis joutuu maksamaan automaagisesti autoveron – uudestaan. Tältä pohjalta vaikuttaisi siis toivottomalta saada tuollainen täällä kilpiin?
Entä jos tuollaisen löytää jostain valmiina, rekisteröitynä vaikka Britteihin tai Saksaan. Onnistuuko saada kilpiin Suomessa?
EU -komissio tms. pitäisi hukuttaa valituksiin näistä Suomalaisen autoilun kiemuroista. Ja kaikki hulluus vain väliaikaisen veron takia…
Hieman päivitystä alkuperäiseen ilmoitukseen.
Ruostumistestiä en ole ehtinyt vielä aloittaa. Luulen vain, että talven kokeilulla ei juurikaan mitään selvää saa aikaan. Ja noista TM:n testeistä en viitsi sanoa mitään.
HY tietysti kiinnostaa aina. Toki hieman kunnosta riippuen.
Onko jotain tietoa/arvauksia lopputulemasta?
Voisihan tuota koittaa. Tosin en tiedä onko lämpötilaerot Hyvinkään korkeudella riittävät. Muut tarvittavat elementit löytyvät kyllä, vielä kun houkuttelee osaaikaisesti eläköityvän isän huolehtimaan suolauksesta.
Omalla tavallaan mielenkiintoinen vaihtoehto, pakut kun tuntuvat olevan jokseenkin kiven alla.
Mitenhän onnistuu rekisteröinti/katsastus Suomessa?
@Isoo-Jukka wrote:
Pieniä paikkoja on kyllä vuosien varrella sinne tänne laitettu ja olisi aika nyt peräpeilille jotain tehdä.
Myyt mulle sen Acan, niin ei tartte alkaa paikkailemaan. 😉
Omien kokemusten pohjalta perinteinen terva on hyvä ase ruostetta vastaan. Tuo mukanaan myös miellyttävän kotoisan tuoksun.
@Akaile wrote:
Kyllä se suurin auton turvavaruste on ratin ja penkin välissä.
On on, mutta mulla ei ainakaan ole aikaa olla kaikkien rattien ja penkkien välissä. Muiden tekemisiä kun on välillä vaikea, ellei mahdoton, ennakoida. Kerran on ABS:t pelastaneet varmalta kolahdukselta, sätkällä tosin ei olisi ehtinyt moiseen tilanteeseen lainkaan.
Tarkoitus olisi kuitenkin tutustua talvisätkäilyyn mahdollisimman pian.
Onhan noita varmasti Eurooppa väärällään, mutta kun aikaa ja mielenkiintoa ei oikein ole moista ulkomailta noutaa.
Ja Acan olisi tarkoitus olla tekniikaltaan yksinkertainen ja luotettava kulkupeli talveksi. Muutamalla satasella saatavat BX/CX/AX:t ongelmineen eivät juurikaan houkuttele, tuossa Xantiassa on aivan tarpeeksi.
Aca (tai paku) siis edelleen etsinnässä.
Saattaisi olla nelkun nokka koneistuksen tarpeessa. Selviää jahka saan projektikoneet avattua ja näen onko yhdessäkään kelvollista nokkaa.
Täytynee yrittää tätäkin projektia hoputtaa kun Xantian käynnistyksen esto alkoi temppuilla oikein kunnolla. Jalkamiehenä siis ollaan. Alkuhätään pitänee hakea sätkä takaisin ruotuun.
-
JulkaisijaArtikkelit