Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@hertsyykkeli III wrote:
Eisevväliä, vaikka tulis Savonmaalta asti, kunhan löytyy. Kiitos etukäteen. Soita vaikka toimittamisesta 0400868533.
Jos laitat ainoastaan yhden “savolaispultin” voipi se vaikuttaa ohjaukseen 😆
Reilu vuosi rojektilla liikuskeltu ja se eikun siitä vaan paranee ja herkistyy. Keväällä käyttöönottaessa oli melko nuhaisen oloinen
mutta kyllä ne flunssan oireet ovat häipyneet. Etuakselistoa huolsin ja kävin ostamassa uuden rekisteripaperin.
Oli katsurina nuorimies joka ei ollut tiinaa heidän konttorillaan nähnyt sinä aikana jonka oli siellä työskennellyt.
Menin kaiken varalta mukaan jos sattuisi olemaan jotain kysyttävää.Olihan sitä kaikenlaista mm kyseli kuinka sieltä päässe ulos.
Harmittaa kun onnistuin hukkaamaan hylkäävän vikaraportin edelliseltä omistajalta. Oli siihen kirjattu kaksi sivua vikoja ja puutteita.
Huvittavin mielestäni oli se maininta puuttuvista avauskahvoista etuovesta vasen /oikea. Ruostetta tosin ei silloin ollut.
Vaan olipa sitten sitäkin ilmestynyt kohtalaisen runsaasti . Ihan vaivaksiasti.
Vielä on pieniä puutoksia hankintalistoilla .Lattiamatot,penkkien verhoukset,takaovien pahvit tai ne muoviset jutskat, ämpärillinen ovien listojen kiinnikkeitä ym pientä tilpehöörää. Sit pitää vielä roiskia lateksia pintaan ja sovitella osasia paremmin istuviksi.
Sovitteluhommia vaikeuttaa hieman se kun meni se korin korjaus ikäänkuin perse edellä kun se purkautui käsiin vähän laajemmin kuin alunperin olin suunnitellut.
Pääasia että pääsee sillä liikumaan.
Iloista syksyn odottelua toivotellen M.Möykky
https://picasaweb.google.com/113793292782402406833/DyaneRojeksti” onclick=”window.open(this.href);return false;Enpä enää meinannut muistaakaan kuinka ankeissa olosuhteissa tuota tuli harrasteltua.
Onneksi oli yksi kiltaveli joka oli tallentanut tämän vaatimattoman nippelin tallinsa hyllyyn.
Kiitokset sille jolle kiitokset kuuluu.tätä minävähän arvelinkin. Avasin yhden purkin ja sieltä valahti öljynnäköistä ja hajuista lientä.N. ruokalusikallinen.
Ajattelin laittaa sinne moottoriöljyä kun ei nyt satu tontilla muuta olemaan.uskon tuon hoitelevan hommansa kun saa vähän lientä sen murikan jarruttelemiseen. Eteenpäin sano mummo lumessa.ISO KIITOS Veskulle mieleenjäävästä tapahtumasta. Tietoisena rajallisista kyvyistäni uhmasin kuitenkinkohtaloani tässä raisussa teräskisassa,Lopputuloshan odotuksien mukainen mutta kuitenkin rehellinen ja kaikinpuolin reilu,Tuomari pysyi sanojensa takana.
Kaikesta ylenpalttisesta kestityksestä haluan kiitoksen kokille ja kokin pikkuapulaisille tässä lausua.Puhumattakaan ehtoisesta
Isännästä jota vielä kiittelen kovasti.
Toivuttuani urheluvammoistani aloitan reenit tulevaa kisaa varten. Soittotaitoa ja laulujen sanoja pitänee myöskin palauttaa
mieleen. Loppuarviona totean että viihdyin..Kiitos vielä kerran!Kiitos Jukka vinkeistä. Tässä minuntapauksessa tartteis nämä penkin verhoukset jotka tehtaalla on siihen asennettu.
On nimittäin repeytynyt rätti istuimen ja seökänojan välistä poikkiirti ja joitakin kiloja menettäneenä on vaarassa että luiskahdan tuosta raosta takamatkustajan jalkatilaan .
Eihän tuo ompelu kai kovin vaikeeta voi olla jos tekis ihan ite.Pitäs vaan purkaa vanha ja ottaa siitä mallia.
Ei vaan joutas penkki purettavaksi kesken parhaan sesongin. epäilen , että kun sen penkin puran niin niillä vanoilla kankailla se ei enää kasaudu edes tuohonkaan kuntoon.
Kyllähän uusia saapi euroopasta vaikka kuinka hienoja vaan nyt törmäämme ongelmaan nimeltä raha,tai ennemminkin sen puute.
Jos jostain löytys vaikka vähän rupisemmatki päälliset niin sitten tekisi “sukolit” itse. Siihen oletan tuon sinkerin kapasiteetin riittävän.Onkohan nyt niin että ovat menneet paaliin kaikki vanhat rievut.
@dago wrote:
Olen sellaisella koneella ajanut talven tiinassa kiinni. Kulkihan se. 😆
Oliskohan ollut tuo sama kone jolla kuljetin tiinan tampereelle.
Yhdellä välitankkauksella pääsin tuon matkan.Eipä olis uskonut että niilä kaasarivermeillä saa niin paljo syötettyä ainetta koneelle.
Mäkeen kiipesi kyllä nöyrästi mutta välityset ei oikein olleet sopivat.(nelkun loota)palautuu mieleeni että olis Hongiston tekemä. Ystaväni P.Olli.J:n tiinan nokalla oli sama tekele.
Muistelisin että oli muokattu Warren säleiköstä.Muistini mukaan minulla olisi 2cv tunkkeja ollut sekä pyöreänä että nelikulmaisena. Voi muisti kyllä pettääkin.
Jos päädyt pullotunkin hankintaan niin kannattais tutustua sen käyttötekniikkaan aivan kotipihassa valoisana aikana.
Voi tulla ongelmia varsinkin takarenkaan vaihdossa. Nimim. huonoja kokemuksia sysipimeällä tiellä kaatosateessa . Ei sujunut niinkuin tromsössä.
Ainakin minuntapauksessani jäi nostovara vähän vaatimattomaksi.Uutelassa ainakin toimii yksi alan liike
http://www.saimaansoodapuhallus.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false;@Citroman wrote:
Siitäpä onkin vääntynyt se kierreosa, siis käsijarruvaijerista. Eikä ole enää varaa ostaa varaosia. Taitaa jäädä osina pihalle lojumaan tuo.
🙁
Eihän tuo vaikuta noin äkkiä aatosteltuna oikei syyksi hylätä koko rojektia.Luulishan tuon voivan jollaintavoin ehjätä ostamatta uutta.
Valopukki myyty
Putkahti päivänvaloon nelkun takaovet ikä 40v.Kunnoltaan kohtalaiset= pientä askartelua vaativat.
Mittaristo nopeus+bensa ikä 49v= vm-63 veglia
Lisäsin kuvat tuonne https://picasaweb.google.com/113793292782402406833/Ylijaamaosasia” onclick=”window.open(this.href);return false;https://picasaweb.google.com/113793292782402406833/Ylijaamaosasia
olis myöskin pyöreät potit nelivaloje askarteluun .Jatkovarret mukaan.
nelkun imu/pakosarja n 40 v vanha näyttää ehjälle.
-
JulkaisijaArtikkelit