Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Leikin taas noiden kuvien kanssa ja uusin tuote pitäs näkyä .
https://picasaweb.google.com/113793292782402406833/DyaneRojeksti” onclick=”window.open(this.href);return false;
En jaksanut pähkäillä niitä oikeaan järjestykseen,melkonen sekamelskahttps://plus.google.com/u/0/photos/113793292782402406833/albums/5730595344060387585″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Pitäs pelittääPete on nähtävästi varsinainen welho kun sai tänne edes jotai katseltavaa.
Kävin vähän rukkailemassa linkitystä.Luulisin nyt näkyvän.
Lisäilen kyllä kuvia ja tekstiäkin kunhan kiireet helpottaa.
On kuvat yhtä sekaisin kuin talli tai tuo tinskutyömaa joten etsikellessä menee aikaa.
Em.sekaisuus koskee myös ajatuksianikin
Oiskos kellään vinkkiä jostain muusta kuvajutusta kuin tuo kuuklen juttu.
Siihen on sotkettu niin paljon muita sivutuotteita ettei jaksa niihin ryhtyä.Pitäs löytyä ko osanen on vaan vielä metrisen hangen sisällä.
Menen ensi viikonloppuna landelle niin uskon sen löytäväni.
Tiedottelen sitten kun tiedän sen sijainninOlen joskus joutunut temppuilemaan mykän pumpun kanssa.
Annoin sille puhalluselvytystä eli puhalsin tankkiin painetta ja kohta oli kaasari täyttynyt ja pumppu siementä saatuaan pelasi taas pitkään. Sitten pitemmän seisokin jälkeen piti taas puhaltaa sätkä käyntiin.kyllä sen pitäs sopia.Olihan diesel caminat 70-luvulla juurikin varustettuna indenorilla.
Oiskohan se nyt korjaantunut ku laitoin sen linkkihirvityksen uudelleen
Omalle kohdalleni ilmeni vuosia sitten samanlainen häiriö. Vaihdoin matopyörän, helan ,ym kilkkeet ja klappia oli yhä.
Lopulta irrotin akseliston ja kaivoin sen kiristyspalikan esille.Olihan siellä ruostette / hapettumaa ja muistaakseni oli tiukka ulostettava.
Osien ja reiän puhdistuksen ja voitelun jälkeen osat paikallen ja hyvä tuli.
Tämä vaiva ilmaantui kun ajellessa pyörä osui teräväreunaiseen kuoppaan sen iskun vakutuksesta hammastanko jysäytti kiristimen pohjaan eikä se enää sieltä jaksanut palautua jousen voimalla takaisin.
Eikös sen ratin asennon hienosäätöä voi tehdä ruuvailemalla raidetangon säätöjä ?Olinhan siellä minäkin. Yleiskilpailun 7. alle 1300 5.
Kyllä se kake varmaan jo aloitteli rallikuskin uraa ja se kuski oli sen nykyisen rallimiehen isä.Panes Manu rustaten näille “autourheilujutuille” oma ketjunsa niin jos löydän arkistojen kätköistä tuon saman tarinan ja joitakin muita aiheeseen liittyviä juttuja niin laitan niin isolla räntillä ettei sen takia tarvii optikolle mennä että sais selvää.
Kilta 40 terveisiä vaan paljon. en varmaan elä niin vanhaksi että tuokin päivä muistoista häviäisi.Samanoloiset oireet meikäläisen tiinarojektissa. Onneksi paikalla oli Tuubansoittaja veljeni jonka laitoin elvytyshommiin.
Tiukalla ansatsilla painetta tankkiin ja vot kaasari täyttyi ja pumppu jaksoi jatkaa ominavuin.
Onkos kukaan yrittänyt elvyttää niitä pumpun venttiileitä tai mahtaako niitä enää saada vaihdettua.
Ennenhän noita pumppuja ei heti sovinnolla vaihdeltu kun niihin sai nippeleitä kaupan hyllystä.
Täytyypä pääsiäisenaikaan munienvärjäyksen lomassa perehtyä tilanteeseen.vaan vaihdekepakon perusteella Ami6..?
ei ole kepakko amista eikä kyllä tuo lootakaan.
tuolla nähdäkseni myydään laitteita josko sieltä löytys pulveriakin http://www.soodapuhallus.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false;
piti tänään käydä kyselemässä sitä mutta enkäs kerinnytkään.
Täytynee yrittää syssymmällä etsiskellä sitäTätä vaihtoehtoa myös epäilisin.
nimimerkki kokemusta onQuote:Netistä poimittua :
Nippeli puhallukseen… http://www.aircooledtech.com/tools-on-the-cheap/soda_blaster/” onclick=”window.open(this.href);return false; quote]
Onkos tätä konstia joku jo kokeillut. Kokemuksia? -
JulkaisijaArtikkelit