Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
19.8.2010, 20:12 vastauksena käyttäjälle: Kaksi sätkäprojektia, Raid Australiasta kiinnostuneet huom! #158241
, hinta ei ole mielestäni paha jos huomioidaan koneiden ja lootien nykyhinnat.
riippuu kaiketikin onko ostamassa vai myymässä
Vanhoissa keskipakoyhdistelmissä oli muistaakseni moottorin ja vaihteiston välissä n. 10 mm paksuiset “prikat” ja kyllä ne oli tehtaalla sinne laitettu.
En tiedä näistä uudemmista että pitäiskö näissä olla ja toimisko se kytkin ollenkaan jos sieltä ne puuttuisivat.Onkos siinäydistelmässä moottorin ja vaihteiston väliinkuuluvat palikat paikallaan?
Siellä kaiketkkiin pitäisi olla ohjainholkit ja ne korotuspalat.
Kalut linjassa ja mutterit tiukalla.
Tuhosin reilut 40vuottaa sitten yhden paketin kun siellä oli jotain vialla.
Jäljellejääneistä muruista ei oikein päässyt selville mikä.
Oireet muistuttivat kyllä hyvin samanmoisiltaMjtenkäs tämä harrasteajoneuvo pitäisi ymmärtää?
Tahtoo meikäläisellä mennä niin että jos noista millä meinaa ajaa niin pakko on harrastaa.
Useimmiten harrastetaan sitä jolla nopeimmin pääsee liikenteeseen.
Tiina neljättä kesää rakenteilla Bx seisonnassa Xantialla ajetaan jos jaksaa harrastaa.
Jos ja kun tiina kulkee niin sätkä oottelee malttamattoma vuoroaan.
Ja onhan minulla kyllä piippukin ja rakas vaimoni että kyllä ei lopu harrasteet jos vain ikää riittää.
Eipä pääse pitkästymään.Ehkäpä ei helle ole päätäni pehmentänyt kun sattuu olemaan samanlainen käsitys ko kohteesta.
Kävi nääs siskolikka ostamassa mikkeliläisestä asiantuntijaliikkeestä kammen etu tiivistettä j soitti että nyt hänellä on se nokkaakselin tiiviste.
Laskussa sanotaan että nokkaakselin tiiviste niin aloin jo epäilemään että vika olisi omassa päässäni mutta ei kai kuitenkaan.
Piti kuitenkin saada selvyyttä asiaan Kiitos Jukka tiedon vahvistamisesta.Ainakin Mäntyharjulta löytyy kyseisiä osasia Voipi olla että löytys muutakin jos tarvetta ilmenee
Jos en aivan väärin muista niin minulla oli vanhuksessa lämpömittarin tunnistin ruuvattuna kampikammion sivussa olevan tulpan tilalle. Muistaakseni uudemmissa lohkoissa on ainakin toisella puolella plaani jonka keskellä on tappi jonka voisi kaivaa pois ja kiertää tilalle kierteen anturille.
Jos ei siinä sitä tappia ole niin siihen voinee porata reiän anturille. Kertokaapa jos olen väärässä.Onnea Jasulle kuin myös vaimollensa!
Ihan on isänsä näköinen !
tv M.möykkyKyllä minä sen heti myin. Kauan kauan sitten!
Kolmas hihnapyörä pyörittää hydraulipumppua
?? Missä vaiheessa siihen tuli se remmivetoinen hydepumppu
Sepä ei palaudu mieleen missä se puoti oli mutta joku ompelutarvikkeita myyvä liike se oli täällä Tampereella.Oiskohan ollut koskikeskuksessa.
Itse olen liimaillut katon repeämiä/viiltoja sikaflexillä. Pitää kuin takiainen .
Jos sen kumin irroitat niin avaappa se katon taitos ja liimaa vahvikekangas sinne liepeiden väliin niin ei pitäis kovin syöksähtää silmille se korjaus.
Jos et niitejä muualta löydä niin tule Pispalasta hakemaan. Ostin vuosia sitten pussillisen enkä varmaan tarvitse koko kasaa vaikka repisin useammankin rätin.@Kalle wrote:
No persana. Ite olen vähän haaveillut samaa. Mutta haaveilun asteelle kaikki on jäänyt .
Veit jalat suustani.Haaveita kai pitää aina olla
Kyllähän sitä katsoa voidaan . Milloin ja missä?
Mulle käy ma ti koko päivän tai illan keskivikkona lähden ilmeisesti muutamaksi viikoksi savonmualleJos se kolisee niin voiskohan ne kupit olla juuttuneina tai jousi halvaantunut.
Kannattanee varmaan samalla purkaa putsata ja voidella. -
JulkaisijaArtikkelit