Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kannattaako tuosta kuorien murtumisesta olla kuinka huolissaan, kun vilkku vielä toimii ihan ok? Saako noita releitä uusia samanlaisia voi joutuuko modernisoimaan? En tosin tiedä, onko nykyisetkin releet sinällään ihan samanlaisia, mutta eri kuorissa vaan.
Humm. Meniköhän minulla sit nimet sekaisin. Siis se nivel on väljä joka on raidetangon päässä. ‘Track rod to steering arm joint’ näyttäs Häynesin mukaan olevan. Mitähän lie onkaan suomeksi. Ilmeisesti tuota voi kiristää sopivan kokoisella kiintovaimen lenkkipäällä? Tuossahan näyttäs joku sokka olevan ja sitten neljä tuommoista koloa joista pitää pyöräyttää niveltä kireämmälle.
Pitänee käydä tutkimassa jos sitä saiskin helpohkosti kiristettyä.
@niko wrote:
Pari päivää on topicin aloittaja jo ehtinyt “sätkiä”. Joko nyt saa kysyä, että miltä nyt tuntuu? 🙂
Kyllähän tuo ‘sätkähdyttävältä’ on tuntunut. 😀
Eilen tuli testattua sätkän sadeajo-ominaisuudetkin ja varpaat pysy kuivina!
Tiedän kyllä ettei se ole tyyppivika ja siksi se olikin lainausmerkeissä. Oli vain kaksi vm. -75 kulkinetta jossa sama vika niin siksi moista nimitystä käytin.
Omassa kulkineessa pieni kolahdus tms. mikä kuuluu terävään (pienehköönkin) reunaan ajaessa, ei ole semmoinen joka johtuu siitä että akselit on rungossa suoraan kiinni vaan selvästi semmoinen että jossain on väljää. Pitäisi päästä jonkun kokeneemmän kuuntelemaan, kun pahapa noita on sanallisesti alkaa selittämään.
Itselläni on kans hieman samaa vikaa. Liekö vuosimallin ‘tyyppivika’ kun sattuu olemaan myös -75 oma kuljin. 😉
Minulla tuo kuljin kyllä liitelee hieman normaalia matalammalla, mutta on tarkoitus nostaa liitokorkeutta hieman ylemmäs.
-
JulkaisijaArtikkelit