Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ainakin sellainen löytyy YLEltä reilut puolitoista minuuttia, mulla on kysely vetämässä sellaisen saamiseksi. Jos saan sen käsiini niin toimitan Henkalle.
@Isoo-Jukka wrote:
Mielenkiintoista. Miten käy ruosteen?
Käsittääkseni ruosteelle käy huonosti, kaveri on tilannut tuollaiset tontillensa ja ajattelin sitä Tiinan koriin testata. Raportoin sitten kun puhallukset on tehty, jos on 😳 Olen niin aikaansaamaton että aikaa voi kulua.
Yksi vaihtoehto puhdistukseen on myös hiilihappojääpuhdistus ja… onhan niitä, kai?Tuu sie meille niin minä tulen teille 😳 Tai ei ehkä sittenkään
Aina säväyttää kun näkee Dyanen saavan lisää elonpäiviä, way to go! 8)
Bonin ulkopihalla (sis. kadunvarsipysäköinnin) on noin 120 kuljinta, mitä sitten sisäpihalla? Kymmenkunta oli laskemisen aikaan jo lähtenyt pois.
Asiahan ei tietysti minullekuulu mutta tuo reitti KEHÄ III ja KEHÄ III ITÄÄN – KOIVUHAKA- liikenneympyrä- VEROMIES- valot- VEROMIES – TB:n risteys- Köyhänmiehentie(VAS)- Piitie ja TAKAPIRU näkyy jo.
Ei ole mielestäni järkevin mahdollinen. Ajakaa KEHÄIII liittymän ohi ja seuraavasta Koivuhaan liittymästä ylös ja siitä oikealle, liikennevaloista oikealle –TB:n risteys- Köyhänmiehentie(VAS)- Piitie ja TAKAPIRU näkyy jo.Sen verran on oma lehmä ojassa että tuon reitin varrella on helpompi kuvata letkaa 8) Samalla suoritatte “ohimarssin” ennen määränpäähän tulemista.
Tarkan paikan saa meikäläiseltä ei ihan sentin tarkkuudella mutta muutaman metrin.
Pellit tosiaan vaikuttivat kovilta, muutamaa “tuttua” kohtaa lukuunottamatta.Löydön tein minäkin 😀 “Viininpunainen” sätkä runkoineen (runko vieressä kyljellään taka-aisat kunnossa 🙂 ) vm. lienee lähempänä 1970 kuin 1965??
Ei ollut aikaa jäädä selvittelemään kenen jäljiltä se sinne on jäänyt.Tamperelaiset huomio tämä löytyy teidän reviiriltänne Jukolan viestin maisemista, Teiskon Kaanaan kylästä.
Jahas muutama kuva kyljellään mutta olkoot
Miten muuten säätimen kunnon saa tarkistettua? Kävi aikoinaan niin että uusi säädin oli sökö, ei edes oletettu näin olevan. Oli siinä mukava tehdä reissua kovilla pakkasilla kun virrat hävisivät, onneksi kaukaa viisaana otin vara akun mukaan. 😳
Kai sinä otat korin pois? Se ei lisää tässä vaiheessa työmäärää hirveästi mutta varmasti säästää sitä tulevaisuudessa ❓
@dieselflosse wrote:
Sinunko on se vihreä sätkä Nurmijärvellä? Vai jonkun toisen kiltalaisen? Vai jonkun sitoutumattoman?
Voi kun olisikin 😥
Minä pääsen Tiinallani liikenteeseen vasta 2011 jos hyvin käy… kato kun on laiska ja muutakin tekemistä niin tehdään sitten pirskatin hitaasti että edes kelvollinen tulisi 😳
Tuikkaahan koodia minne pitäsi lauantaina “eksyä.”
Voit myös yrittää minua häiritä 😯 Minulta lienee huomattavasti lyhyempi matka kuin Henkalla.
Itse nappasin tässä päivänä eräänä Tiinastani koneen irti eikä siinä kauaa nokka tuhissut, vähän piti keventää laatikkoa että jaksoi hauiksilla bodata isolohkon lattialle 🙂 Samalla tavalla se mennee takaisinkin. ❓
Muistelen että kerran pimeässä vesisateessa Henkan kanssa vaihdettiin Garfieldiin kone, käynnistä käyntiin aikaa meni noin tunti. 😯
Eikun ehdotelmia tekemään 🙂
Tiina vois olla myös kiva ylläri, voip olla että semmosen hankkisin samantien, jos on hieno 😳 Ja miksipä ei olisi, odotan ns. “vesi kielellä.” 8)Kits, mutta hoppee on häppee 😆 Mutta onhan tuo muodoiltaan kaunis, eikö?
Kultaisena tuo on moninkerroin hienompi, mielestäni. -
JulkaisijaArtikkelit