Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
vaihtelin tyttären sätkään tarvikekonkan kesti noin 200km. Pari päivää sitten pääsin valeolla noin 1.5km.Onneksi löytyi vanha noin 10v vielä tilalle toimii moiteetomasti.Laatu on näköjään niin heikko nykyisin että pakko varmaan siirtyä kärjettömään systeemiin. 😉 T.Matso
startti myyty 😉
Eipä oo mullekkaan sattunut vastaavaa purin talvella 7 laatikkoa kaikissa oli joku muu vaiva. T.Matso 😉
Ja löytyyhän visan startteja uutena saksanmaan varaosakaupoista 😉
sorvuutin 6mm siivun pois ja vaihdoin kutosen hammaskehän 😉
Mulla kyllä pysy lasitsulina kelillä kuin kelillä.Pakussa on välisinä noin 1m etupenkeitä. Puhallin päällä tuulilasi sulaa pakkaskelillä muutemassa minuutissa,tai suli.Vaihtimissa on muistaakseni 7 peltisuikkua siis pituussuunnassa noin 20cm kyllä tarkenee kelillä ku kelillä. 😉
kattelehan yvtä ni soitellaan 😉 T.Matso
soittele jos on vielä kaupan. 😉 Matso 0503611350
Mulla on 83-koneessa kapeemmat renkaat.Muistelen lukeneeni että 630 koneessa ennen vuotta 82 ne leveemmät.Nicasil-pytyt yleensä kestää hyvin,näkyy kyllä jos muistaakseni 0,025mm paksu pinta kuluu puhki.Uudet renkaat vaan sisään. Mulla oli 166000 ajetussa koneessa rekaat jo aivan lopussa. 😉
Niihän ne lahot joutaa romukauppiaalle niitä on turha korjailla.Kelvollisia löytyy kyllä käytettynä edullisesti 😉
Omallen saa tehdä mitä haluaa tuunailla tai jättää entiselleen 😉
kattele matkalle sivuilta afrikka 😉
Mulla oli kyllä se poraus keskellä kun nokka oli hiottavana 😉
sehän on niin että jos nokkaakselin päässä oleva reikä ei ole keskellä jää nokkaakselin hionta tekemättä, koska se kiinnitetään koneeseen juuri näistä päissä olevista porauksista 😉
nyytiset 2/97 on kerrottu tästä ongelmasta 😉
-
JulkaisijaArtikkelit