Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Olethan ottanut takakontinpuoleisesta kiskosta kaiken säätövaran käyttöön?
Piti juuri samaa kysyä.
Vastailin jo tuonne Faceen. Syy oli viestin linkeissä. Tuo MacOs + Safari ei pitäisi olla ongelma, sillä tämäkin viesti on kirjoitettu tuolla samalla yhdistelmällä.
Moi Jukka,
Oliko sulla mikä käyttöjärjestelmä, selain yhdistelmä kun tämä tapahtui?Tuollainen yli 14,5V latausjännite johtuu kyllä yleensä vikaantuneesta lataussäätimestä. Pari viikkoa sitten vaihdoin juuri Mirjan autoon uuden elektronisen säätimen vanhan elektronisen tilalle. Jännite taas ihan kohdallaan.
Tuo nopea heiluminen on tyypillistä elektroniselle säätimelle, kun akku on täynnä. On niin herkkä ja nopea reagoimaan nyt en lataa / lataampas tilanteeseen. Mutta jännite vaihtelu silloin hyvin pieni.
Killan arkistossa tai wikissä on ohje tuolle relekytkennälle, joka auttaa vilkkumiseen etenkin perinteisen mekaanisen releen kanssa.
Solex kakkoskurkun suuttimista taitaa 90 olla pienin. Mutta Dellorton suutinsarja pitäisi käydä, on normaali M5 kierteellä. Noita saa tilattua tuolta mun Vespa varaosakaupasta.
Tuotetta ei ollut luotu, mutta nyt on
2 kurkkuinen solex onko toi nyt 21/24:n
Kyllähän 2-kurkkuisessakin voi akseli olla väljä (onko?). Toki harvinaisempaa kun vaijerikaasu ei ole niin kuluttava. Voi toki olla ilmavuotoa muualtakin.
Jos kyseessä on 1-kurkkuinen versio, niin väljä kaasarin läppäakseli usein syynä vaeltelevaan tyhjäkäyntiin.
Helpoin ratkaisu lienee metsästää jostain käytetty ”uusi” tukivarsi.
Oireet voisi viitata myös ilmavuotoon. Etenkin tuo kierroksien hidas laskeaminen.
En vaihda, saat sen. Oot antanut mulle vastaavasti kaikennäköistä.
Ylläpidolle ei tule mitään ilmoitusta hyväksyntää vaativista julkaisuista, eli emme tiedä mitä pitäisi hyväksyä. Ongelmaa ei ole kun lataa kuvat palvelimelle, kuten sinä Lasse teit Helluralli ilmoituksen kanssa.
Mikko on Hy-Rin virallinen testivelho 😉
Seurataan mielenkiinnolla. Onko tuossa kuutiotilavuudessa typo? -
JulkaisijaArtikkelit