Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kerrottakoon kaikille tiedoksi,
Ylläpito ei ole laittanut tuota moderointia päälle, vaan ominaisuus on tullut bbPress lisäosan päivityksen yhteydessä. Suuressa maailmassa pidetään tietoturvariskinä ominaisuutta jolla pystytään tuomaan ulkopuolista koodia lukijan selaimeen. Myöhemmissä päivityksissä ei ole tullut mahdollisuutta poistaa ominaisuutta käytöstä.
Tuo viestin muokkaus 15 minuuttia ei oltu asetettu kenenkään kiusaksi, vaan on bbPress foorumin oletus, joka muutettiin maksimiarvoon 99999 sekuntia noin 4,5 vuotta sitten. Asialla ei ole mitään tekemistä Akailen muokkausongelman kanssa.
Syy miksi Akaile ei pääse muokkaamaan viestiä johtuu siitä että olen joutunut sen erikseen hyväksymään, joten muokkauskin vaatii ylläpito oikeudet.
Muokkaus ja kuvien liittäminen onnistuu aiemmassa viestissä kertomallani tavalla, jolloin kuvat ladataan Killan palvelimelle ja myös virus tarkastetaan.
TIEDOKSI:
Olen päättänyt luopua “luottamustehtävästä” ylläpitää killan kotisivuja. Kehitystyö on jäissä siihen saakka että tehtävään löytyy jatkaja. Hoidan vain tietoturvaan liittyvät päivitykset. Nyytistoimituksen tehtävän jatkumisesta päättää syksyllä syyskokous.Tämä topiikki on suljettu! Uudistuksesta on aikaa yli viisi vuotta. Keskustelu nykytilanteesta jatkuu aiheessa https://www.2cv.fi/keskustelut/aihe/nettisivut-ja-keskustelupalsta-2020/
Kyllä tapin merkki on sytytyksen ajoituskohta, mutta ei ole sama kuin yläkuolokohta. On tullut vastaan että on etsitty yläkuolokohta ja säädetty siihen. Sätkän moottoreissa ajoitusmerkki on moottorityypistä riippuen 8-12 astetta ennen yläkuolokohtaa.
Saan koneen kyllä jotenkin käyntiin, mutta en vihreän valon ennakolla vaan kääntämällä runkoa reilusti aikaisemmalle.
Säädithän ajoituksen ajoitusmerkkin kohdalle, ei yläkuolokohtaan?
Totta Jasu, kirjoitin nopeammin mitä järki kulki. Eikös noit ole koputeltu oikeaan asentoon ennenkin. Varsinkin jos eivät ole ollut linjassa toisiinsa nähden ja toisen pytyn sytytys kohta pielessä.
Nuo voisi varmasti taivutella takaisin suurinpiirtein kohdalleen ja 123 takaisin paikalleen ilman sitä suojapeltiä. Kannattaa myös varmistaa että magneetin ei pääse ottamaan kiinni 123 piirilevyyn, jotta se ei vaurioidu.
Olenko väärässä että asennon voi urkkia ehjästä 2CV:n moottorista, ajoitusmerkki kohdallaan. Kärkikotelossa ja 123 sytytyksessä on kuitenkin melko iso se säätövara?
Osaa on kyllä saatavilla, näitä on myös myyty, joten joku osaa sen myös vaihtaa.
Taulukko löytyy esim tuolta mun tuotesivulta
Ja pieni tarkennus, kun säädät ajoituksen. Ei yläkuolokohtaan vaan ajoitusmerkkiin ja sitten niin että valo juuri syttyy. Ajoitusmerkki on muistaakseni 8 astetta ennen yläkuolokohtaa.
Jos tarkoitat tuota varvansilmukkaa, niin sen sisälle menevä kolmiotappi kuuluu olla väljä. Ei ole pudonnut mitään. Kolmiotappi on vielä erikokoinen edessä ja takana. Takana kuuluu olla se paksumpi.
Tuohan on juuri se hienoin väri 😉 Jokainen voi toki maalata omansa miksi haluaa, ei kai se mikään synti ole, varsinkaan jos on jokin alkuperäissävyistä.
Runkonumeron mukaan kyseinen kuljin on tullut Suomeen 2.7.1976 Bore 5 laivalla. Väri tuontipaperin mukaan Orange Ténéré (AC329). Jäänyt ehkä satamaan makaamaan, kun tullaus ja toimituspäivää ei ole. Puskurit ja vanteet Gris Rosé AC140. Sisusta on ollut joko musta tai ruskea, todennäköisesti musta kun ovikotelot on mustat?
Laitatko valmistusnumeron mulle vaikka yksityisviestinä, niin katson löytyykö sillä mitään?
Osa moottorin purku ja kasaus topiikien ei näy koska tiedoston nimissä on ääkkösiä. Lisäksi URL on hieman muuttunut kun kuvat.fi on pakottanut palvelunsa salatuksi (https). Jälkimmäinen on hyvä asia, koska muutoin sivulle tulisi ns. “mixed content” sisältöä, joista esimerkiksi Chrome selain antaisi tietoturva varoituksen.
Jonkun verran alkaa jo harmittamaan tämä “uusi systeemi”, nimittäin eilen aamulla kirjoitin vastauksen tuohon 77-projektiin uudelle harrastajalle, mutta eipä vaan näy viestiä.
Nyt Akaile tuo sinun kirjoituksesi näkyy, vaati taas ylläpidon hyväksynnän jotta tuli näkyviin. En tiedä käytitkö linkkeihin tuota link tagia, vai laitotko linkit sellaisenaa copy pastella?
Testasin pikaisesti itse normaali käyttäjällä ja ainoa mikä aiheutti tuon virhesivun oli tuo IMG tagin käyttö.
Tervetuloa joukkoon!
Jos olet jo Killan jäsen niin tuolta arkistosta löytyy vanhoja maahantuontitietoja runkonumeron perusteella, mahdollisesti myös väri. Verhoilujen väri selvinnee myös sitten kun tiedossa on malliversio.
Jos et ole vielä jäsen, niin liittyminen onnistuu tuolta jäseneksi valikon kautta. Jäsenyyteen tarvitsee suosittelijat, jos niitä ei ole niin soittele tai laita yksityisviesti.
Terveisin,
Mika Koivunen
O45 6386444 -
JulkaisijaArtikkelit