Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@Masa wrote:
Pienimmällä vaivalla selviää laittamalla Helicoili kansi paikallaan. Minulla on tarvittavat työkalut. Jos vaikka ajat tänne Tuusulaan, niin laitetaan kierre kuntoon.
Laitoin Masa sulle yksityisviestiä.
Juu, olishan se kiva että pystyis edes omat kirjoitusvirheet korjaamaan. Saatika sitten jos asia sisältöön on tullut virhe.
Pieni ongelma poiki toisen…
Tuolla letkulla mitatessahan tuo mittatikun reikä ei vuoda, korkeintaan sitten ajossa. Päätin sitten mitata ne puristukset, josta sitten seurasi pieni ongelma. Kuskin puolen pytyn tulppa kutakuinkin lähes putosi pois. Puristuspaineiden mittaus mittarin letkulla ei siltä puolelta onkostunut kun mittari letkun kierre on normaalia kierre osaa lyhyempi. Tulapn reiän alkuosan jengat on ihan paskana, mittari ei pysy kiinni, tulppa ehkä jotenkin.
Positiivista, puristukset oli tallella. Mutta tuolle kannelle pitää jotain tehdä. Sammutin tallilta valot ja tulin kotiin pohtimaan. Vaihtoehdot lienee….
1. laittaa helicoil kansi paikallaan
2. laittaa helicoil kansi irrallaan
3. etsiskellä jostain uusi ehjä kansiVoiko olla että paine karkaa veden ohi, auton hieman täristessä ja letkun ollessa “liian paksu”?
Mikähan voisi olla pielessä, kun tuntuu että tuo uusi tarvikehuohotinkaan ei toimi? Vai onko mittalaitteen letku liian paksu, voiko vaikuttaa mittaus tulokseen? Letku on 9 mm sisämitaltaan ja siinä pätkä ohuempaa putkea sisällä joka menee mukavasti mittatikun reikään.
Aloin purkaa samalla alkuperäisen ja tilaan siihen Burtonin korjaussarjan. Miten tuon kuvan kannessa olevan osan kuuluu irrota? Onko se nastoilla kiinnioleva tiiviste huohottimessa yläpuolella kiinni, kuvassa siis alapuolella. Ainakin yksi kiinnitys nasta puuttuu tuosta.
Henkitysvaikeuksia sekä kuskilla että kulkimella…
http://satkalainen.fi/henkitysvaikeuksia-seka-kuskilla-etta-kulkimella/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Jäseneksi kiltaan sivulta ja PDF lomakkeesta puuttuu edelleen osoite mihin se pitää lähettää.
Tuon kalenterin gmail tilin rivin saanee helposti pois puukottamalla hieman tuota Event modulin koodia…
Jep nyt toimii täälläkin, saattoi tietty olla cachessakin tuo vanha sivu.
Kaikki on hyvin, kunhan ette mua “tapa” tai “mukiloi” kohdatessa. Syyhän oli alunperin minun, kun uunona loin uuden topiikin kun edellinen ei käynyt silmään.
Yritin korjata tilanteen ja pyysin jatkona siirtämään postauksesi oikeaan kategoriaan, tärkeää työtä tekevä ylläpito teki ratkaisun, joka ei ihan kaikkia miellyttänyt. Itselleni tuolla ei ollut merkitystä, kun en ollut vielä asiaan “tottunut”.
Toivottavasti tilanne rauhoittuu ennen syksyä? Näet jos jäsenaneluni hyväksytään, pitäisi uskaltautua syksyllä Poriin Mööttiin 😉
2cv.fi toimii, mutta https://www.2cv.fi menee vielä vanhoille sivuille.
Kiitos, Jimmi.
Käydään tutkimassa, kun jäsenanelu aikanaan ehkä tulee hyväksytyksi. 😉Olikos jollakin jokin lista, noista virallisesti maahantuoduista?
-nimimerkki, oman kulkimen historiaa selvittelevä –
Itse en tiedä vielä tuota Vapun ohjelmaa, mutta Riksustahan olisi hyvä jatkaa vaikka Suvirantaan Turenkiin. Motorcafe on varmasti silloin jo auki.
Paikka sopisi varmaan joksikin säännölliseksi kohtaamispaikaksikin, kunhan viikonpäivä ei ole sama kuin prätkäjätkien silloin sinne ei mahdu!
Viikolla olevat “kokoontumisajot” voisi onnistua paremmin kuin viikonloput, jolloin yleensä useimmilla on jotain muuta ohjelmaa, mökkeilyä ja muita rättäritapahtumia.
Hämeenlinnalaisethan voisi myös osallistua…
-mika-
mika@2cv.mobiOsaatko Mikko sanoa, kuinka paljon Hy-Ri:ssä on jäsenia? Tuleeko yksi kahvipöytä täyteen, vai tuleeko useampia.
Yks olis tulossa lisää, sikäli mikäli raati joskus perille saapuvan anelulomakkeen armosta hyväksyy.
-
JulkaisijaArtikkelit