Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,351 - 1,365 (kaikkiaan 1,390)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Netistä löytyneitä…. #171811

    Pilattu vai ei…?

    http://www.nettiauto.com/citroen/2cv4/6241951″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Ilmeisesti ikkunan alareunan korjauspala on koettu liian kalliiksi, kun on lorvattu umpipellillä.

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171362

    Taidan aloittelijana tilata valmiin paketin. Voi sitten kaikessa rauhassa korjata vanhan varaosaksi. Onkos teillä kokemusta onko tuo Citrosen myymä tarvikeversio toimiva.

    Tuon Citrosen tumtien en kyllä uskoisi, että myy toimattomia…

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171360

    Edellistä edellinen omistaja laittoi tänään meiliä, oli tunnistanut kulkimen tuolta http://satkalainen.fi” onclick=”window.open(this.href);return false; sivulta. Laatikossa on para-aikaakin Redlinet joten jatketaan samalla linjalla. Paljonkos tuo laatikon öljytilavuus muuten on?

    Oli tarkoitus tehdä tuo huohotin testi, mutta ei tallilta löytynyt riittävän pitkää letkua. Mutta lyhyelläkin letkulla oli havaittavissa selkeä puhallus imun sijaan. Joten täytyy laittaa tuollainen huohotin tötterö jostain tilaukseen.

    Pyöränlaakerissa ei ollut vikaa vaan vetarin mutteria ei ollut kiristetty kunnolla. Nyt ei ole laakerissa väljää mutta ohjauksessa on kyllä väljää. Tuntuu että se raidetangon sisempi pää hammastangossa on jokseenkin väljä, sille pitää varmasti jotain tehdä ennen katsastusta, siis viimeistään syksyllä.

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171356

    Olikohan jollakin tuollaista puhdasta suojaa, jonka voisi skannata ja siitä tulostaa leikkuu mallin. Tuon voinee tehdä tuollaisesta 3 mm kumimatosta.

    Tuon minun kulkimenkaan kärkikotelo ei aivan kuiva ollut. Eli nokkaakselin stefa ainakin tihkuu. Pitää seurata. Olikos tämä nyt niitä ongelmia, mitkä voi johtua toimimattomasta huohottimesta?

    Itse katson tuon suojuksen tarpeellisena, varsinkin jos öljyvuotoa epäillään. Tuo suojus pitää lohkossa olevan kärkikotelon alareunassa olevan kondenssivesi / vuotoöljy reiän puhtaana, joöloin edellämainitut pääsee ulos. Ilman suojaa maantie pöly yhdessä öljyn kanssa tukkii tuon reiän kaiken järjen mukaan helpommin.

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171354

    Olen Mikon (cee4) kanssa samoilla linjoilla. Eli taidan päätyä käyttämään edullisia Motoxin öljyjä sekä moottorissa että laatikossa. Moottoriöljyt vaihtoon sekä keväällä ja syksyllä ja tarvittaessa välilläkin jos (kun) tulee paljon ajeltua.

    Laatikon öljyt nyt kun niistä ei ole tietoa ja syksyllä uudestaan, niin jää puhtailla öljyillä seisomaan. Mahdollisesti keväällä uudestaan, jos tulee talvella ajeltua.

    Nuo Motoxit kun tulee Hollannista eräältä isolta tehtaalta ja samaa tavaraa myydään eri purkeissa toisella nimellä huomattavasti kalliimpaan hintaan. Noilla käyttövehkeillä on tullut nuo moottorissa ajettua useita satoja tuhansia kilometrejä. Oman mielipiteeni mukaan moottori “voi paremmin” kun öljyn hinnan jakaa neljällä ja vaihtovälin puolittaa. Lopputulos edelleen puolet halvempi kun työ tehdään kuitenkin itse.

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171351

    Eli siis tuollaistasuojusta kun tuossa kuvassa on ei ollut ollenkaan…

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171350

    Uusia puutteita…

    123 sytkän asennus onnistui, mutta säksättimestä puuttuu se suojus kärkikotelon päältä. Mitä materiaali se on voisko sen tehdä leikkelemällä itse jostakin?

    Samoin noita M7 pultteja pitää metsästää, ropellin suojus oli vain kahdella kiinni….

    vastauksena käyttäjälle: Hertta Q #171245

    123 – nyt sytyttää!

    http://satkalainen.fi/123-nyt-sytyttaa/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: Hertta Q #171244

    Aurinko paistaa ulkona, eli täytyi tehdä hieman TODO listaa, että pääsee pidemmille reissuille luotettavammin.

    http://satkalainen.fi/to-do/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171348

    Ok, kaikki olis mennyt olettamallakin melkein oikein, moottoriöljyt olisi saattanut tulla hieman turhan notkeet.

    Vaihdekepin nuppia pitää alkaa metsästämään, tuo nykyinen on täysin tyylitön. Tuolta 2cvp.com saa ainakin tilamalla, jos suomesta ei löydy.

    vastauksena käyttäjälle: Hertta Q #171242

    Hertan takin sovitusta…

    http://satkalainen.fi/takki-niskaan/” onclick=”window.open(this.href);return false;
    https://www.facebook.com/herttarouvantarinoita” onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://satkalainen.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: Näytä aktiiviset viestiketjut #171207

    Täällä ei tuu sentaan romahdusta, mutta toiminnon toimivuutta kaipaaan silti. Ja lisäksi vielä mobiilikäyttöön Tapatalkkia.

    vastauksena käyttäjälle: Raid POROTOKKA 4.-13. helmikuuta 2014 #170767

    Ei näytä ketään osallistujaa kiinnostavan Porotokan reaaliaikainen seuranta? Ei väkisin.

    Tuo olisi mahdollistanut kivasti vilkuttelu osallistumisen matkan varrella, kun liikkuminen näkyisi julkisesti netissä. Olisi varmasti lisännyt myös julkisuusarvoa.

    Melko vaivatonta olisi ollut myös postituslistan luonti, niin että kun tokka saapuu tietyille geoalueille, niin listalaisille olisi tullut automaattinen sähköposti.

    vastauksena käyttäjälle: mobiiliversio #165184

    Tietoturva-aukkoja löytyy vähän kaikesta, Tapatalk on kuitenkin pieni paha verrattua esimerkiksi vanhentyneeseen phpBB foorumiin itseensä, joka on ajansaatossa ollut reikiä täynnä.

    vastauksena käyttäjälle: mobiiliversio #165181

    Mobiili versioksi riittäisi mainiosti Tapatalk modulin käyttöönotto. Tuolla Citroen-foorumilla se on käytössä ja aijai kun on mukava lukea foorumia tabilla tai älypuhelimella. Vaatii tosin 15 sekunnin Tapatalk appsin asennuksen laitteeseen.

Esillä 15 viestiä, 1,351 - 1,365 (kaikkiaan 1,390)