Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Samasta firmasta mekin tilattiin noita koti-turboja.
Vaan nyt kun ottaa yhdet malliksi Palinille ja pyytää tekemään samanlaiset, veikkaan että ei tarvi parista pienestä lasikuitu-palasesta maksaa itseänsä kipiäksi…Moikka !
Toi kotitekoinen Turbo/IC on tilattu belgiasta, Andre Jacques, tilattii niitä 3 settiä.
Hinta oli 110euroa / kapppale tuo sarja. Lasikuidusta tehty. TÖRKEÄ RIISTOHINTA.
Viekää Palinille malli niin veikkaan että hän tekee lasikuidusta koko setin reilusti alle 50 eurolla……noi ulkomaalaiset kun tuntuu nyhtävän kaikki rahat pois meiltä asiallisilta ihmisiltä 😆
MikaVeee, CyntoPeltoRacing RGV
On toi komia toi konehuonekkin…
https://picasaweb.google.com/117697146518003913230/2cvKoneValmis?authkey=Gv1sRgCOaqrPKKsI–sAE#5665253452192999170″ onclick=”window.open(this.href);return false;
HD Miguela
Juurikin näin. Nyt enää ihmetellään että mihin laitetaan/kuka kerää nuo muottien ylläpito/huolto/säilytyskustannukset? (muotit muuten oikeasti kuluvat hieman joka käyttökerrasta)
Joo ja tässä kuva takalokasuojan lisäkaaresta, periaatteena se että renkaasta lentävä roiskevesi ei meisi suoraan rungon ja lokasuojan väliin, vaan valuisi siitä suojasta alaspäin. Tuo lisäkaari ei kosketa lainkaan runokoa….
.en ole käytännössä tuota vielä päässyt kokeilemaan mutta päissäni ajatellen tuo voisi toimiakin..
tuo takaoven-takalokasuojan välinen osa kun tuppaa ruostumaan rumasti ja nopeasti veden jäädessä muhimaan sinne väliin.https://picasaweb.google.com/117697146518003913230/LasikuituLokarit?authkey=Gv1sRgCLCToNfCk7eo9AE&feat=content_notification#5668583713917557330″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ja muistutan jälleen että lasikuitu on siitä kivaa ettei se ruostu 🙂
Joo ei niissä hinnoissa mitään salaista ole, itselläni kun on se sopimuslappu tuolla jossain lappubyrokratian pyörrekurjimuksessa…..eli tänne vaan hinnat esiin kuka vaan ensin ehtii.
Hintoihin voi tullla pikkumuutoksia jos haluaa jotain erikoista (esim itse teeetätin niihin takalokasuojiin pienet sisäroiske-suojat..olisko ollu lisäkust. 5€/takalokari)
Edittiä: tässä hinnasto heille jotka ovat kimpassa, muille 10€ lisää per lokari. Lisäksi väri yms toivomukset muuttavat hintaa
etulokarit 85€+ mahd muutostyöt
takalokarit 55€ + mahd muutostyöt
dyane 65€ (etu)
60€ takaMoi !
Valitettavasti mulla ei hinnastoa tässä juuri nyt ole.
Soita Palinille ja sano että olet saanut hyväksynnän meiltä “lokarikerholaisilta” ja että jokaisen lokarin hintaan tulee 10€ lisää.Hinnoista kuitenkin sen verran että jos jostain halvemmalla löydät niin toki kerro minullekin.
http://personal.inet.fi/koti/iatb/lasikuitu/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Soita vaan rohkeasti Palinille, asia selviää sillä tavalla hetkessä.
Siinä inspiraatioksi kuva valmiista protosta https://picasaweb.google.com/117697146518003913230/LasikuituLokarit?authkey=Gv1sRgCLCToNfCk7eo9AE&feat=content_notification#5668583787317046290″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Huomatkaa että näissä lasikuitu-etulokareissa on myös kiinnikkeet ja tuo etulokasuojan sisäosa mukana !
Jimmin kanssa olen samaa mieltä että killan kannattaisi ehdottomasti nuo hankkia itselleen. ei tarvitsisi tällaista erilaista hinnottelua pitää muotin omistajien ja omistamattomien välillä….
Hieno homma !
Se öljyn lämpötila-anturi on todella MUST lisävaruste rättärin koneeseen.
Riippuen ihan täysin öljyistä, hätä pitäisi tulla käteen vasta kun öljynlämpö on 120…150 C asteessa.Talvella hyvin vaikea saavuttaa 😀
Moi !
Mieli tekisi kyllä isokoppaista, mutta näin varoiksi…mitä maksaa ja mikä on kunto ?
Moi Mikko ! Mihin vehkeeseen ja mitä lokareita tarvit ?
Idea olisi että jos et kuulu “lokari-jengiin” niin hinta olisi 10€ enemmän per lokasuoja, koska muotit kuluvat, säilytys ei ole ikuista jne…..
Joten rohkeasti vaan kysymään, tarvitsetko Dyaneen, 2cv:hen, eteen, taakse, mitä tarvit ? Ja onko erityis-toivomuksia ?
Yleisesti ottaen Herra Palinin tekemät lasikuitulokasuojat maksavat noin puolet siitä mitä ne maksavat euroopassa. Laatu on erittäin hyvää.
Tollanen on käytössä, Parissa kulkimessa. toimiii upeasti. Tosin paras lämpötilan mittauspaikka on mielestäni sylinterinkopan päässä. Mutta noihin arvoihin kun lisää noin +10,,+20 astetta, tietää mikä on oikea öljyn lämpötila sylinterin päissä. Tuo öljynpaine-mittari on aivan kuninkaallista, loistohomma !
@Musta Hattuinen Mies wrote:
2cv Wiki:llä jotain ohjeita mittareiden kytkentään… 💡
https://www.2cv.fi/wiki/index.php?title=%C3%96ljyn_l%C3%A4mp%C3%B6_ja_painemittarin_asennus.
Mahtava projekti ! Jos meinaat 123-sytkän hankkia niin muista kysyä takuuasiat kuntoon sitten kun se räjähtää käsiin. Mulle kävi tyhmästi, tai no…kuluttajalle käy niin kun kuluttajalle käy. Perävalo-takuuu toimii yleesä aina.
sitikkaporo wrote:Hankintalistalle katon ja kaasuttimen lisäksi 123-ignition, sitten joskus kun tässä rikastuu.Niin tuo Enska -nimi tuli sopivasti rekisteritunnuksesta. Toivottavasti ei muita Enskoja ole, ainakaan vihreitä väriltään.. :mrgreen:[/quoteh
Eikö löydy mistään pakua ? Vaihdossa voisin antaa 2cv-kulkimen kutosen koneella tms kivaa.
Tarjotkaa toki pakuva..MikaVeee
Juuri näin mitä MHM sanoo. Sätkän konetta on pakkaskeleillä todella vaikeata saada lämpeämään liikaa. Öljylämpömittari kun näyttää reilut 80 astetta, sitten on tukittu tarpeeksi reikiä keulalta….
Ei tota teosta voi kun ihailla, uskomattoman hyvä taide-teos..2cv:stä Janne tehnyt….
Heh, proffan opastamana 😀
-
JulkaisijaArtikkelit