Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Alkaa näyttään vehkeeltä, uusia kuvia taas !!
😀
Siitä tulee porno kuten visiossani näin…
Nonniin, loput osat ruopattu, pohjamaalattu,kitattu, vesihiottu, maalattu mutta roskia tuli jälleen valitettavan paljon puutteellisesta vedenerottimesta johtuen. Noh, 2000 vesihiekkapaperia ja sen jälkeen myllytystä hiontavahalla joten eiköhän se siitä..
http://picasaweb.google.com/valimaa.mika/NeverRusting_story#” onclick=”window.open(this.href);return false;
Morjensta taas Jukka !
Et ehkä ole tuolta projektit-osiosta katsellut, vehkeeni on nyt hieman palasina, tuulilasi, tuuletusaukkoa ja pöyhkimet irti. Mutta pöyhkimissä oli akseleissa iso klappi ja tämä oli edelliselläkin kerralla syy vesivahinkoon.
Mutta juu, jahka viikon(!) päästä olen liikenteessä, teen kyllä heti vesitestin..
Mulla on uusi tollanen korjaussarja valmiina odottamassa.
Mutta edellisen korjaussarjan laitoin alle 10 vuotta sitten, ei näitä jatkuvasti viitsisi uusia..
Mulla on jonkinlainnen muistikuva että nyytisissä olisi ollut juttua rasvanipasta pöyhkijän juurella..
Kiva dokkari 😀
Onko toi DS:n laturi teholtaan isompi kuin rättärin oma, tätä tietoa olen yrittänyt ennenkin kysellä täällä..
Vai mistä laturista olisi helpoin tehdä rättäriin tehokkaampi laturi ?
Tuo rättärin oma kun tuntuu hieman pieneltä, pikkasen isompi olisi poikaa !
Hiontaväri (Priomat) vedetty.
Vesihionan tein sen jälkeen ja vedin värin päälle…
Uuusia kuvia…
Morjensta Jasu !
Itse ajattelin tehdä venenerottimen mahdollisimman isosta (1,5 – 2 tuumaa) sinkitystä vesiputkesta. Kompurasta liittymä puoleen väliin, puolen metrin pätkä alapuolella, puolen metrin pätkä yläpuolella ja sieltä ylhäältä jatkoletku eteenpäin. Alhaalla tyhjennyshana. Ilman ja veden nopeuden hidastuessa vesi alkaa valumaan alaspäin…
Melkoosen pitkä juttu siitä loppujen lopuksi tulisi 😀
Ja vain kokemuksella oppii olla tekemättä kaikki mahdolliset virheet.
Joo Franzosesta ovat valkosivut ja kromirinkulat, melko kalliita olivat 😯 . Jimmi ei aivan osunut kohdalleen vaikka hyviä arvauksia olikin. Ko. osa on bensatankin korkista, tuo osa lähti niittauksistaan irti.
Juu ja muutama uusi kuva päivitetty.
Kaskas. Mahtaakohan no pökötin vehkeet sopia noin myös perus-sätkään ?
Lokari tekee suoraan myös sätkään sisälokareita mutta hinta on melkoisen suolainen..
Kiitos kiitos !
Kiva huomata että edes joku on lukenut juttua, en siis sittenkään kirjoittanut itselleni.
Hienoa.
Ja nyt trivia: mikä osa on kyseessä kuvassa 32 vasemmalla, se pyöreä ?
Niin joo. Suomessa ? Talvella ? Suolalumisohjolöllössä EEeeieiiiiiiii !!!!!
Mulla olikin ideana tässä että jättää sinne sisälokarin ja korin väliin parin sentin välin niin että pääse kuivumaan. Nerokasta !
@Akaile wrote:
Olen tätä samaa joskus miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että jos tekee sisälokarin sinne pitämään sen pashan poissa niin siinä on vaara, että koteloi sen siten että uudesta sisälokarista huolimatta kosteus jää kotelomaiseen tilaan ja muhii siellä aikansa.
.
No niin, kuvia lisätty. Osia tullut sinkitys/pulverimaalauksesta ynnä muuta pientä.
http://picasaweb.google.com/valimaa.mika/NeverRusting_story#
Ruostepaikkauksia tullut tehtyä. Tänään otin bensatankin irti ja bensaletku tankin päältä oli murtunut poikki kuten olin aavistellutkin. Kumma miten nuo bilteman/motonetin bensaletkut eivät tahdo kestää vuotta tai kahta enempää.
Kyllä toi 123 ainakin mulla auttoi ko. asiaan.
Niin, lisäystä vielä että kun kylmänä laitan käyntiin, ryypyn vedän vain sentin ulospäin, niin että kierrokset vähän nousevat. puolen minuutin päästä ryypyn voi jo laittaa pois. Kaasua en ole koskaan painellut.
Avainta kun vähän vilauttaa niin aina lähtee kuin palmun alta.Niin ja sehän on todella fiksun ihmisen merkki joka kyselee..”tämä ihminenh’än haluaa oppia uutta..” 8)
-
JulkaisijaArtikkelit