Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moikka Olli !
Mihin muuten piilottaisit etuvilkut ?
Sä kun oot tollanen mahtava taiteilija-sielu niin oletkos kokeillut fotosopilla että mikä olisi parhaan näköinen keula, siis meinaan tota pyöreiden lamppujen etäisyyttä toisiinsa. Onkos se vakio, mahdollisimman lähellä toisiaan vai vähän kauempana ?
Mulla on tietsikan taustakuvana se sun tekemäs oranssi-vaaleanruskea lowrider. Todella mahtavan näköinen. Mä vaan aina ihmettelen että miten ton apukuskin ikkunan saa auki 😀
Siis oliko tuo wanha kattosi myös tehty rekkapressusta ? Onkos sulla Cecilia mitään kuvia katostasi ?
Niin, Jasu taisi tuolla aikaisemmin mainitakkin tästä että jonkun muun sitikan laturi sopii helposti keulille. Minulla on Ducellierin 30A laturi, 55Ah akulle se meinaa olla liian vähän, akku ei ole koskaan täynnä. Ja todella matalalla tyjäkäynnillä laturi ei tahdo ladata lainkaan. Mikä laturi sopii keulille, millä remmilä (nykyinen taitaa olla A0750) ja mitä muutoksia pitää tehdä ? Paljonko amppeereja uusi laturi antaa ?
Niin ja tietääkö kukaan sitä pyöreiden lamppu-pukin lampunkiinnikkeiden pultinvälien mittaa ? Huh, olipas vaikeasti sanotutettu 🙂
@Akaile wrote:
Jep, releet väliin, hyvät maajohdot ja parempi laturi nokille. Ei ole tarkoitus polttaa sulakkeita tai valokatkaisijoita.
Se on kyllä ihan totta, välillä vaan kun hirvittää ajatus.. 😀
mulla on sellainen juupas-eipäs-väittely itseni kanssa päällä..Mikäs muuten stoppailee sitä tukivartta kun se on toisessa ääriasennossa ?
Katselin vaan kun pyörä oli irti, että jousivarvan kiinnitysulokkeet otti kevyesti
pohjaan kiinni.Voi voi, toi ryppypelti on hieno. Mutta noi muutokset kyllä mietityttää isosti. Toisaalta alkuperäistä autoa ei viitsisi raiskata, sitten taas toisaalta..
ööh.
Onko mitään mittatietoja, mikä on lamppujen kiinnityspulttien väli pyöreälamppuisissa pukeissa ? pitääkin mitata omastani tuo huomenna.
Mun pukissani tuo pääty on vedetty hitsaamalla tosi pienellä pätkällä, joten käytännössäkin irtoaa helposti. Tiedä sitten jos on joskus jo muutettu, tässä kulkimessani kun on nuo laatikot nokalla..
Vahvistelin vähän tuota valopukkia kun on olevinaan niin hennon oloinen.
Mietiskelen itse tässä pyöreitä umpioita parkilla ja h4-valoilla, sisäänpäin kuperia.
Mahtaakohan toi valopukki olla saman levyinen neliskulmaisissa ja pyöreissä malleissa ?
Onkos kukaan muutellut tuota etäisyyttä ja miten vaikuttaa ulkonäköön ?
Tollanen läpinäkyvä katto lis kyllä hauska. Taikka sitten sellanen “kattoikkuna” vaan siinä missä sellanen nyt yleensä kovakattoisessa on…
Otinpa katoksen työn alle. Molemmat saumat koko pituudelta auki ja akkuporakoneeseen karehennin. Thinnerirätillä nopea pyyhkäisy ja liimat kehiin.
Löysin adhd-varaosasta tuollaista Bisonin nestkekumia:
http://www.rakennuskemia.fi/TE/G12-BisonLiquidRubber.pdf
Saas nähdä miten pitää, oikein jännittää. Harmi vaan että tuubi oli melko pieni, 50 cm pätkä jäi vielä liimaamatta.
Melko hyvin kestää lämpötiloja -40 … +100 astetta ja kumiahan voi taivutella ja väännellä miten haluaa.
Pitkähkö on kuivumisaika, olikos ohjeessa peräti 48 tuntia…Juu nää on ilmeisesti alkuperäset, ajettu alle 80 tkm
Otin sitten Boge-iskarit pois ja laitoin toiset tilalle.
En kyllä huomannut oikein mitään eroa jäykkyydessä uusien ja vanhojen välillä vaikka katsastusmies on joka vuosi niistä nurissut että uudet pitäisi ostaa.
Saas nähdä mitä seuraavassa katsastuksessa mittarit näyttää..
Okei, mä oon valmiina 😀
Sytämelliset terveiset Porin Jimmille taas kerran !! Kiitoksia. Tää Jimmi on mahtava. Kertakaikkiaan !!!! Noh, satakuntalaiseen perinteeseen ei kuulu kun kertoa karut asiat. Toivottavasti tässä on muutakin mukana. Niinno, mähän en enää asu siellä..
Ja toi kuume tollaiseen ryppypeltiin eikun kasvoi vaan..nami !!! Tollasen mäkin haluan. Ilman noita tuplavaloja, hih.
No eihän tuollainen pikku muutos ole kuin kivaa jumppaa. Antakaa eh eikun siis myykää mulle tuollainen ryppypelti !
-
JulkaisijaArtikkelit