Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tuli heti hymy huulille kun lueskelin että olit saanut leiman. On tää niin tätä 😀
Kertokaa lisää ken tietää infoa !
Siis mitä kaikkea pitää muuttaa jos haluaa tuollaisen 50-lukulaisen keulan ?
Vai onko se vaan helpompi ottaa rälläkkä ja hitsikone käyttöön ja tehdä väkivaltaisuuksia ?
Voisin kyllä tulla. Ja olisi varmaan kiva tavata 2cv-hörhöjä..hihi
Tollainen wanhanmallinen konepelti kiinnostaisi myös kovasti. Tarjoa !
Hieno homma !
Mikä on lopullinen hinta ja mistä tämän saa sitten noutaa ?
Onko siinä ylähuulessa pieni vahvistus lukolle ?
T: kärsimätön
Juu noin ne osat kuluu kun tarpeeksi käyttää. Ja keinuvipstaakit kun menee noin kuopalle niin venttiilin välys-säädötkään eivät mene kohdalleen. 6-litrasesta dieselistä keinovipstaakit vaan hiottiin “kuopistaan” takaisin alkuperäiseen muotoonsa. Tosin en tiedä onko noi rättärin keinovipstaakit pintakarkaistu vai ei.
Moikka “!
Mitäs tälle peppureppu-projektille kuuluupi ? Joko sellaisen saa lunastaa itselleen ?
Jos joku tarvii niin multa vois saada lainaksi momenttiavaimen.
Mulla on varastossa 2cv:hen takalokarit kuidusta, mutta mistäpä saisi vielä etulokarit ?
Wanted…
On se vaan niin komia tuo wanha keula. Tuollaisen kun saisi omaan kulkimeeni niin olisin onnellinen mies 😀
@PienempiOlli wrote:
Joo, kyllä kuumoitus alkoi olla aika kova 😀 Perjantaina tuli haettua leima tuohon 49 vuotiaaseen.
Tuo vuoden uudempi saa vielä odotella hieman lumien sulamista.-Olli
Heip “! Mitähän pidät hintaa tuolla rättärillä ?
Olisikos siitä kuvia laittaa ?
Juu vähintään 10.9 pultit alle, itse hain aikoinani pulttikaupasta.
Eikä liian kireälle, pultin vetolujuuden saa helposti jopa puolitettua vetämällä pultin liian tiukalle, siinä ei sitten auta vaikka olisi kuinka vahva pultti.
Eikös ne olisi tavalliesen helppo verhoilla itsekin ?
liimalla vaan kangas kiinni..
uppista !
Itselläni alkoi hyväkuntoinen kone kolisemaan öljynvaihdon jälkeen. Laitoin sisään Castrolin 0W50 täyssynteettiset, jonka jälkeen kilkutus alkoi. Kone levälleen ja moottorin tarkistus. Mitään ei löytynyt, ja kone takaisin kasaan. Kilikoli. Normaalit öljyt sisään ja tadaa- kilkatus oli poissa. Lähetin reklamaation Castrolin maahantuojalle öljynäytteen kera. He väittävät KIRJALLISESTI että öljyn seassa oli bensiiniä liikaa vaikka olin käyttänyt konetta vain muutaman tunnin. Ammattikorkeakoulun autoinsinööripuolella sanoivat että prosenttimäärä mitä bensaa oli öljyn joukossa oli täysin normaali. Todella outoa että tuollaisia amatöörejä on Castrolin palveluksessa. No eipä niitä öljyjä ole enää tullut ostettua yhtään desiä.
-
JulkaisijaArtikkelit