Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Minkälaisia lukemia teillä on tullut katsastuksessa noilla uusilla iskareilla. Itsellä katsastuksessa oli edessä jotain 0/0 ja takana 10/0.
Mutta kun tasaiset olivat niin tuli taas kerran leima 😀
Katsastusmies sanoi notta katsotaan iskareita sitten ensi vuonna uudestaan..Mukavia heppuja, niiden kanssa tulee aina hyvin juttuun.
Tollanen ruiskutin on ainakin mun märkä päiväuni. Missä vehkeissä tuota l3:sta on ollut ?
Muokattu: Jaa sieltähänse informaatio jutusta heti löytyi…@Jasu wrote:
En tuosta ruiskusta tiedä, mutta ainakin Boschin L3-Jetronic menee luvattoman helposti ja vähätöisesti Sätkän moottoriin kiinni… Ja käytös on sitten ihan jotain muuta kuin kaasarilla… Pelkkää positiivista on muistot siitä..!
Tuossa vähän jotain pientä siitä(kin)… 🙄
Juuri tuon Aakun pointin ajatelmana minäkin olen haaveillut tuosta museorekisteristä, jos laskee nykyisellään ajetut kilometrit/kulut niin melko kallistahan tuo on 8)
Toisaalta se ilo mikä siitä tulee on rahassa mittaamaton..
Mutta jos jollain on levyillä varustettu kuutonen mikä kestää tuuninkia, saattaisin olla kiinnostunut ostamaan sellaisen..
Saiskos ton ruiskun vähin töin sovellettua kulkimeen ?
Kiitoksia kaikille jo nyt hyvistä mielipiteistä, ehkä nyt sittenkin säilytän kulkimeni alkuperäisenä. Ollillakin oli tosi hyviä näkökulmia, mutta toisaalta mun ajoni rajoittuu pääosin kesään, ja sittenkin vain muutaman kymmenen päivän osalle. Kilometrejä tulee vuodessa yleensä noin 2000-4000, eipä sitä kauheasti vuodessa kerry. Ehkä pitäisi ajella enemmän…
haaveenani olisi että olisi yksi museorek rättäri ja sitten toinen normaalikilvissä mille voisi tehdä mitä ihmeellisimpiä virityksiä..
Kesä tosiaan lähenee, talitintit herättivät minut aamulla.
Nonniin, vähän osia olen jo onnistunut haalimaan, tässä uusittu WANTED-listani:
Tavis-osasto:
– Peppreppu, tehty materiaalista joka ei rostu (helposti…) <- tähän ehkä tulossa ratkaisu
– jos jollain on suht nätit penkinpäällliset, niistä olisin kiinnostunut..(onko mitään halpaa valmissarjaa joka sopii edes suurinpiiretein ankan penkkeihin ?Turvallisuus-osasto:
– etupenkkeihin niskatuet; miten ne on järkevin toteuttaa ? Lisätty: tarjota voi cx:n niskatukia
– turvakaaret ?Käytännöllisyys-osasto:
– Tiinan kaatuva takapenkki, eikös Tiinassa ollut tuollaista kaatuvaa joka lisää käytännöllisyyttä noin 136,4 %
Tuning, ym-osasto:
– Tosi wanhan citikan etu- ja takapuskimet
– keksi itse ja tarjoa
Minkäslaisen jäykisteen teit siitä profiilista ? Ja upotitko sen sinne lasikuidun sisään ? Tässähän voisi olla hyvä vinkki tuolle valmistajalle..
Eikös se niin ollut että peppurepun sivuille/alapuolelle kannatti tehdä ilmanvaihtoreiät, niin pysyy ikkunat auki kostealla ja muutenkin ilma vaihtuu paremmin…
Onko tietoa mitä merkkiä Motonet myy ? Onkos se juuri tuo Monroe ?
Jou, mä voisin ottaa kanssa yhden. Siitä sais tehdä tukevan eli reilusti lasikuitua vaan…
Eikös tuo Eerolan opas kannattaisi skannata ?
Joo olisin täysin samoilla linjoilla 2cvKimmon kanssa eli minkälainen siitä muodostuu ja saako valmista sitten ostaa ?
@citrotar wrote:
Kiitos. Enkä tullut ajatelleeksi, että joku täysin tuntematon olisi lähtenyt katsomaan ja arvioimaan kanssamme sätkää. Hienoa, tätä on 2CV-harrastus ja kilta parhaimillaan! 🙂 Uskon kuitenkin, että olemme tehneet onnistuneet kaupat, vaikka ei asiantuntijaa ollutkaan mukana.
Tervetuloa palstalle ! Minkäslaisen pelin hankit ?
Joo toi akailen jarruvaloehdotus todellakin on hieno idea, kas kun ei tullut istsellä mieleen vaikka sätkässä on joskus muinoin sellainenkin lisävaruste ollut…
Toi lasikuiduiduitutettu olisi kyllä hyvä, ei tarvitse murehtia ruosteongelmista. Muutenkin ihan kiva materiaali
@Citroman wrote:
Kuopion Jaoksella on muotti lasikuituisen peppurepun tekemiseen. Se on Hannulla, jonka piti kysellä valmistajaa niille. mikähän tilanne nyt on? Olisi noita kyselijöitä enemmänkin, jopa kymmenen reppua voisi olla hakusessa.
Antti
Jos kuuppa heiluu niin eikös se kuupan alapuolen iso mutteri ole silloin löysällä ?
-
JulkaisijaArtikkelit