Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
No jopas oli varaosataivas 😀
Puff, onnekksi mulla on hyllyssä 0 km ajettu kampi 😀
Jos vaikka vielä jonakin päivänä tulee tarve..
@Esa wrote:
Tuo mieltäylentävä ajatus rungon kieroudesta tuli itsellekin mieleen, mutta silloin luulisi etu- ja takapyörien oleva kallellaan eri suuntiin?
Tuli vaan ajatus mieleen että ton rungon kierouden saat helposti? tarkistettua, kun otat tarpeeks pitkän vatupassin ja teippaat molempiin päihin pitkät puukalikat..olisko noin 15 cm (jotka sojottaa ylöspäin) ja laitat tunget koko virityksen joko etu- tai taka-akseliin kiinni. veivaa/tunkkaa autoa niin että se mittausakseli on passissa, ja sitten katot samalla tavalla toisen akselin. Jos ei ole passissa, runko on kiero tai
akseleiden pultteja poikki…➡ Esim rosteri jousipöntöt
Paljonkos pöntöt maksaa, ja onko uudet vai käytetyt ?
Moikka !
Vieläkös teltta sulla on ? Onkos se kokonaan umpinainen malli ?
Terkuin Mika V
@anox wrote:
on myytävänä siuntiolainen polar telttatalli pituus 6 m leveys 3,4 ja korkeutta on 2,4 m. myytäis pois tarpeettomana kun tuo talli on valmis . uusi tommonen maksaa 540 eur mutta tämä uudenveroinen, 9 kuukautta käytetty vaihtsa omistajaa 450. teltta on humppilassa.
Heip !
Itse olen onnistunut irroittamaan seuraavasti katkenneita pultteja:
ruosteenirroitusmömmöä pultinjuureen.
Seuraavana päivänä kuumapuhaltimella tms tarpeeksi lämpöä
ja lukkopihdeillä pultinpätkä auki päin kiertäen pois.Mika Vee
Olen edelleen vailla..
Voisikos joku mullekin laittaa tunnukset että pääsisi ihailemaan valokuvia..
Itse ostin uuden katon Killalta..käytettynähän ne ovat reikäisiä tai
tosi reikäisiä…Kokeile pistää kytkin pohjaan 😉 😀
Miihkali
Jep, muakin kiinnnostas ko. aihe, ihan siltä varalta jos joskus sattuu
vähän suurempi “snadi äkksidentti”, esim hirvi pomppaa päälle, iso keulakolari, tms…Miihkali
noi tehdaskorjatut vetarit saattaas kiinnnostaaa mua
Onkos tosta Pitkäsen harmaa-harmaa sekotuksesta kuvia nähtävänä ?
Maikköli
Onneksi olkoon kasteesta..ja ruosteettomia kilometrejä !
😀
OfffTopikin puolelle meni rankasti .. 😀
Joo, tämä suomalainen (käytettyjen autojen) autokauppa on kummallista:
Kärjistäen se menee näin:Kohta 1:
Auto A joka on täynnä varusteita (ja lisävarusteita), on ruosteeton,
ajettu hyvinkin säädyllinen määrä ja jolla ajaa vielä pitkään,on pidetty ja huollettu hyvin, omaa huoltokirjan ja -historian, pitää saada hintaan X koska jossain on myytävänä hintaan X lähes saman nimen omaava auto B. Tosin tuossa autossa B EI ole varusteita eikä lisävarusteita, on täynnä ruostetta ja kuluneita osia. Auto on kolaroitu ja kori on vääntynyt. Moottori savuttaa ja huohottaa. Autolla on ajettu yli miljoona kilometriä ja auton historiasta ja huolloista ei ole hajuakaan. Viimeksi auto B on ollut pojilla pelto-autona.Kohta 2:
Hinnasta pitää tinkiä. Viimeiseen penniin ja senttiin asti. Autoa ei
voi edes kuvitella ostavansa jollei hinta tipu; auton kunnosta
riippumatta.Kohta 3:
Autoa haukutaan niin kauan kun se on myyjän omistuksessa, välittömästi tämän jälkeen kun auto on vaihtanut omistajaa ja se kurvataan omalle pihalle, autoa kehutaan maasta taivaaseen.Tällaista se kärjistettynä on, ja olen itsekin joskus “syylistynyt”
tuollaisiin juttuihin 😳 Toivottavasti kukaan nyt ei kuitenkaan
liian vakavasti tätä kirjoitusta ota .. 😀Miguel pilke silmäkulmassa
-
JulkaisijaArtikkelit