Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hieno keksintö Jimmiltä. Tosin itse olen aina kytkimet koonnut silmä- ja sormipelillä.
Tuossa jokirannassa ELFA-elektroniikka-liikkeessä oli erittäin laadukas erittäin pienikokoinen yleismittari (voltit, vastukset, ym) oli poistomyynnissä vain 19€, suosittelen lämpimästi kaikille rättärin työkaluboxiin.
Moikka ! Mikäs on puristus-suhteet. Kerran pääsi Punkusta akku tyhjäksi mainosvaloja vilkuttaessa, vaan puristukset olivat niin kovat (alkup 9:1) etten saanut kammella käyntiin…
No niin, CyntoPeltoRacing RGV on kierrellyt ja kaarrellut kotikaupungissamme, salamavalojen välkkyessä 😉 No joo tosiasiassa otimme itse nuo kuvat tuossa muutama päivä sitten.
Muutaman kuvan oikealla puolella näkyy Googlen Mapsista se piste missä kuvat on otettu mikäli jotain kiinnostaa. Hieno toiminto kännykkä/google:lta.No mutta, mutta tässä Tallini/teamimme ulos-tuloksia, toivottavasti kuvat näkyvät:
https://picasaweb.google.com/valimaa.mika/CyntoPeltoRacingRGVKaupunkikuvat” onclick=”window.open(this.href);return false;
Juuri näin, MHM tietää 😀
Oletkos/onko kukaan muu kokeillut tuota t/ic:tä viellä isommalla suuttimella, esim 120/125/130 ?
No niin, minulla on ollut asennettuna belgialais-valmisteinen “pikku-koti-turbo-ic” eli ilman johtaminen ropellilaatikosta suoraan ilmanputsarille. Alkuperäisellä kakkois-kurkun suuttimella (93,75 tms..) tuntui että mitään ei tapahtunut koko kakkoskurkun auki-oloaikana (ilman t-ic:tä tapahtui..). Nyt vaihdoin kakkos-kurkun suuttimen (mikä sijaitsee koho-kammion pohjalla pelkääjän puolella), kokoon 115. Ero oli aika selvä. Hyvältä tuntuu koko on 115, tai ehkä jopa 120, jos sellainen olisi (mitä ei löytynyt hyllystä..
Samalla vaihdoin ulkoa hapokkaalla punotut bensaletkut uusiin. Ulkoa punotun bensaletkun saa nätisti katkaistua pikku-rälläkällä ja ohuella terällä (1 mm tai alle) ja katkaisukohtaan jeesus-teippiä.Kävin pikaisesti kokeilemassa nopeuksia, kolmosella pääsin 100 km/h nopeuksiin, mutta sitten tuli liikennesäännöt- ja valot vastaan. Mutta ero oli huomattava, nyt löytyyy pikkasen lisää potkua vielä kun kakkos-kurkku aukeaa ja ilmaa “ahdetaan” sisään ja v-poweria on tankissa….
Jasun korjaama 123-sytkä toimii edelleen hyvin, testiajoja on reilusti suoritettu.
Lisää rosterinippeleitä masenneltu.
Vehjes katsastettu, tosin päästöjen kanssa meinasi olla onkelmia.
17.5.2012, 11:44 vastauksena käyttäjälle: Elektrolyysillä tuotetun vedyn käyttö bensan säästössä #165658Vaikuttaa siltä että maailman energia-ongelma on jo ratkaistu: 😀
http://www.youtube.com/watch?v=Z8yW5cyXXRc” onclick=”window.open(this.href);return false;
ps. oletko jo itse käytellyt tuota rakentamaasi konetta ?
17.5.2012, 11:10 vastauksena käyttäjälle: Elektrolyysillä tuotetun vedyn käyttö bensan säästössä #165656Kylläpäs kuulostaa mielenkiintoiselta nikkaroinnilta.
Onko aiheesta mitään kuvia ?Niin ja se merenkestävän rosterin kansankielinen nimi on tietty haponkestävä teräs.
Miten niin ei kelvannut ? Olisin takuuu-avun ottanut vastaan, jos sellaista olisit tarjonnut. Tai tarjosithan sinä tietty, mutta vähintään puolen vuoden toimitus-ajalla.
Laitanko sulle videopätkän missä ystävällisesti kysyn herra 123-keksijää-valmistajaa ja kysyn että voisiko hän ystävällisesti katsoa sytkääni.. ja hän tulee ja tuuppii minut pois ?
Kivointa tässä oli se (omaaa tyhmyyttä) että 123 hajosi ranskan motarilla. Ja se ei ollut halpa keikkka, mutta ei sotketa sitä tähän.
En moiti enkä hauku 123-sytkää, koska se nytkin paukuttaa kivasti mun sätkää.
Ei minulla enää mitää ongelmaa ole koska JASU, meitin velho korjasi tuonkin tuotantovirheen, EI TAKUUMIEHET.
@sitikkapuoskari wrote:
Mun oma 123 on pelannut jo 10 vuotta. Olishan tuokin korjattu sulle takuuna muttei kelvannut.. Tehdas on korjannut huomatun tekovian hetimiten ja kaikki on saaneet multa veloituksetta ehjän tilalle. Mikä siis ongelma?
Minä taas ihmettelen miksi niistä ei voisi tehdä sellaisia että ne kestäisivät 100 vuotta ?
Komponentit kyllä kestävät sen. Ja jos kylmäjuotokset jättää väliin, niin jo pitäisi kestää ! Minunkin 123.NL sytkässä oli kylmäjuotos mikä oli häirinnyt useamman vuoden. Vastus oli aivan liian pieni. Nämä nyky-elektroniikka-laitteet on näköjään suunniteltu siitä lähtökohdasta että max. käyttöikä on 2-5 vuotta.Minkäänlaista ongelmaa ei ole komponenttien puolesta tehdä samanlaista sytkää joka kestäisi 50 vuotta.
No niin, nyt sain vihdoinkin savut koneesta. Alkuperäiset 90tkm eivät tunnu missään, hoonautin kuitenkin pytyt ja laitoin mahlen männänrenkaat.
Ja Itse olen kokeillut ngk:ta, bochia, ym ym tulppia, mutta tähän ranskalaiseen toimii paremmin kuin mikään muu; EYQUEM-tulpat. Suosittelen kokeilemaan. Tulpanjohtohen vaihto auttoi kummasti ajossa nykimiseen (johdot olivat alkuperäiset).
Ja SUURI KIITOS Jasulle joka korjasi järjettömän hollantilaisen tekemän räpellyksen elikkä siis 123-sytytyksen, nyt se pelaa taas kuin enkeli. ***KIITOKSET JASULLE*** 😀
Kiitoksia vinkistä, saas nähdä miten käy. Edelleen olen vakoilija-kannalla… 😉
vesiväri-Kilikali-täyttöpullo maksaa enemmän kun litran purkki teollisuus-maalia.
Vaan onhan se kiva kilistellä 🙂1litra maalia vastaa noin 15-20 purkkia kili-kalia.
Vaikka onhan se joskus ihan paikallaaan tuo kililikalimaalaus, ei siitä pääse mihinkään…
Taas tuli viestiä. Voiko ylläpito puuttua tähän vai onko ylläpitokin mukana tässä viestien möyhinnässä ?
-
JulkaisijaArtikkelit