Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Eno.
Kiitti kuitenkin hienosta ehdotuksesta, jatketaan vakoilua 😀
Trallalaaa, kone on lähes kasassa ja huomenna käyn penkkien kimppuun ja teen niistä öh…niin hyvät kun osaan. Ehkä sen jälkeen jousien ja hapokas-osien paikannusta.
Onko tämä siis niin että minun viestini törkätään YLEINEN KESKUSTELU-osastoon, mutta muiden vastaavat saavat jäädä sinne missä ovat.
Asia on siis näin että jos kirjoitan vahingossa väärälle osiollle, hirveä metakka alkaa. Kun sen tekee joku muu, “asia nyt vaan on näin” ????
Alan yhä enemmän ja enemmän hämmästelemään tämän palstan puolueellista toimintaa. Ja piste.
Olen hämmästynyt 😀 😀 😀 😀
Eikö tätä aihetta vieläkään ole siirretty sinne minne se kuuluu ????Taas mysteerio-ukkeli on ollut vauhdissa. Olen kirjoittanut vauhdissani sellaista mitä muut eivät ymmärrä.
Tässä havainnollistava kuvio mitä hampaiden-ronkkimis-kalulla saa aikaiseksi.
Pyytäkää näitä käytettyjä kun käytte hampulassa. Loistava työkalu moneen paikkaan, tästäse tuleee.
https://picasaweb.google.com/valimaa.mika/PUNKKU#5713457917690513058″ onclick=”window.open(this.href);return false;
t: MikaVeee@Musta Hattuinen Mies wrote:
@MikaVeee wrote:
Jos haluat kirkkaat hampaanvälit niin käytä tuota menetelmää 😉
Eiiiiikä millään pahalla ketään kohtaan.
Ei tosiaankaan millään pahalla,, mutta kun ei ymmäretä nyt että mitkä ihmeen hampaan välit pitäisi kirkastaa..?? ❓Ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon että tuo sätkän kone on suunniteltu sen ajan öljyihin.
Eli jos haluat että kone alkaa kolisemaan, laita vaikka jotkut 5W-50 täyssynteettiset.Hooders / head lights.
Mielestäni etupolttimoille pitäisi pistää rele väliin 110w/12v ~ eli sätkän
normaalin valokatkasijan kautta menee päävaloihin jo n.10 amppeeria.
Mikä on mielestäni aivan liikaa.Vuokraa nersu mukaan ja tunge se sinne peppureppuuun. Sitten joku voi ehkä epäillä että
onko tämä oikeasti hullua ja sun katu-uskottavuus vois parantua ? Hmm, eturenkaiden pito saattaa ihan pikkasen keventyä mutta taitava kuski korjaa tämän pikku puutteen herkästi pienellä ruoorin-siirtelyllä.http://www.havetrunkwilltravel.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
@kari80 wrote:
Niin se hulluus on siinä kun just siellä kävin erittäin lämpimällä 2cv6:sella…Pippurissa ei ole mitään lämppäriä…sisälle ei puhalla muuta kuin kylmää..
no eihän siellä ole kylmempää kuin ulkonakaan..jäärata on kauppareissulla, tekee mieli käydä koittamassa ..tai näyttämässä…ehkä viihdyn radalla pitempäänkin.
Aikojen alussa ajoin Hesasta Mikkeliin useasti (230km) sahasin jäärataa kokopäivän ..(viritetty 650cc)..kyllä oli hauskaa kun eivät pysyneet perässä.. No nytpä
onkin vastassa nelivedot..kait sinne eksyy joku kaksvetonenkin..Niin ymmärrän kyllä tuon tekstin mutta missä kohtaa se hulluus-osio tulee ?
Pitäisikö Hulluille tehdä oma “hulluus”-osasto jossa hullut voisivat hullutella ?
Miten hulluus kuuluu yleiset-osioon ?@kari80 wrote:
Meinaan laittaa talvirenkaat Pippuriin ja mennä Mikkeliin…kylmää kyytiä..ei ole lämppäriä…etikkaa ikkunaan…
Hienoon näköset on bileet. Ihmettelen vaan että meinaako ne tossa kuvassa oikeesti hinata ami8:n käyntiin ?? Kait se onnistuu kun tarpppeexi yrittåå
Komija !
Missäkohtaa sulla on parkkivalot tossa edessä ?Piaf: taisin löytää parkkipaikan edellisistä kuvista….
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Etkö ottanut kuvia.?? ❓
Moi MHM ja muutkin.
Mulla joskus paukahti tuo öljyntäyttöhärpäkkä kokonaan ja kone kun ei saanut mistään ilmaa/alipainetta, päätti moteuri heittää öljyt päin naamaa.
Eli jos tuo huohotin menee “rankasti” rikkki, kohta on koko konehuone öljyssä (toivottavasti ei tulessa..)Ei kait siinä muuta voi tapahtua kun moottori leikkaa kiinni öljyn putteesta, sen jälkeen koko sätykkä palaa koska koneessa ei ole öljyvä.
ps. Onnexi 2cv-kone kestää ajaa ilman lämpöä että vika löytyy heti paikanpäällä…–>öljyä lisää ja kontaten kotia
Kerta kaikkiaan mahtava juttu, tämä on hienoa toimintaa !
Valitettavasti en itse ole listassa sattuneista syistä, mutta
jatketaan samaan/jopa parempaan tahtiin 😀Yksi parhaista apuva-hjepuli jutuista on se että siellä on räjäytyskuvia, korjaus-ehdotuksia, ym ym…eli siis kyseessä on ikään kuin rätti-citikan omistajan raamattu.
Jousee nousee vai jouseeko ?
Uusia jousia saa joka liikkeessä, mutta esim. Kaarinassa toimipaja pystyy palauttamaan jouset täysin alkuperäiseen kuntoon tai jäykemmäksi jos haluaa. (mikäli ei oo poikkki)
Jalmari tuossa osti rättärin ja jousitus oli anti-progressiivinen vai miten sen nyt kertoisi.
Kun hyppii peräskoukun päällä, menee nätisti alaspäin,aluksi pehmeästi alaspäin. Mutta yht äkkiä tuleekin pehmeämpää ja jousitus löysistyy loppua kohti.. Voihan kyseessä olla iskarikin. Tai ei. Yhteys jousitaikureihin.kyllä se vika sieltä löytyy.Uusiin jousipönttöihin mutteri-pultit päihin että ne voidaan helposti avata. muutama desi perämoottorin peräöljyä sisään niin mikäään osa ei kulu eikä kitise. Kts valokuvani aiheesta..
@MikaVeee wrote:
Tilasin männä talvena jostain päin eurooppaaa..(ei varmaan ehkä ollutFranzose),oli poistomyynnissä. TODELLA lujaa kamaa ja paksua kangasta…..kurkkikaa nuo kaikki euroopan kaupat, että onko siellä viellä tarjous-päällisiä. Omastani setistäni maksoin alle satkun…
Ja tässä kun penkkejä kunnostaa, kannattaa käyttää JASPIn ( TAMMMPEREELTA) nerokasta keksintöä.
Se neliökangas (oisko 10 tuumaa x 10 tuumaa) korvataan ohuella n. 2 mm alumiinilevylllä. ja vaihdetaan kaikki gumit uusiksi.
TOIMIII.. toimiii uskomattoman hyvin. Tämä kannattaisi laittaa niksi-nyytisiin. Kun istuu, niin hieno pehmeä jämäkkyys pääsee oikeuksiinsa.Hieno oivallus Jaspilta
-
JulkaisijaArtikkelit