Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ai että minä pidän tuosta vimeon kuvanlaadusta 😀 . Tuossa tehdään elokuvaa varsin esimerkillisesti. Eikö teitä koskaan ole häirinnyt kun rengas vinkuu soralla, tai datsunissa on V8:n soundit? Elokuvissa lähes kaikki äänet lisätään jälkeenpäin, ja jos ei satu sitä oikeata ääniklippiä olemaan käsillä, laitetaan joku sinnepäin. Tässä äänitetään oikeaoppisia ääniä joita sätkästä lähtee eri tilanteissa. Hienoa työtä.
Mistä tuo oikeanpuoleinen on peräisin? Petroolivenemoottoreissa näki noita ylimääräisellä öljyrenkaalla varustettuja, mutta itsellä ei ole kokemusta tuollaisista sätkässä tai muissakaan nelipyöräisten männissä.
@2cvjimmi wrote:
Ihan ohi asian, mutta onko mikään jaos kiinnostunut ensi kesänä järjestämään 2CV-paineja? Sarjoina voisi olla normaalien lajien lisäksi, muta- ja nettipainit… 😉
Tarkemmin asiaa mietittyäni, Saattaa Hirsalassa olla ensi kesänä sumopainia. Nettijaos hoitanee virtuaaliottelut .
Ehkä Gustaf laittoi yksityisviestin? Jos ei, mulla taitaa olla puhnro joka taitaa olla salainen 😀
Jos renkaan runko on kunnossa, ja pinnoitus hyvin tehty, niin hakkapeliittakuvio nastoitettuna on kyllä ihan parhaasta päästä.
Em. palstalla 796:ta viestistä 545 on yhden kirjoittajan, joten hienoa että joku viitsii. Arvostan sitä että harrastajapiireistä löytyy myös erilaista näkemystä.p.s. Hieno sanaleikki tuo “HANKIMASSA” 😆
Rannan Eerolta voi varovaisesti kysellä AMI 6 breakia. Oli jonkinsorttisessa monen kulkimen loukussa, ja ainakin jossakin vaiheessa kauppasi 64-mallista, alkupään farkkua. Ei hän muistaakseni aivan poskettomia siitä pyytänyt. Voin laittaa tiedot yv:nä, jos kiinnostus herää.
Sen olen huomannut, että liian suuri kaasun virtaus jäähdyttää ohutta peltiä liikaa, ja jälki sen mukaista. En muista mitä yksiköitä enkä edes mikä kaasu faijan kempissä on, mutta kun virtauksen säätää lähelle suositeltua minimiä, jälki on parasta mitä minä tuolla saan aikaan.
Tässäkin asiassa lienee edistytty, ja tyhjän panttinahan ne laatikot siellä varastossa lojuu.
Kaikkia ihmisiä ei ole niin helppo tavoittaa, eivätkä kaikki myöskään käytä tietokonetta, netistä puhumattakaan. Jos oikein polttava tarve jollekin on, on Nyytiset vielä ihan oiva kanava saada mahdollinen varaosatave paatuneimpienkin kalkkisten tietoisuuteen.Et muuten ole ensimmäinen etkä varmaan viimeinen joka on oikosulkenut nuo hiilet keskenään. Hyvän korvikkeen tuolle saa lyhennetystä kuulakärkikynän jousesta johon toiseen päähän pujottaa riittävän paksun piuhan eristeen. Tällaisen jouduin joskus tien päällä väsäämään, ja toimi moitteetta vuosia.
@PienempiOlli wrote:
No, et sentään kirjoittanut kuinka väkeä oli sankoin joukoin ja kaikilla oli niin kivaa 😉
Vähän kyllä teki mieli. Toivottavasti saan niin kirjoittaa vielä. Vallatkaa siis kaapelitehdas sankoin joukoin.
Jos tuossa on alkuperäiset ja sisältä syöpymättömät sylinterit, en niitä vaihtaisi uusiin. Vanhoissa on laadukkaammat kumiosat, hantta voi kertoa lisää 😀 .
Voisin melkein veikata että irrallisia, ylimääräisiä ei varmaan löydy. Eikä noita maailmallakaan liikaa ole liikkeellä, tsekkikokouksessa en löytänyt kuin yhden parin, joka sekin oli vääränlainen. Minulla sattuu olemaan yksi irrallinen (mutta ei ylimääräinen) pari noita Cibien tippoja, voisihan noista yrittää muotin tehdä ja valaa värjätyllä akryylillä. Aika kalliiksi kyllä tulisi yksittäinen pari.
Pitääpä kokeilla tuota linux-systeemiä. Ihan periaatteesta en asenna Mac:iin mitään windows-tauhkaa.
Nörttijaos dissaa selkeästi omppu- ja pingviinkäyttäjiä. Milläs minä voisin osallistua?
Tervehdys Petri ja muutkin aiheesta kiinnostuneet. Projekti on siis projekti, johon löytyy kaikki tarvittavat osat. Korissa on paljon tekemistä, rungon ollessa täysi mysteeri. Ajamalla påaikan päälle, juuri katsastettuna tuotu.Paperit löytyy, ja oikein hienot uudenveroiset mustat ja persoonalliset kilvet.
Kannattaa soitttaa suoraan faijalle, nolla neljä nolla 591657 nolla. Kokonaisuus nähtävänä Espoossa. Vuosimalli on muistaakseni 71, ja väri hyvin epämääräinen. -
JulkaisijaArtikkelit