Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
👿 :tutus ja siitä johtuvat ylilyönnit muistuttavat inhimillisyydestä. Minusta kumpikin osapuoli on oikein mukavia ihmisiä.
Jukalta olen ostanut jalostettua metallia hyvään kilohintaan, toiselta osapuolelta olen saanut apua teoreettisempaan ongelmaan.
Jos nyt jollakin hiukan kiehahtaa, ja siitä poikii painokelvotonta tekstiä joka kuitenkin lipsahtaa nyytistoimituksen suodattimen läpi, niin so what.
John Lennon – maailman ehkä tunnetuin rättäristi.@PienempiOlli wrote:
Juttelin yä myähään leirinuotiolla muailman kokkooksessa
Hollan’smannein kanssa jotka olivat työntämässä Suabin (saab) moottoria dyaneen.. (!!!)Ai noiden kanssa hengailit…?
Olivatko laittamassa wanhempaa saabin konetta, siis sitä Triumphin (Dolomite sprint-mallista) tekemää, vai ihan oiketa saappin konetta? Se Dolomiten 16-tappinen kyllä olisi aika vänkä. 127 pollea vakiona, ja pelkällä nokan vaihdolla 150. Eikä taida paina juuri geesun konetta enempää.
Mites Olli omat projektit etenee?Vähän tässä nyytisvuodatuksessa jäi vaivaamaan että kun vastine tulee yleensä vasta jälkikäteen, niin onko tässä nyt tapahtunut vakava uutisvuoto? 😆
Siltä varalta että keskenään kauppaa käyvien kiltalaisten teksti- ym. viestit eivät tuottaisi toivottua tulosta, kiltatapahtumiin voisi hankkia sellainen sumopainisetti joita silloin tällöin näkee erilaisissa tapahtumissa. Siinä voisi sitten turvallisesti nöyryyttää huonon tawaran myyjää, tai surkeaa, valittavaa ostajaa.
Keskustelu uusista renkaista, volttimittareista, ruosteensuoja-aineista ja turboputkista voitaisiin myös kätevästi käydä leppoisasti sumokehässä.
Ja mikä olisikaan kutkuttavampaa kuin selättää fyysisesti joku raatilainen tai peräti oltermanni ideologisten erimielisyyksien johdosta?Lopetan tämän mietiskelyn ennen kuin Jopo lähtee kokonaan käsistä.
Kevätterveisin 😯
Näytti olleen pariisissa kuvattu. Lindexin sivuilta pääsee katsomaan mainoksen http://www.lindex.fi.
Taitaa jo Suomessa olla enemmän noita wanhuksia, ainakin markkinatilanteesta päätellen 😀 .Tähän voisi faija kommentoida, teki juuri äskettäin sellaisen isältä pojalle-sätkän :D.
Onneksi olkoon uuden osoitteen ja mitä ilmeisimmiin myös muiden merkittävien asioiden johdosta. Ja tervetuloa askeleen verran lähemmäksi Suomen cote d´azuria 8) .
Kai sulle sentään yksi superin runko jää? Pitäähän pojalla leluja olla. Jotakin konsultointiapua on aiheen tiimoilta annettu, toivottavasti näemme pian historian toisen AKE:n siunaaman superin (tietäen aken nopeuden hakemuskäsittelysä, epäilen kyllä ettei ihan vielä).
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 ja sieltä artikla 22. Tuon mukaan ei korinvaihto onnistu kuin mallisarjaa teknisesti vastaavaan. Eli siis voisi onnistuakin, koska sätkän kori ei juuri suojaa anna, eikä ole maailman tukevinta tekoa… Jonkunlainen turvakaari pitää olla kolmipistevöitä varten, samallahan sen tekisi päätä suojaavaksi, vaikkei niin kaunis olisikaan. Lakia on kylläkin saatettu tuosta vielä kiristää kaikenlaisten mersujobbarien ansiosta.
Prosenttien kanssa tuskin tulee ongelmia vaikka penkit vaihtaisi. Kojetaulu on myös sätkässä varsin leijuva käsite, kuten on myös esim. lämmityslaite. Ihan mainostamatta voin sanoa että suunnitelma kannatta esittää ja lasketuttaa Tattarisuon Autokatsastuksessa 😆 -Siellä ymmärretään käsite “harrasteautoilu”.
Mikäli katsastusmies ei suostu ottamaan vastuuta muutoskatsastuksesta, kannattaa vielä kääntyä AKE:n puoleen. Hurjempiakin muutoksia on sätkään saanut läpi.
Kannattaa varmaan aloittaa laskemalla muutosprossat (http://www.ake.fi/pdf/prosenttipaatos.pdf). Jos jää alle 35, autoa ei tarvitse kanta-ajoneuvotarkastaa (säästää 500-1000 euroa).
Kaiken kaikkiaan tuo sääntöjen ja lakien kanssa painiskelu on hyvin terapeuttista puuhaa. Onnea vaan projektille 8)Tarkista että kaasari on tullut kiristettyä kunnolla. vuoto imupuolella saattaa hyvinkin aiheuttaa em. oireita. Ajelin itse muutamia tuhansia kilometrejä kaasari puoliksi irti rempan jäljiltä (en tiedä wanhuksesta, mutta nelkussa yksi mutteri on aivan mahdoton irroittaa sekä kiristää). Tyhjäkäyntiä käy hyvin, mutta takkuilee keskikierroksilla. Liian laiha seos syttyy ennenaikaisesti, ja voi paukuttaa imupuolelle venttiilin ollessa vielä auki. Korajatkaa mikäli puhun paltuuria, tietämykseni rajoittuu nelkkuunn( ja nyt myös geesun koneeseen johon tuntuisi pätevän samat systeemit). Puristukset kannattaa tietenkin mitata, joku voi kertoa mitä ne wanhuksessa pitää olla. Huonot tai epätasaiset puristukset kertoisi mahdollisesti kantavista venttiileistä (tai isommista murheista).
Onko se aivan puhkihapettunut? Hinkkasin kerran putipuhtaaksi erään tosipahannäköisen alumiinisen takakontin “nenän” pikkufiiatista. Kiilis käsittelyn jälkeen kuin arvaa mikä 8) . Ensin teräsvillaa, vaikka pahaa tekikin. Sittten hiomatahnaa rättilaikalla. Lopuksi vielä holtsin metallikliineriä, ja johan kelpas. Mutta noita wanhuksen maskeja oli kyllä esim. maailmankokouksessa myynnissä pinkkatolkulla kohtuuhintaan.
Nähtiinpäs sittenkin kultaa tänään. Todella valtavat onnittelut valitsemallanne tiellä. Vältelkää jäähyjä, ja ottakaa ajoissa aikalisä. Taklailkaa hellästi.
Ja näin jälkikommenttina: Nyt taitaa olla tosi kyseessä, koska kynnenalusesi on AIVAN PUHTAAT! 😀 Onnittelut myös vaimolta.
No laittakaahan niitä kuvia minullekin, niin tiedän ainakin mistä on kysymys… 😯
kiitos tack.
Minäkin voisin haluta ensin niitä kuvia ja sitten ehkä kärrykin. Ja vetokoukku olisi sen jälkeen hakusessaa. Meinaan nyt, kun tuo vehje sellaista jaksaisi vetääkin. 😀
@nameone wrote:
Ainakin hesan jaoksella on työkalu, mutta jos omistaa putkenpätkän, niin ei ole vaikea sellaista tehdä itsekään.
Olen nähnyt käytössä sellaisen itsetehdyn työkalun jossa oli hieman vahvistettu vanne johon tukevasti kiinnihitsattu puolitoistametrinen kiviporan terä. 90-kiloinen ukko ei ihan saanut tarpeeksi vääntöä. Siihen aikaan karvan alle 60-kiloista (nykyisin vähän enemmän) apua tarvittiin. Tassu taipui kohdalleen, kulmamittarina tarkka silmä.
Uskoisin että kunnossa olevista tukivarren ja pyörän laakereista on etua tätä säätötekniikkaa sovellettaessa.
Ei tuo kyllä ihan pätkäputkella olisi onnistunut 😀Suurkiitokset sekä sarlotalle että sivujen palveluntarjoajalle. Toiminta oli nopeaa ja tehokasta. Tosin vaikka söin tänään meksikolaista, jäi suuhun hieman kebabin maku. Hakkerilla oli varmaan myös huono päivä, sillä häneltä oli lipsahtanut väärä animaatio. Luotettvalta taholta kuultuna tällainen oli tarkoitus sivuillemme hakkeroida:
koti.welho.com/mlinstro/hack.html
Turvallisuusyistä joudutte näköjään copypeistaamaan tuon urlin 😀Arvaan kyllä mihin paritonta määrää kromilamppuja tarvitaan. Arvasinko väärin? 😀
-
JulkaisijaArtikkelit