Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 166 - 180 (kaikkiaan 237)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Kytkinvaijeri #147023

    vapaan vaijerin pituus on siis 16 cm eli onko se oikea ? mikko

    vastauksena käyttäjälle: Kytkinvaijeri #147018

    otin vaijerin irti ja se on 70 cm pitkä lienee oikea mitta sillä millejä en päässyt mittaamaan. kuori mitattuna päistä eli siitä missä vaijeri alkaa 54 cm. haarukka ei ole taipunut. mieleikuvitus ei nyt riitä mikä mättää kun veijerin jouituu kiristämään max mittaan jotta kytkin toimii. mikko

    vastauksena käyttäjälle: Kytkinvaijeri #147015

    kytkinhaarukka oli mielessäni mutta ilman vertailuhaarukkaan on mahdoton sanoa onko taipunut vaiko ei. täytyypä katsoa josko jostain sais vertailuhaarukan. positiivisena ihmisenä tukeudun väärään vaijerriin mikä helpoin homma vaihtaa. mikko

    vastauksena käyttäjälle: Kytkinakseli #146987

    onko gs:n akselin pää samankokoinen kun 6:n ? sellainen nimittäin olisi lainattavissa laakerin irrottamiseen lähietäisyydellä. mikko

    vastauksena käyttäjälle: Kytkinakseli #146979

    keskitystuurna kyllä löytyy mutta kaipa laakeri on kohtuullisen kovaa kiinni ja irtoaakohan kun tuurnassa ei ole hammastusta ja kuvittelin vaseliinin pyrkivän niitä pitkin ulos ? siksi kuvittelisin kytkinakselin hammastuksineen olevan varmempi vaihtoehto saada laakeri irti. mikko

    vastauksena käyttäjälle: Moottorin kiinnittäminen laatikkoon #146870

    no niin, onnistuihan moottorin kiinnittäminen viimeinkin. yritin vaihtaa samalla myös neulalaakerin mutta en saanut vanhaa millään ilveellä irti. olisiko hyviä vinkkejä miten sen saa pois ?? mikko

    vastauksena käyttäjälle: Moottorin kiinnittäminen laatikkoon #146868

    kiitokset neuvoista mutta ne eivät, ikävä kyllä, ole auttaneet saamaan moottoria paikalleen. keskitin asetelman mutta se visiinkin pääsee liikkumaan kun moottoria hiukka heilauttaa, tahallaan tai vahingossa. eli ongelma on se, että en vaan saa kytkinakselia osumaan kampiakselin klunssin päässä olevaan reikään vaikka kuinka yritän. nimimerkki epätoivoinen

    vastauksena käyttäjälle: kattoteline #146786

    hieno homma jos kuljetus jotenkin järjestyy mutta jos ei niinkiitokset joka tapauksessa. mikko

    vastauksena käyttäjälle: kattoteline #146784

    kuulostaa just sellaiselta kattotelineeltä kun etsiskelen. käytännön ongelma asian suhteen on usean sadan kilsan mittainen ja lähettäminen muulla keinolla ei sekään liene ihan yksinkertaista. no itseänihän voin katsoa peilistä että miks asun suomen äärilaidalla. mikko

    vastauksena käyttäjälle: kytkin #146644

    kulkimessani on kytkin oireillut jo pari vuotta ja siksi vaihto on vain ajan kysymys. kun en moista hommaa ole tehnyt niin ensikertalaisen kysymystä; ilmeisesti homma menee niin että lokkarit, valopukki yms pois, sitten vissiinkin mottori ja laatikko jotenkin irrotetaan symbioosista, ja sitten vissiin uusi levy paikalleen ??? hoituuko homma yhden hemmon voimin ?? vissiin levy ja asetelma lienee ainakin syytä vaihtaa mutta kannattaako myös painelaakeri uusia samalla kertaa ?? saakos moottorin takapään stefan samalla helposti uusituksi ? mikko

    vastauksena käyttäjälle: Luopuisin vanhuksesta (MYYTY) #145769

    onko sinulla kuvia kulkimesta ? mikko

    vastauksena käyttäjälle: jumittunut mäntä #146260

    lisätäkseni ymmärrystäni rättäristä niin kun kone rupeaa väsähtämään niin miten jos laittaa uudet männänrenkaat niin saako sillä lisäaikaa jos kone muuten ok ? mikko

    vastauksena käyttäjälle: Luopuskohan Poppaloorasta…? #145911

    1972 rekisterikilvat muuttui valkopohjaisiksi eli -72 oli molempia käytössä. museoauton rekisterikilpeä ei ole mikään pakko vaihtaa mr-kilveksi. mikko

    vastauksena käyttäjälle: Kaasarisäädöt #145866

    kun ei ymmärrä niin parempi kysyä. onko pitkässä casessa kyse kakskurkkusten kaasarien suuttimista ?? minulla on tavallinen ykskurkkunen kaasari ja laitoin vanhan 160 suuttimen ja kulkee paremmin kun uudessa kaasarissa olleella 155:lla. ainakin kulkee kakimatta korkeammilla kierroksilla ja vauhtia tulee enempi. katselin Haynesin kirjaa ja siellä 6:n kaasareita on useampaa sorttia suuttimien koon vaihdellessa 155-165. en kyllä löydä uudesta tai vanhasta kaasarista id numeroa mikä haynesissa mainitaan. missäköhän se on merkittynä vaiko onko missään ? uuden ostin sitroselta mutta eipä pakkauksessa ollut merkintöjä. mikko

    vastauksena käyttäjälle: Kaasarisäädöt #145863

    kaasarit ovat identtiset ja uudessa kaasarissa oli 155 suutin ja vanhassa 165. ehkäpä olisi syytä perustaa uusi forum missä osaamattomat voivat tehdä tyhmiä kysymyksiä. kypsäsä keski-ikä on opettanut että jos ei tiedä tai osaa niin kannattaa kysyä, osaajien mielestä tyhmiäkin. mikko

Esillä 15 viestiä, 166 - 180 (kaikkiaan 237)