Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
kattelin haynesin kytkentäkaaviota ja mun kuljin ei vissiin ole sitä lukenut kun kaavion värisiä johtoja ei lampulle tule eikä mene. lampulle tulee johto (vaalean vihreä), mikä menee siis polttimon päähän ja toinen tumman vihreä missä punainen pää, minkä liitin ikäänkuin ulkokuorella. kun kytken tämän maihin niin lamppu syttyy. mitä tämä tarkoittaa eli mistä estiä vikaa ? Mikko
konepellissä on vain yhdessä kohdassa edellisenä talvena pudonneen jään aiheuttama muutama painauma. kun tarkoitus on saada kuljin museokilpiin niin jos oikaisu ei onnistu niin sitten pitää jostain etsiskellä kolhuton konepelti ja maalauttaa se. Mikko
ostin burtonilta muiden osien ohessa pyyhkijän akselivarsien tiivisteet. keväällä sitten katsotaan miten toimivat. mikko
Ilmaputsari on mielenkiintoisen näköinen. mistä se on peräisin ? mikko
Vaihdoin toisen säätimen ja ainakin pienen koelenkin aikana toimi hyvin. Säätäminen on aika tarkkaa puuhaa missä millin kääntö vaikuttaa aika paljon lataukseen mutta aikani väänneltyäni sain lataustason luullakseni oikeaksi. Mikko
Kiitokset vinkeistä. täytyypä kokeilla kuumailmapuhaltimella kuuppien kiiltäväksi saamista talven mentyä kuljin kun on jo talviunilla mökillä. Mikko
vika löytyi, vain muutaman vuoden vanha bensapumppu oli sanonut yhteistyön irti. onneksi oli vanha pumppu vielä hyllyssä ja lähti käyntiin.
Laitoin yv:n. Mikko
Löytyykö joku kiltalainen porin seudulta kuka voisi käydä läpi Jimmin mainitsemat asiat kulkimesta, korvausta vastaan luonnollisesti, jotta sen voisi turvallisesti ajaa Helsinkiin ? olen valmis ostamaan sen mutta kulkimen roudaaminen Helsinkiin esim tralerilla on liian haastava juttu varsinkin kun autossani ei ole peräkoukkua. Mikko
Nyt on lukkosysteemi irti, pohja ja tämä pyörivä härpäke irrallaan (minkä toiminta mystinen) mutta millä saa itse lukon pois ? Vasemmalla puolella on monikulmainen jonkin sortin kannennäköinen kiinni vissiin kahdella niitillä tms. Mikko
Asia ei nyt sittenkään ihan auennut. Pohja ja “putki” missä se on ovat muovia ja pohja lukittuu molemmilla puolilla olevilla hampailla. sen sain kyllä irti ja pihdistettua mutta pitäis saada koko virtalukko irti niin vois tutkia miksi se ei palauta startista. Lukkohässäkän saan irti mutta en irti rattiputkesta kun ei oikein aukene miten saan osan 3 pois jotta hässäkän saa lähempään tutkailuun ? sitten ilmeisesti tulee eteen kysymys millä itse lukon saa irti. Mikko
eiköhän tuo kuvista selviä mistä kiitos. mikko
kyvyttömälle ei auennut miten pohjan saa irti puhumattakaan missä ylipäätään on nämä hankalahkosti avattavat mutterit. kun en osannut itse liittää kuvaa niin laitoin Jukalle ja hän lupasi liittää sen niin ehkäpä joku osaa kuvan perusteella neuvoa asiassa. Mikko
sama ongelma oli framillla ja vedin narun takapyörän keskeltä etupyörien keskiosan kautta ja sitten mittasin rakotulkilla vantaiden etu ja takaosasta paljonko haritusta oli. kokemattomalle säätäminen oli herkkää hommaa kun toiselta puolelta kiristi tai löysäsi niin tietysti toinenkin puoli muuttui. noh, lopulta sain aurauksen uskoakseni aika nappiin ja nyt rattikin on varsin suorassa mitä se ei ennen säätöä ollut. mikko
Jeps, olin katsonut numeron väärin, se on 26. tarkoittaako nämä 26 ja 35 kurkkujen kokoa ? kaasari toimii oikein hyvin ja vaijeri tuntuu pehmeämmältä ajaa kun aikeisempi tanko. mikko
-
JulkaisijaArtikkelit