Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
kuljin on 6:n ja itselläni ei ole suurta paniikkia uusista lokkareista vaikka mietiskelyssä on ollut sekä etu- että takalokkarit. ihan oikein ja kohtuullista että kimpan ulkopuoliset maksavat muottien käytöstä.
minun kaltaisiani rättäristejä keillä lokkareiden uusiminen on edessä ennemmin tai myöhemmin on varmaan muitakin ja kun vielä tekijällä on ilmeinen halu talvikuukausina tehdä lokkareita niin ei muuta kun hinnat esille niin tulee selvyys onko kiinnostusta. mikkohitsaus varmaan on paras tapa mutta kun ei ole hitsausvälineitä eikä taitoa niin siksi liimasilikoni pohdiskelin. mikko
pieni mitätön kysymys, mikä varmaankin kiinnostaa jos kimpan ulkopuoliset voivat niitä ostaa; mitä lokarit maksaa ? mikko
ehkä kimppalaisten kannattaisi avata markkinoita myös muille kiltalaisille kuten Jimmi muutama viikko sitten kirjoitteli ? mikko
tietämättömyys ei ole synti; jos puhallin on siis sellainen mikä sopii lämmönvaihtimesta rintapeltiin sopivaan putkeen/letkuun niin jovain haluan ostaa. t mikko
alla on tyhjennysproppu ja oikealla puolella kyljessä täyttöproppu.
duckserviceltä löytyy aika vikkelä aca;
aca eend met 105 pk top 185 km / h (1974 (belasting vrij))
Wolf in Schaapkleren!!! Deze wolf in schaapskleren heeft iets heel speciaals!!… Na een lange periode van sleutelen en de goden om hulp verzoeken, is hij dan eindelijk zo goed als af. Deze gecombineerde Aca-Eend-Subaru wegmonster heeft een iets heftiger motor dan er eigenlijk in hoort te zitten. Wat dacht je van een 1.8i 16V die uit een Subaru Legacy komt. Met een beetje passen en meten, waarmee gelijk de neus ook onder het mes is geweest, paste hij dan ook net onder de motorkap. Voorzien van een 5-versnelling GSA-Bak, 185 65 15 Banden, Sportschokbrekers voor en stabelisatorstang voor, zijn wij niet meer bang voor de boze Golf!! Auto mag verkocht worden, hoeft niet perse. Daarom is de prijs op aanvraag something
olen kayttanyt ko yritysta useamman kerran ja muutama vuosi sitten tekivat toisen uuden rullavyon rattariin kun oli heikossa hapessa. mikko
mittailin kulmaa ja oikean pyörän, sisäreunasta kuluneen, yläreuna on ulompana kun alareuna n 5 mm mutta vasen, jotakuinkin tasaisesti kulunut, siinä alareuna on ulompana n 10 mm. kun en ole moisen asian kanssa ennen ollut tekemisissä niin mitkä yritykset osaa laittaa oikean kulman ? mikko
kuluma vain oikeassa etukumissa. silmämääräisesti en pysty havaitsemaan tukivarressa mutkaa mutta kysymys lieneekin hyvin pienestä heitosta ? milläs mahdollisen mutkan voi havaita kun silmä ei kerro ? mikko
uusia erinomaisia kattoja saa http://www.entendach.de/ ei halpoja, € 330- + lähestyskulut mutta pitkässä juoksussa tulee halvemmaksi kun huonolaituisten mutta halpojen kattojen hankinta ja sen lisäksi istuu erinomaisesti ja vielä hyvännäköinen. mikko
kävin tänään paikalla ja siellä on ainakin 2 misukan ja 2 nokian nastarengasta vanteilla,mitkä näittivät olevan käyttökelpoisia joskin paha sanoa kuinka kovettunutta kumi on. paikka on veräjämäessä. uskoisin että hinta ei ole ongelma. mikko
Vetarit liikkuu hyvin sisäkkäin eikä niissä käsin tunnu välystä pyörimissuunnassa. Voisko vika olla nivelissä kun tunkattuna pyörä kääntyy vähän vaikka vetakseli ei vielä käänny eli kuuluuko ulomman nivelen olla aivan tiukka että pyörää käännettäessä vetari kääntyy hetimiten ? Mikko
Rättärissä on 123 sytytys. Mikko
Vetarit eivät olleet kuivat vaikka kyllä niihin rasvaa meni. Olen päissäni pohdiskellut että kun eri kaasareilla ja suuttimilla kokeilu ei auta ja kulku tasaantuu ryyppyä käytettäessä niin jostain vuotaa ilmaa. Jarrupuhdistusspaylla ei imusarjaliitoksesta löytynyt vuotoa. Ny en enää keksi mistä ilmaa vuotaa. Mikko
-
JulkaisijaArtikkelit