Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
kalvo on aika uusi ja vetreä. juuripa sitä ihmettelen tätä kierteeseen perustuvaa säätömahdollisuutta eli milloinka säätö on kohdallaan ? mikko
helicoil M7 löytyy paloheinästä. mikko
Moi, sorry etta vienyt aikaa vastata mutta en ole ollut netin aaressa aikoihin. sain Henkalta iiittalassa ab-suuttimen mutta en ole viela laittanut paikalleen kun olen reissussa mutta eikohan ensi viikolla kokeilu suju.
sellainen asia tuli mieleeni etta voiko/pitaako kiihdytyspumppua saadella jotta toimii kuten pitaa ? mikkokun ei löydy AB suutin mistään niin tietäskö joku minkä kokoinen se on ?? jos se nyt sattuisi olemaan isompi kun AC niin asia hoituisi mutta toisaalta jos se on pienempi niin asia on hankalampi. mikko
Biltemasta löytyy 6:n tulppa eyquem C 62 se kun sattuu olemaan sama kun jossain perämoottoreissa. mikko
elämä on pienestä kiinni kuten myös rättärin kulku joten tietääkä joku minkä kokoisia ovat AB ja AC suuttimet ? jos kulkimeni epätsasinen kulku on tästä kiinni niin ei se lienee hyvin pienestä kiinni. mikko
no niin tarkistin jarruilmasuuttimen ja se on AC vaikka Haynesin mukaan pitäisi olla AB. mistäköhän sellaisen mahtaisi löytää kun en ainakaan löytänyt ecasin tai franzosen sivuilta ? mikko
kokeilin hanaa mäessä eikä kilinää kuulu. myöskään imusarjassa ei ole vuotoa. missä jarruilmasuuttimet mahtaa sijaita niin vois tarkistaa ? vika on varmaankin pieni ja yksinkertainen, kuten kulmimen omistaja, kunhan vaan löytäis ei nimittäin ole kivaa ajella leikkuupuimurilla. mikko
sytytys säädettiin strobon kanssa viime syksynä kohdalleen. omalla säädöllä sytytys ei ollut aivan kohdallaan. kun ongelma ei vaan poistunut niin siksi kokeilin hiukka aikaistaa mutta sekään ei ole auttanut. täytyypä kokeilla ylämäkitestiä. suutin on 165 minkä pitäisi olla oikea koko. kokeilin viime vuonna myös muistaakseni 155 vai oliko 145 mikä on vissiin 4:n suutinkoko ja eihän kuljin mennyt mihinkään.
täytyypä huomenissa vielä puhallella suuttimia josko siellä olisi tukosta. itse asiassa puhaltelemalla sain tyhjäkäynnin toimimaan kun kaasarissa ilmeisestikkin oli jossain jotain roskaa. mikkokyse 1-kurkkuisesta kaasarista. tulpat, puola ja tulppajohdot pari vuotta vanhoja. kone ei syö öljyä kun on alan tuntijan tekemä (Matso). 123 sytytys. kulkua kuvailisin nykiväksi. muutin sytytystä hiuksen hienosti aiemmaksi mutta se ei vaikuttanut kulkuun. kun kaasua painaa niin ei kone nikottele vaan kiihtyy ihan hyvin ottaen huomioon mistä kulkimesta on kyse. mikko
nyt on bensapinta kohdallaan, seos ja venttiilit säädetty ja sytytys hiukka aikaisemmalla. kiihdytettäessä menee hyvin mutta pintakaasulla käynti ei vieläkään tasaista. mistäs nyt voi vielä hakea ratkaisua ongelmaa ? mikko
laitoin sunnuntaina yv:n 6:n takaovesta mutta et vissiinkään ole sitä lukenut. tulin eilen illalla matkalta ja jos ovi vielä jäljellä niin kerro mistä ja milloin sen voisi hakea ? mikko
löytyykö 6:n oikea takaovi ? mikko
olen yrittänyt saada kuvan kaasarista liitetyksi noudattaen ohjeita mutta ei vaan sysää. no tyhjäkäyntiongelma ratkesi kun puhalsin kompuralla kaikki mahdolliset ja mahdottomat reiät ja suuttimet. kiihtyy ja kulkee hyvin mutta yksi pieni ongelma on se että matalahkoilla kierroksilla ajaessani mottori aavistuksen verran pätkii tai siis ei kulje ihan tasaisesti. sytytyspuolella ei tuskin ongelmaa kun sama juttu oli kärjillä ja nyt 123 sytkällä ja kun kaasarikin pitäisi nyt olla iskussa niin mistä kannattaisi etsiä aivan pikkuisen epäkäyntiongelman syytä ? mikko
mitens tähän saa liitetyksi kuvan (suuttimista) ? mikko
-
JulkaisijaArtikkelit