Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Rasvasin jousipöntöt, sisäpuolelta 😉 , niin lakkasi ärsyttävä narina. Ei olisi kannattanut, nyt huomaa ettei iskarit taida olla ihan kunnossa, perä pompottaa vielä 10m hidastustöyssyn jälkeen. Eikös tuo nimenomaan iskarivialta vaikuta?
Sitten, eilen vaihdoin kärjet ja kondensaattorin, laitoin kärkivälin 0,4mm, vanhoissa oli 1,1mm. Ennakkoa on strobolla katsottuna 2 hammasta, vasta yläkierroksilla alkaa vääntämään. Laitanko lisää ennakkoa vai?
Tosin kutosen kone on “tulossa?”, mutta vasta talvella laitan paikalle.
Olisko vinkkiä antaa mikä kannattaa laittaa bensa-anturin kohoksi, anturi toimii mutta viinipullon korkki 🙄 ei kestä kuin muutaman päivän?
En ala tilailemaan mitään, jos saisi jollain patentilla.Vihdosta viimein sain avattua venttiilikopat, hanttarin puolen etummaisessa venttiilissä ei ollut välystä ollenkaan, ei edes 0,05mm, muissa oli 0,20mm. Säädin Manun ohjeella. Vielä vaihtaa kärjet/konkka kun löytää jostain sopivan hylsyn jolla saa propellin irti. Jos tuo meno siitä vieläkin paranisi.
Sain kuin sainkin säädettyä käynnin takaiseksi, vastaa kaasuunkiin hyvin. Colortune-tulpalla en enää kokeillut, enkä kokeile 😛
tulppien kärkiväli oli tuossa pakasta otetut, eli niitä pienettiin, jolloin käynti huononi.
siitä yksikurkkuisen ainoastta ruuvista, suuttimeen en koskenut.
Colortunella katsottiin nelkun seos kohdalleen, oli liian laihalla. Sitten tulppien kärkivälit laitettiin 0,7mm, sen jälkeen ei käynyt tyhjää ja muutenkin huonosti. Mitenkä se nyt tuollai teki? 1mm kärkivälillä käy hyvin.
ps. kokeilen tuota kärkiväliä muuten vain, kun 2cv-ohjeissa tuo 0,7mm mainitaan.Tarkoitus olisi eristää myös sisältä, ainakin tulipelti kokonaan, ja takaa lokarit. Näyttää olevan vaihtoehtoja paljon, siis Motonetissä.
7.9.2014, 10:36 vastauksena käyttäjälle: Saako noihin varaosia? Niill’ on vissiin joku kerhokin #136338Ei rättäri mutta menkööt: mulla oli bout 13v sitten fiat satakakslaiska, jonka maalasin paukkupullolla mattamustaks, ja valkoisella ralliraidat. Kioskin pihasta olin lähdössä niin pikkupoika käveli isänsä kanssa ja poika huusi: isi, kato ralliautoo.
Myöhemmin sama auto poltti niin paljon öljyä että ei taakseen nähnyt, sen huomasi myös eräs vanhempi herra, joka tuli raivoamaan että sammuta se saha 😆
@mika2cv wrote:
Kyllä sinne ainakin periaatteessa saa vaikka varvan reiästä vaikka vaseliinia letkulla, kun ottaa varvan suojakumin pois. Mutta fiksummat voi sitten kommentoida onko siinä mitään järkeä. Eikös tuo ääni ole enemmän ominaisuus.
Ei se ominaisuudelta kuulosta, täytyypä ottaa päätyä auki että saa ruutattua rasvaa.
Mulla pitää tuo nelkku aikamoista narinaa kuskin puolelta, ääni paikallistettu suurinpiirtein keskelle jousipönttöä. Kuljin on suorassa eli ei vissiin jousi ole poikki. Saako tuohon pönttöön jommasta kummasta päästä ruiskittua öljyä ilman purkamista, vai uskaltaako vaan porata pienen reiän kylkeen?
En viitsi alkaa purkamaan ettei mene särki mikään 😥Ok, harjoittelen ensin vanhalla loodalla miten puretaan, kyselen sitten lisää jos tarve.
Ei tuohon kolmosen rusahdukseen ole auttanut kuin kierrosten laskeminen, eli rauhallinen kiihdytys. Kun syksyn sateet saapuvat, otan koneen nokilta. Onkos tuo se osa mikä mun pitää vanhasta lootasta vaihtaa tuohon “uuteen” : http://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/Alle/Getriebe/ANR10501/” onclick=”window.open(this.href);return false; ?
Vanhassa ei rusahtanut vaihtaessa, eli luulisi olevan kunnossa. Siinähän tulee eriparia olemaan vastarattaat, lieneekö haittaa… 😳@M.Möykky wrote:
Oliskohan siitä reiästä kaivettu “ranskalaisen “parkin kytkin poies.
Siinä liki on kaksi johtoa, toiseen tulee suora virta rattilukolta.
-
JulkaisijaArtikkelit