Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@jym wrote:
Jos se reikä on siinä kiiltävässä peitelevy-yhdistelmässä, niin alimmaisena on ollut starttinappula. Nelkussa ei tietääkseni ollut muita merkkivaloja kuin vihreä vilkuille ja sininen pitkille valoille. Ne ovat vasemmalla alhaalla.
//jym
startti on pyyhkijöiden alla alimmaisena. tuo reikä on samassa tasossa pitkien ja vilkun kanssa ratin oikealla puolella. näyttää tehdastekoiselta.
kyllä, juuri tuota. täytyypä tilata. sitten, mittaristossa on reikä ratin oikealla puolella alhaalla, valo? johdot valmiina, Ojala sanoi Sitrosella ettei nelkussa ole öljynpaineen valoa. Mikäköhän tuohon kuuluu?
Tuli haettua Sitroselta kalvo, mikä ei sitten sopinutkaan, vaikka kaasari on peltilätkän mukaan oikea. Tuo vanhakin on itse tehty, mutta sain sen toimimaan ihan vaan kiristämällä vivun säätöä.
Laitoin nuo kuvat kyllä ohjeen mukaan, ei taida näkyä, itsellä ainakaan 😥
Laitoin tuonne kuvat: http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=8979&p=178607#p178607″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Toisella kädellä väänsin kaasua ja toisella väänsin samaan tahtiin kalvon vipua, niin silloin vastasi kaasuun heti, pelkällä kaasulla vipu jää jälkeen. Haen huomenna Sitroselta kalvon…
Alkoi nelkku eilen nykimään eikä vastaa kaasuun kuin viiveellä, tänään putsasin kaasarin, kalvo on ehjä, mutta kaasua painaessa kalvon vipu liikkuu viiveellä. Voiko tuosta päätellä että kalvo on jo liian kova ja vaihtamisen tarpeessa ❓
Mistä koitettua?
sitroselta ostin kytkimen ja öljyn. arvaisiko vielä kirrata vaijeria?
Kolmoselle vaihtaessa tuo rasahtaa jollei anna kierroksien tippua ihan alas. Mutta mikäs kiire tässä on… 😛 Uuden kytkimen laitoin, irrottaa bout puolivälissä polkimen liikerataa, eli siitä ei taida olla kiinni.
ai ai tuota hiljaisuutta, ei rallata laatikko, eikä pihisi putket. hain millin paksuista pakoputken tiivistettä, josta leikkasin sopivat rinkulat♡
Hyvinhän se luonasi, eipä se kytkinhaarukka tietenkään ääriasentoon liiku, en ajatellut taaskaan. Huomenna jos saisi uusilla kiristimillä jotenkin pakokaasut pysymään putkien sisällä, taitaa olla mahdottomuus ilman tiivistetahnaa. Sitten pääseekin jo ajelulle.
@Akaile wrote:
Nyt jätät oleellisia seikkoja pimentoon..eli mitä mallia mitkäkin osat ovat? Tai helpommin kerrottuna; onko uudet osat täsmälleen samaa mallia kuin edelliset?
Ovat samanlaisia kuin vanhatkin, valeon paketti Sitroselta.
Eli, kun haarukan painaa pohjaan, laakeri pääsee sen verran tipahtamaan vinoon akselin päässä että jää siihen jumiin, sormella tökkäämällä palautuu. Mutta ei se taida vinoon päästä kun on osat yhdistetty ja käpälät vastassa.
Tänään koitetaan (jos ehtii) yhdistää loota ja kone, täytyy siinä vaiheessa vedellä vaijerista ja toivoa parasta.Onkos mitään neuvoa tällaiseen: asensin kytkinasetelman ja painelaakerin, kytkinhaarukan kun painaa pohjaan niin laakeri jää jumiin akselin päähän. Haarukka on suora, ja vanhalla laakerilla pelittää hyvin. Tuossa uudessa taitaa olla niin terävät sen uran reunat mikä on laakerin sisäpinnalla.
Kuuluukohan painelaakerin edes tulla niin pitkälle kun on laatikko ja kone yhdistetty? Vanha laakeri on vielä hyvässä kunnossa, että senkin voisin laittaa uuden sijaan.
Löytyihän niitä numeroita sieltä kuran alta, perän kotelossa oli numerosarja, sen jälkeen citroen-merkki, 7 ja eri kirjaisinmerkillä YKKÖNEN.
Ok. Toivottavasti ovat saman mittaiset niin ei tarvi mennä putkitonkikaupoille.
Olihan niissä yhden säätölevyn verran eroa.
-
JulkaisijaArtikkelit