Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moi
Pistin viestiä siun puhelimeen. Mie tuun katsomaan Tiinaa niin tuumitaan.
Tv.NaapuriMoi
Mites se ny olikaan, käykö tämä Ami8:iin kanssa?Tv. Epä Tietoinen
Homma hoidossa ja lokarit jo matkalla Kujeiluihin joten Kiitokset tässä jo osallistuneille.
MTaalla Anyone ja Jokotaimaa
Sopiiko osat siulle kyytiin ja sailytykseen (tiedat osoitteen). Palataan Suomeen huomenissa illalla, alaka ny mitaan poies heita. Ja tasta nappaimistosta puuttuu muutama pohjoismaissa kautettava kirjain, lisaile pisteita lahes kaikkien a-kirjainten paalle.Soitan He-Va kentalta.
MAsiahan ei minulle kuulu, mutta … Veikko saa itse tarkentaa Ami-kantansa, mutta kyllä Siuntiossa ainakin yksi ed. mainittu malli majailee. Suhteellisen tuore hankinta vieläpä ja mitä mainioimmassa kunnossa. Ja MINÄ olen sillä ajanut. Ami-kuski siis olen ma.
MHelppo on hullua yllyttää eli työ- tahi kuitenkin kotimatkalla iltapäivällä sopivasti kaksi konttoria kävin kurkkaamassa.
A-katsastaja sai pisteet palvelusta, esitteli auliisti kilpiä, AKZ- sarja menossa. Soitti vielä heidän toiseen konttoriin naapuriin, mutta siellä oli X- alkuisia. Kehoitti käymään myös kilpailijoilla ja suhtautui muutenkin positiivisesti kun kuuli tulevasta Amin rekisteröinnistä ja joillakin konttoreilla mahdollisesti olevista AMI-kilvistä.
K1:llä oli RSG- sarja menossa, ASY- oli loppunut.
Näin Kuopiossa.
MAkaile vei sukat suusta, varaamista meinasin ehdottaa mieki. Omaan Asikaiseen ku kävin alkuperäisiä kysymässä (tulisi pitkät ja mustapohjaiset tahi sit uudet lyhyet mustapohjaiset), niin sanoivat säilyttävänsä 3 kuukautta niitä konttorilla jona aikana siis on katsastus suoritettava. Tämä siis jos olisin tilannut alkuperäiset Amini kilvet mustina. Uskoisin, että joustoa on jos käyt sopivat kilvet valitsemassa tutussa konttorissa jo etukäteen ja päätös tulee alle kolmen kuukauden.
MEn oo uskaltanu ja eihän sitä näillä aviovuosilla enää jatkuvasti jutella. Vaan nosti hää kaverina eilen Kutvosen korin rungolle ihan topakasti, mitä ny öljysi tuulipukunsa ja siitä loihti lausumaan valitut sanansa.
MNiin ku pitää lopetella teijän aloittamat projektit.
Haa.
Keskinäisenkehumisenkerho osa 1
Kiitos Lasse ja on tässä etsintäprojektissa myös siuta vaivattu joten kiitos kuuluu myös sinne Byrsseliin, sudetti-Savoon. Vinkkejä etsinnässä tuli vaihdettua taajaan ja ainakin Iso-J, MattiT. ja Juuso olivat pelissä mukana ja jeesaamassa eteenpäin, KIITOS ja KUMARRUS. Veksi sitten on ollut pidempään vaikuttamassa lopputulokseen ja on siis osasyyllinen numero uuno.Ja kuljettimesta kiitos kuuluu rekkamies-Antille.
MMoi. On ainakin välillä ollut, miullakin kahdessa Tiinassa ja Pakussa vissiin paraikaa. Pääsylinteri on ollut kellertävä ja säiliö muistaakseni vaalea, LHM:t vissiin aina olleet vihreitä. Mut eikös molempia nesteitä kestäviä kumeja ole saatavilla jotta voi rakentaa itselle sopivan systeemin. Kannattaa sitten maalata se pääsylinteri tahi raapia vihreä maali pois ettei myöhemmin tule sekaannusta.
MMoi. Ei tarttenu lähteä merta edemmäs ja niin edelleen. Riitti ku Karjalan vaaroille kiipes. Oma Ami (berline 8)tallissa pestynä,siivottuna ja pikaisesti tarkasteltuna talvilevolle laitettuna. Osapuutteita (siis vaihdokkeja/ehjempiä)täytyy haeskella hiukkasen talven aikana. Ensin kuitenkin tuo -77 Sätkä nippuun niin sitten…
Ja kiitos ja kumarrus Jalppis ja Toppo vinkeistä,kuvista,pajasta ja kaffesta.Jomp kump voi tietty laittaa siitä vanhan kuvankin tonne Amigalleriaan ku teillä niitä on ja homman osaatte miuta paremmin.
MEdit. Ja mistä tuo keltainen pärstä tuohon kasin paikalle tuli valmiiseen tekstiin. Samapa tuo mut Ami8 berline on kuitenkin kyseessä.
Mojo. Tuo alkoi jo kiinnostaa niin että utsin perustiedot Amista ja sähköistäpostia vaihdoin Jounin kanssa.Mööttiviikolla olisi itsellä mahdollisuus käydä katsomassa Ruotsia.Ei sattuis kellään olemaan tuttua tai tutuntuttua ajelumatkan säteellä Eskilstunasta vilaisemaan ennakkoon?
MYes, kiitos L ja M. Mals mals, K-lautaan lähtee hän ny.
MKiitos ja kumarrus.
-
JulkaisijaArtikkelit