Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Aihetta sivuten!
Sinkitys kotikonstein.. 💡
http://www.nic.fi/~puukkop/hd/vinkit/sinkitys.htm
💡
PS: Tuolla toisaalla:http://www.overdrive.fi/forum/
kertoo joku että Yliopiston apteekista oli tilannut
noita aineta,, mutta paikkakuntaa ei sieltä ilmennyt..
❓Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Ok.
Olipahan yksi näkökulma asiaan…. 😉Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Admin voisi lisätä tänne palstalle osion jonne pääsis vain killan jäsenen..
Oikeudet voisi olla tuon tutun salasanan takana,, niin olisi vain oman porukan nähtävissä..
Osio voisi olla nimeltään vaikka “Skype tiimi”.. 💡 😉Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂“” 3. eli Manun neuvoma tapa (sytykseksen ajoituskohdassa säädetään molemmat saman puolen venttiilit jne.). Tulos: Pako sama 0,20 kuin tavassa 1, mutta imu n .0,10-15. “”
Heh heh,,, jos säätää sytytys hetkellä niin välyksethän tylee silloin kaikki
0.20,, eihän se muuna ajankohtana ole nuukaa mitä ne ovat silloin,, pää asia että muulloinkin on jokin välys…
Itsellä kyllä on kulkevat koneet omalla säädöllä hyvin eikä pala venttiilit…
En ala sen kummemmin tästä jutteleen,, kun edellä on jo kaikki tarpeellinen
sanottu… Ihmettelen vain moista?? 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Mistäpä muualta ostaisin,, kun oman jaoksen alueelta?? 😯 😉
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Kyllä kyllä,, näin arvelinkin että toimii kylmässä..
Kunhan uteliasuutta kyselen laajempaa kokemusta näistä
laitteista,, kun tuntuu olevan nekatiivistäkin kirjoittelua… ❓PS: Kun on suunnitteilla ostaa omaankin kulkimeen 123:nen,,
niin kiinnostaa aihe?? ❓Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Kun itse ei tule ajettua talvella 123 sytytyksellä,, niin onko kellään laajemmin kokemusta ajamisesta 123 sytytyksellä talvellä??
Heräsi ajatus että onkohan kaikki 123:ssä käytetyt komponentit pakkas kestävyydeltään testattu??
Vai lieneekö sitten että joissakin on satunnainen vika vai onkohan sitten suorastaan tyyppivika?? 💡
Pitäisköhän ihan testi mielessä mennä talliin pakkasella ja kokeilla
sinistä kutosta saako sitä käyntiin yleensä pakkasella 123:sella ja sitten kokeilla
toista kutosta vastaavasti jossa on kärki systeemi paikoillaan?? 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Vastaisen varalle tuosta Visan kaaviosta että kuvassa ei näy kunnolla johtojen koodit…
http://i88.photobucket.com/albums/k193/Jasun_kuveja/2cv-Dyane/Electronique/2008-05-29-1850-53.jpg
Piirräppä Jasu yksistään tuo laturin kytkentä??
Siis miten laturi herätetään ja mistä tulee varsinainen mangnetointi virta?
Itselläni on käytössä Visan laturi sisäisellä säätäjällä jonka merkkiä ja tyyppiä en nyt muista,,
mutta se on kytketty mangnetoimaan suoraan virtalukon ja käyntivirran perään ja toimii silti normaalisti..
Bx:n kanssa tutustuin tuohon mangnetointi systeemiin jossa normaali mangnetointi virta tulee merkkivalon läpi
ja mitä ilmeisemmin heräte virta tulee startatessa konetta??
Ehkä joskus joku laittaa “normaalin auton laturin” kulkimeensa niin kytkentä oikein olisi suotavaa?? 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Joo! Niimpäs näyttääkin olevan,, jopa saattaa olla sisäinen säätäjä..
Mutta sitä varmemmalla syyllä voi nyt olla kytkentä virhe systeemissä,,
että ei otettu huomioon tuota laturissa olevaa säätäjää… ❓Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Ei siihen mitään ylimääräisiä kytkentöjä ollut tehty,, ainakaan vielä silloin kun minä sen viimeksi olen nähnyt..
Hänellä oli tarkoitus säilyttää sähköjohdotus koskemattomana,, kun havitteli sitä joskus museo rekisteriin..
Pensalämmitinkin asennettiin ihan erillis kytkentänä joka helposti poistettavissa myöhemmin,, (virta suoraan kytkimelle akusta)…
Nyt epäilen että jotkin johtoliittimet ovat vain väärin kytkettyinä josta moinen sähkön käyttäytyminen..
Pelasi aikoinaan moitteitta avaimesta.. 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Jep on minun tuttuja,, no hyvä että Dyane on löytänyt hyvän kodin….
Värihän oli ennen Dyanella Orange…Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Heräs kysymys?…. Eli keltä Raahesta löytyi tuo Dyane?? ❓
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Vielä -85 mallin alkuperäinen säätäjäkin vaihtelee jännitettä noin pari kertaa sekunnissa,,
näkee ajo valoista kun on valot päällä..
Mutta säätäjä ei ääntele mitenkään… 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Se jännitteen vaetelu johtuu vain siitä että säätäjä mangnetoi vuoroin pienemmän ja vuoroin isomman vastuksen läpi laturia..
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂 -
JulkaisijaArtikkelit