Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 3,016 - 3,030 (kaikkiaan 3,422)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 29.6.-1.7.2007 Karjalan Koukerot! #139257

    Samat sanat mukava oli taas käydä vaihteeksi pakua ulkoiluttamassa.. Mitä nyt kärjet joutui kesken kisan säätämään,, ei enää auennetteet laisinkaan,, kun bakeliitti oli kulunut matalaksi… Heh,,heh.. Kilometrejä kerty lähes 1000..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Ostetaan AX:n vasemman etupyrän kalustusta #140063

    Oletko kysellyt Sitruunapatongilta?? Sieltä luulisi joltain löytyvän… 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: 29.6.-1.7.2007 Karjalan Koukerot! #139245

    Tarkoitus olisi ulkoiluttaa sinne tuota pakua,, ja tietenkin vielä poiskin kotia takasin,,, siellä kuulema paku kokoontuminen on…
    😯 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: 6v Ducellier säätimestä…? #139305

    No minä tekisin tällaisen perinteisen kytkennän… Mutta en nyt viitsinyt alkaa laskemaan tuon akun etuvastuksen arvoja,, kuitenkin oltava tehovastus..
    Jasuhan voi nykyisellä tekniikalla tekaista vaikka uudemman aikaisen elekroonisen kytkimen…
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: 6v Ducellier säätimestä…? #139302

    Kumminko päin virtapiiri toimii tuossa uudessa yksikössä,, kun on tärkeää se miten laturin puolella kytketään magnetointi käämin syöttö?? On latureissa kaksi tapaa kytkeä,, joko magnetointi syötetään suoraan laturin plus navasta ja säätäjä maattaa,, tai magnetointi virta tulee säätäjän syöttämänä laturin magnetointi käämiin jonka toinen pää maattaa…
    😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: venttiilien säätö…. #140056

    Sääditkö ne venttiilit siten,, että säädössä olevalla sylinterillä oli kumpikin venttiili kiinni yhtä aikaa ja sytytys hetkellä? Se nimittäin on helpoin ja ainoa kohta vanhalle ja kuluneelle nokka akselille.. Kokemuksesta kyselen??
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Kaasarin sielunelämää #140008

    Jarruilma suutin.. No suuttimen koko on suhteessa kaasuttimen kurkun halkaisian mitan, pääsuuttimen koon ja koneen imemän ilma määrän kanssa.. Niin kuin muutkin suuttimet..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Hyvää Juhannusta Kiltalaiset #140050

    “Sätkällä” on ajettu jo kohta kaksi kuukautta,,vapusta lähtien.. talvi citikka seisoo pihalla syksyä ja räntää odottamassa.. Heh,, heh…. 😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Huomenna #140042

    Mullakin rojekti “sininen 80” etenee,, vaikka ei wanhus olekkaan rungo puoli akseleineen jousineen on kasattu ja uutta vastaavassa kunnossa… Iskarit ja pyörät vielä irrallaan.. Sitten korin kimppuun jossa jotain pientä laittoo..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: 123IGNITION VANHUKSEN KONESSA #139323

    Juuri näin,, muuten potkisi starttia vastaan..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Outo Paku #135922

    Näin on asia,, mutta täydennystä..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: 123IGNITION VANHUKSEN KONESSA #139321

    Verrattaessa kärkien toimintaan,, niin kärjellinenkin on kääntänyt ennakot maksimille jo silloin kun koneessa on kierroksia reilu 1000.. Liekkö sitten tuossa 123 boksissa kehittyneempi säätö järjestelmä??
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Outo Paku #135920

    Laitappa sitten kun on valmis tuo Paku,, niin kuvasarja valmistumis vaiheista tuonne paku galleriaan Toppolle…. On varmaan muitakin ihailioita,, jotka haluaa nähdä kuvia eri valmistumis vaiheista??
    http://www.hulifer.net/fourgonettes/gallery/
    😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Kaasarin sielunelämää #140007

    Jarrusuutinten tarkoitus on sellainen,, että kun kaasarin kurkussa ilmavirtaus nopeus kasvaa alkaa nämä jarrusuuttimet syöttään ilmaa tulevan bensan joukkoon,, jotta bensan suhde ilmamäärään säilyy sopivana,, elikkä polttoaineen määrän käyrä ei nouse yli optimin vaan säilyy tasaisena läpi koko kierrosluku alueen.. Selittäköön joku joka tarkemmin muistaa,, noin kuitenkin se autoteknisessä käsikirjassa selitettiin,, tai sinne päin.. Sieltä kyllä tuokin asia selviää kun lukee. Mulla vain muistin varassa,, kun niin kauan kun viimeksi katsellut aihetta..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Vantehia Wanhukseen #139997

    Oottelehan vielä,, kyllä se aika tavaran kaupihtee,, elä paa kukkapenkkin onhan sinne parempiakin kukkalaitteita…
    ❓ 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 15 viestiä, 3,016 - 3,030 (kaikkiaan 3,422)