Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 3,031 - 3,045 (kaikkiaan 3,422)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Miten saan??? #140038

    http://www.photobucket.com ,, sinne kopioiduissa kuvissa on valmiit img osoitteet jo näkyvissä.. Ei tarvi muuta kuin klikata sitä img osoitetta,, niin siinä vilahtaa keltainen copie sana ja homma sillä selvä.. Sitten avaa tämän keskustelu palstan ja täällä uusi viesti tai vastaa,, johon kirjoittaa sitten asian tai kuva selosteen ja alle napauttaa oikean puoleisella hiiren napilla liitä,, jolloin kuvan img osoite ilmestyy viestiin… Suotavaa olisi että pienentää ison kuvan leveydeksi 700 pikseliä x korkeus….Ennen kuin lähettää että palsta ei leveä kovin leveäksi????
    😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Vanhuksen pääsylinterin tiivisteet #140025

    Käytin minäkin tuosta pakustani purkin irti viime kesänä,, mutta se ei ollut mistään ruostunut,, kun oli ollut käytössä.. Tosiaan se ala kuppi saattoi olikin terästä,, mutta korkki alumiinia..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Vanhuksen pääsylinterin tiivisteet #140023

    Mulla löytyy lasipurkki,, mutta kiinni ruosteisessa sylinterissä ja toden näköisesti pohja kiinnitys reikä pultti pahoin ruostunut ja jopa irroittamaton juttu?? Alumiininen pohja ja kansi huonossa kunnossa….
    😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Ostettu: Wanhuksen etupuskuri #139477

    Wanha puskuri tulee kiinni siten,, että ylempi reikä tulee siihen lokarin kiinnitys kolmioon ja alemmasta reiästä rungon ylempään reikään…
    😀 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Lapissa tapahtuu 25.-27.5.2007 #139216

    Kuvia tapahtumasta on nyt galleriassa..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Puolan johdoista #139944

    Hiton hyvä selitys.. Tavalliseen puolaan verrattaessa toisiokäämin toinen pää on yhdistetty yhteiseen miinukseen,, muistaakseni?? Mutta mistä tämä 2cv:n puola “nappaa” sen miinus puolen elikkä yhteys runkoon?? Mittaus tulos 2cv:n puolasta todellakin osoittaa minkä Jasu oli jo tutkinutkin että toisiokäämi on erillinen paketti.. Mielen kiintoinen juttu,, en ole tuota itse koskaan tutkinut,, olen kuvitellut että 2cv:n puolassa on kaksi erillistä toisiokäämiä.. No aina oppii jotain uutta tästä ihmeellisestä konstruktiosta nimeltään 2cv.. Olin kuvitellut jo tietäväni tuonkin..Heh,,Heh Kiitokset Jasulle oppitunnista : 😉 😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Jarruongelma (wanhusmallinen) #139951

    Oudon näköinen,, eikö tuon oikean puolen putki pitäisi olla letku??
    ❓ 😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Jarruongelma (wanhusmallinen) #139949

    Onko tuo banjo liitin se joka menee rungon yli toiseen takapyörään??

    Putkien juotto onnistuu minulla,, jos toimittaa banjot ja kupariputkea sekä piirustukset mittoineen mitä tehdään..
    8) 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Puolan johdoista #139937

    Mitäkö,, no empä tiedä sitä,, en ole kokeillut.. Puolan sisäinen kytkentä vain on sellainen,, että kipinä toimii parhaiten kun napaisuus on oikea,, tuskimpa ne insinöörit suotta niitä merkkejä siihen on laittanyt??
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Puolan johdoista #139935

    Miinus merkkisestä menee johto kärjille,, plus merkkiseen tulee virta avaimelta..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Nykyaikaiset pakopetkun klemmarit – mistä? #139931

    No ainakin 2cv 4/6 putkiin löytyy esimerkiksi sitroselta Suomesta,, en ole kysellyt löytyykö wanhukseen?
    http://www.sitronen.fi/
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Värisevät jarrupalat #139929

    Onko palatkin uudet? Vanhat palat jos on kuluneet muodoltaan eivät istu uudelle levylle,, Vanha konsti on sellainen,, että tehdään poikittainen ura jarru palan keskelle,, niin kuin joissakin paloissa on valmiiksi… Yksi syy voi olla myös että jarru satula ei istu suorassa vaihdelaatikon kyljessä.. Tai jarrupalan ja männän välissä on jotain, jolloin pala on laita paineinen.. Tämä nyt on taas mulla pelkkää arvailua,,
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Kaappariovien tiivisteet? #139923

    Voi olla hyötyä muillekkin kunnostajille vinkeistämme.. 😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Kaappariovien tiivisteet? #139920

    Eipä kuulu liimailu eikä leikkely??
    Itse olen tehnyt myös joskus kaappari oviin tiivisteen 2cv 4/6 etuoven tiivisteestä,, on valmis kun leikkaa kaapparin saranapuolen sivun pois tiivisteestä… Siitä suorasta pätkästä voi sitten kehitellä vaikka pakun taka oven tiivisteitä tai henkilö mallin takaluukkuun.. Liimauskin onnistuu uudelle kumille sillä pikku tuubissa olevalla “tippaliimalla” kunhan se on oikeaa laatua..
    💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Katsastuksen aatelia osa 2 ja vähän päälle #139682

    Eikö siellä ole muuta katsastus paikkaa kun tuommonen hölmölä,, ei uskoisi, että vielä nykyään on noin huonoa palvelua missään.. Itse kävin pakun näyttään tänään yksityisellä asemalla tutulle porukalle,, täällä pitävät 2cv;tä kun kukkaa kämmenellä.. Itse istun kyytissä ja jos sattuu joku kesäloma tuuraaja paikalle niin vakituinen mies sannoo sille, että minä katon tuon Citikan.. Tänäänkin juteltiin tuosta harrastuksesta ja kyseli olenko menossa milloin kokoontumisiin ja muuta sellaista?? Odotus aika tiskillä korkeintaan 5 minuuttia ja katsastus 15 minuutin sisällä.. Koko tapahtumaan meni tänäänkin vaivaset puoli tuntia..
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 15 viestiä, 3,031 - 3,045 (kaikkiaan 3,422)