Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 3,422)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Iskunvaimentimet, Täristäminen Katsastuksessa!? #225303

    Rengas paineet vaikuttaa myös 2cv:n iskaritestiin,, kovilla rengaspaineilla pyörä hyppii hillittömästi kun taas matalemmilla paineilla rengaskin osallistuu iskunvaimennukseen..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: O: Ostetaan nelkun ehjä moottori #225235

    Voit poistaa nämä turhat kirjoittelut täältä myyntiosiosta kun ovat väärässä paikassa..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: O: Ostetaan nelkun ehjä moottori #225231

    Löytyy kuvat näköjään mutkan kautta,, (näytä botit).. 🙂
    Jos aiheelliseksi näet niin lähetä se uusu Wiki osoite..
    man60(ät)suomi24.fi

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: O: Ostetaan nelkun ehjä moottori #225196

    Niimpä niin,, kirjoittajat näkyy jo vähentyneen.. Pitkään mukana olleet on nähtävästi jo luovuttaneet myllerryksen tiimellyksessä..
    Tutut soittelee jo kännykällä suoraan ja kysyvät teknisiä neuvoja.. 🙂
    Edes 2cv-Wikikään ei wanha saati uusi tynkä teelmä ei toimi kunnolla.. Wanhalla Wikillä edelleenkin kaikki vanhalle keskustelupalstalle viittaavat linkit eivät toimi enää.. valokuviin ei pääse kosta Wiki ei toimi enää uudessa tallennus paikassa niin kuin se on alkujaan toiminut.. Sääli.. 🙁
    Minä tiedän että tästäkään kirjoituksesta eivät kaikki tykkää,, anteeksi vain.. Olis varmaan paikallaan rakentavan keskustelun paikka..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Jäärata-ajelut 27.02.2016 #224998

    Aika salamyhkäistä tämä ilmoittelu,, mutta ymmärrettävistä syistä kylläkin kun on kysymys yksityisestä jääradasta ja ei haluta osoitetta yleiseen jakoon,, eikä näin ollen radalle asiatonta liikennettä.. Luultavasti paikka selviää halukkaille osallistujille soittamalla tai sähköpostilla alla olevasta tietolähteestä..

    Jouni Kiuru
    Gruppo Fiat Finlandia ry
    040-5913864
    jouni.kiuru (kissanhäntä) gruppofiatfinlandia.fi

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: etujarrujen säätökonstit #224932

    Edellisiin kirjoituksiin voisi lisätä että hyvän etujarrujen säätö työkalun saa tehdyksi vanhasta sopivasta jarrurummusta “rälläköimällä” siitä pois 80% ulkokehästä.. 🙂

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #224926

    Kuvan lähetys koe.. 🙂
    Ainakin alle 1MB kuvat siirtyy helposti.. 🙂

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Uudet sivut #224882

    Joo toimiihan tuo sivusto jo periaatteessa hyvin yyveetä lukuunottamatta.. 🙂
    Itse olen huolissani tuosta 2cv-Wikistä että milloin se ehkä tulevaisuudessa saataisiin toimivaksi / muokattavaksi ja hyödynnettäväksi alkuperäisessä tarkoituksessaan.. Nythän se on poissa pelistä vaikkakin vanha löytyy vielä etusivun valikosta mutta kuvat esimerkiksi eivät siellä enää toimi eikä keskustelupalstalle osoitetut linkitkään.. 🙁

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Terveiset raadille ja webmastereille, sekä koko kollegiumille #223063

    lappi@2cv.fi löytyy Nyytisistäkin jaoksen yhteys tiedoista.. 🙂

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Terveiset raadille ja webmastereille, sekä koko kollegiumille #223058

    Jaoksille on myös oma sähköposti. Toimiiko MHM teillä lappi ät 2cv.fi?

    Toimii.. lappi@2cv.fi 🙂

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Terveiset raadille ja webmastereille, sekä koko kollegiumille #223053

    Jos on jotain kysyttävää tai muuta asiaa koskien Lapinjaosta tai muuten vain asiaa niin kirjoitappa –> man60@suomi24.fi 🙂
    Facebook — > Mauno Nurkkala…

    Ps. voisitko MHM olla jossain vaiheessa yhteydessä meikäläiseen ositteeseen jukka-pekka.tirri@mmm.fi olis kysyttävää Lapin Jaoksesta!

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Terveiset raadille ja webmastereille, sekä koko kollegiumille #223050

    Nyt jos saan puuttua keskusteluun,, niin kuka vain voi aloittaa uuden keskustelun haluamallaan otsikolla riippumatta siitä onko jossain aikasemmin samankaltaista / samaan aiheeseen liityvää keskustelua ollut.. Se on keskustelupalstan “kirjoittamaton” oikeus..
    Moderaattorin pitää pystyä olemaan taustalla valvovana silmänä jos jotain sopimatonta ilmenee ja sitten puuttua asiaan,, tai tehdä poistoja tai muuta vastaavaa.. Tämä keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille Kiltalaisille ja sanan pitää olla vapaa..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #222938

    Alkuperäisellä forumilla oli joukko luotettuja rivikiltalaisiakin moderaattoreina, sopivasti rajoitetuin valtuuksin, mutta eipä taida olla enää ainuttakaan.

    Joo ei ole ainuttakaan,, olin viimeinen joka puotettiin pois..
    Nähtävästi on käynnissä sukupolven vaihdos.. 🙂

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Nyytisten digitointi #222848

    Poistaisin,, mutta enää ei ole oikeuksia siihen kuten oli edellissä versiossa keskusteluja.. 🙂

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Kipinän vahvistus taskulampun patterilla ? #222833

    Näiden paristo kikkailujen kanssa täytyy tietää tasantarkkaan mitä on tekemässä että homma toimii..
    Kyseisessä opperaatiossa ei tarvitse koskea muihin kytkentöihin kun puolalle tulevaan + johtoon..
    Sarjaan kytkentä niin kuin tuolla aloitusjutussa tehdään siten että puolalle tuleva + johto irroitetaan puolasta ja liitetään pariston miinus napaan ja pariston + napa puolaan..
    Pelkän pariston kytkenä tehdään siten että puolalle tuleva + johto irroitetaan puolasta ja jätetään käytöstä pois ja paristo kytketään itse puolaan siten että pariston + puolan napaan ja miinus auton runkoon,, kärjille menevään johtoon ei kosketa..
    Parempia käynnistys kikkoja on olemassa monenkin laisia ja suosittelen niitä,, tämän nyt vain keskusteluun osallistuakseni kirjoitin.. 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 3,422)