Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
2.8.2016, 13:32 vastauksena käyttäjälle: 2CV petankkikisat 29.7-31.7.2016 Saaramaalla, Kouvolassa #228582
Kiitokset myös Pohjois Kouvolalaisilta vai oliko se Itäkouvola!
Mukava kisa!
T. OSMASinikka lainasi 4 pallonsettiä, mutta unohti vaatia takaisin.
Hyvä kun tallessa!Kiitos mukavasta kisasta!
Kiinnostaa tietää mikä joukkue voitti,
taisi olla aika tasaväkinen loppuhuipennus ?
T. OssiHElPOIN tapa ! Jos pedali irtoilee lattiasta.
Jos siinä lattia lipareessa on reikä,
on tehdä paksusta hitsauslangasta 3mm tai jotain pitkä u-muotoinen,
salpa <::::::: kaasupolkimen levyinen.
mittaa lattiakappaleen reiästä polkimenpintaan ja taivuta,
työnnä kappale reikään toinen aisa polkimen pintaan.LPR 2CV RYHMÄ VASTAAN OTTAA UUTTA VUOTTA PENAN TALLISSA –
TOIVOTAMME KAIKILLE HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !!Aivan sama ami.Ja omistaja
LPR-Panhard tapahtumassa k.23,34.Siitä ei tietoa! Paikalla noin neljä-kymmentä kulkumobiilia.
Moottori pääpiirteissään sama, vain viritysaste vaihtelee!
Viipyivät rannassa parisen tuntia.. jotkut heistä palaavat
Venäjän kautta kotiin..
t.om@Isoo-Jukka wrote:
Lappeenrannassa on näemmä Panhard-fanien 21. kansainvälinen:
http://www.panhard.fi/page15.php” onclick=”window.open(this.href);return false;Citroenhan myöhemmin osti ja ajoi Panhard-tehtaan alas, sorry…
http://picasaweb.google.fi/ss.mustola/Panhard?authkey=Gv1sRgCMiYuNjaxq6AJg” onclick=”window.open(this.href);return false;
KiitoKSIA !
HYVÄÄ JUHANNUST KAIKILLE!
juhan nus ! menee !
täll kertaa vesijärven rannal,
Sunnuntain, lennetää alpeil.
tomKosketuskulman tarkistus kotikonstein.
360° jaetaan 107=3.36°x65=218,69 jaetaan 2=109,3°
Kosketuskulma vauhtipyörällä 65 hammasta =109,3°
kommentoikaa ! jos olen ihan metsässäTerve!
Kyllä Lasse olet lukenut oikein, kolme hammasta siellä lukeekin!
olet ollut oikeassa! kun tarkemmin katsOQ ..
eiköhän 123.sen säätö tehdä normaalisti? onko123 ignitionista ilmoitettu arvoja,kuten esim. kosketuskulma ?
Taidan taas keväällä säätää kärjet ? Tai vaihtaa 123: seen?@Isoo-Jukka wrote:
Onko kellekään seuraavat tuttuja oireita: sätkä on kylmänä käynnistyvinään hanakasti, mutta heti kun lopettaa starttaamisen ei jääkään käyntiin. Startilla saattamalla kone selvästi on käynnissä jopa ilman ryyppyä, mutta starttinappulan päästäminen ikäänkuin katkaisee sytytysvirran. Yllätykseksi sitten jossain kohdin kone jääkin käyntiin ja jollain toisella starttauskerralla koko ilmiötä ei esiinny.
Koneeseen vaihdettiin juuri startti ja ennen sitä se saattoi päinvastoin hörähtää käyntiin vasta kun lopetti starttaamisen, vaikkei sitä ennen ollut luvannutkaan.
Kone on Visa 652 cc elektronisella sytytyksellä.
On,, Tapahtumasta on hyvin kauan vuonna noin, 64-67 Ammat.koulun aikaan. Kotikylän mies,
Gookleta pierulan armas.tuli kysymään neuvoa koululaiselta. Aivan Isoo-jukan kuvailemat oireet, Ja toki kävin sitä myös koettamassa.Muistikuva on että vika oli puolassa! Mutta se olikin Mosse.. 😯@Roslin wrote:
Niin mää sen aattelin, että kyllä 0,40mm on oikea kun kerta kuljin pelaa…mutta jos tuossa nyt ois ollu joku juttu, mitä tällanen kokematon ei tiedä. 🙄
Säädin tiukan 0,40, ja myös olin juuri laittanut uudet kärjet ja konkan ja tietenkin sytty kohdalleen, en ollut käyntiin tyytyväinen.. vanhoilla kärj. konkalla käynti oli tasaisempi..mietin onko konkka arvoiltaan erilainen,puksuttelin sillä aikani, harkitsin jo uutta konkkaa!
Sitten löysin mainitut ohjeet ja eikun uudet säädöt 0,60 meni ilmavasti. käynti tuli mielestäni normaaliksi!
JA niillä säädöillä tsekin reissu heitettiin eikä ongelmia ollut..
kosketuskulmalla näyttäisi olevan väliä.Reissu kulutus 5.65 matka nopeus 85-123 navin mukaan.enempi 85-95.No olihan keväällä laitettu uudet männät/pytyt.Mittailkaa kulmia!
Mieleeni tuli se uusi poikittais vaimennin josko viallinen?
Pena on amin myynyt !
Nyt hieno ami tottelee manua!vastaus aiheeseen:
lappeenannassa ehkä yksi! -
JulkaisijaArtikkelit