Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 140)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: ANNETTU #159254

    Kiitos manu kuva-avustasi!
    -pentti-

    vastauksena käyttäjälle: Primula #159247

    Sama peli aina välillä Rautatieasemalla – siis Helsingissä. Jakavat leipää.
    Siitihän tuo on.

    vastauksena käyttäjälle: M: Paku #156730

    Pitkän harkinnan jälkeen myyn AK-400 vm -75.

    Tämä umpikylkinen kaunotar on hienossa teknisessä kunnossa ja täysin valmis tämän ja tulevan kesien reissuihin.
    Lisätietoja saat soittamalla 040 4I6 0542.

    linkissä pari kuvaa:
    http://www.hulifer.net/fourgonettes/gallery/index.php?gallery=AKS-400″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: RAJATREFFI 21.-23.5.2010 #156036

    Ehkäpä toimittaja oli niin tarkkasilmäinen, että huomasi erään retkikunnan olevan sydämeltään puolalaisia (virallisesta kansallisuudestaan huolimatta).

    vastauksena käyttäjälle: Ranskalainen visiitti helatorstaina 13.5.2010 #156111

    Voisko joku mennessä tiputtaa mut Keppanakellariin ja ottaa tullessa takas…

    vastauksena käyttäjälle: Ihan kaikkea, ja sitäkin vähän liikaa #157133

    Punaisen Ristin viikon, Henry Dunant’n syntymäpäivän ja Helmin päivän kunniaksi lahjoitan lippaaseen tuota punaista takaluukkua vastaan. Jos siis vielä vapaa.
    T.Pentti O4O 416O542

    vastauksena käyttäjälle: Euroviisut #154307

    Jönsbudde – puhut asiaa!

    Mielestäni yleisen sivistyksen nimissä tarvitsemme riippumattoman ja laatua tuottavan Yleisradion. Ja tätä tehtävää Yle pystyy tällä hetkellä hyvin toteuttamaan.
    Kaavailtu mediamaksu vähentää myös poliittisten intressien vaikutusta ohjelmapolitiikkaan, jonka riski olisi suurempi, mikäli Ylen rahoitus tulisi puhtaasti verorahoista. Niitä, jotka ovat täysin yleisradion palveluiden ulottumattomissa, on todella vähän ja niiden vapauttamiseksi mediamaksusta päätöksentekokoneisto keksinee kyllä ratkaisun.
    Mikäli rahoitus Yleisradiolle tulisi kulutusperusteisesti, ei se pystyisi hoitamaan tuota yleistä sivistystehtäväänsä. Mielestäni tällöin voisi pohtia myös tiettyjen kaupallisten medioiden kulutuksesta haittaveroa.

    Kauan eläköön Suomen Yleisradio!

    vastauksena käyttäjälle: Euroviisut #154295

    Nimim. Ylen Emma-“glamouriakin” seuranneena tulee viimeistään mieleen, että kyseinen dinosaurus on aika järjettömän vanaha ja maatunut fossiilinen jäänne, jota yritetään nyt tekohengittää uusilla ehdotetuilla mediamaksuilla, vaikka tarjonta on marginaalista k*kkötraktorin tuuppaamaa tuotosta.

    Olen täysin päinvastaista mieltä. Yle tuottaa erittäin paljon hyvää, mielenkiintoista ja laadukasta ohjelmaa sekä radiosta että televisiosta. Ja pystyy tuottamaan ohjelmaa riippumattomasti ja marginaalisia ilmiöitäkin tarkastellen.
    t. nimim, Yle Teema, Radio1 ja Puhe -fani (jonka kanavavalikoimasta ei löydy MTV3)

    vastauksena käyttäjälle: Euroviisut #154274

    Mielestäni Eläkeläisten esityksen koreografiaa olisi voinut parantaa siten, että urkurin vasaran alla olisi ollut vaikkapa rättisitikan konepelti.

    vastauksena käyttäjälle: Citroën ami 6 1967 #154005

    Terveisiä vaan tallille!
    Pitäis tulla kotikylän miehenä joku kerta matkaan mukaan.
    Soitellaan, ami-mies 😆

    vastauksena käyttäjälle: Lehdistä leikeltyä #143542

    Ja viimeisin numero oli sisällöltäänkin erinomainen ja monipuolinen. Tästä on hyvä jatkaa!
    Ja kaiken kruunaa aivan loistava kansikuva!
    Kaikkien dyanen omistajat – yhtykää!

    vastauksena käyttäjälle: Citroën ami 6 1967 #153967

    Soittelepa joku kerta, kun olet menossa tallille – voisin tulla seuraksi ihmettelemään. T. Naapuri

    vastauksena käyttäjälle: Käpyjä #154792

    Mä tuun hakee Helsingistä ensi viikolla. Alkuperäisellä hinnalla.

    vastauksena käyttäjälle: Citroën ami 6 1967 #153925

    🙄 🙄 Näitä kulkimia tuntuu tulevan Kirkkonummelle joka maanantaiaamu. Ihme porukkaa

    vastauksena käyttäjälle: Talviunille #154401

    Minä otan lattiat paljaiksi matoista.
    Vaihdan moottoriin uudet öljyt ja suodattimen sekä uudet vaihteistoöljyt. On mukavampi pyöräyttää kone käyntiin seisonnan jälkeen, kun on puhtaat öljyt koneessa.
    Lisäksi laitan etuikkunan raolleen, tuuletusluukun auki ja takaluukun raolleen.
    Jos mahdollista, niin moottoria voisi pyöritellä käsin muutaman kerran seisonnan aikana eikä jarrujen polkeminenkaan ole pahitteeksi. Vaikkapa matkalla talvikulkimelle eli linja-autolle tai junalle.

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 140)