Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Muuten kuullostaa hyvältä mutta jätä hyvä ihminen ne omat etulokasuojat, tähän maailmaan ei tarvita enää ainuttakaan rättäri tractorodia 😕
Niin ja ne takaovet kanssa, rättärin designia on todella vaikeaa muuttaa fiksusti kaksioviseksi ja lopputulos tulee luultavasti olemaan ikävästi
“ite tein” tyyppinnen.Ota vaikka tästä mallia, 6cm choppaus.:
Niin ja enemmän ei oikeasti ole enemmän. Tee tyylillä ja harkiten.
-Olli
No et ihan wronggisti muista, ne koolit weelssit on just laik noi,
kuva Jasun.-Olli
Kyllähän se muuten sopii, mutta on varmasti huomattavasti rapeampi keväällä.
-Olli
30.9.2010, 12:18 vastauksena käyttäjälle: Myydään tarpeettomana 2cv-61 rojekti. MYYTY KURIKKAAN.. #158781Ei noilla vanhoilla kuulemma kerkeä minnekkään. Tapahtumiinkin ehtii vasta sunnuntai aamuksi.
-Olli
-Olli
Tuo AC514 eli Vert Agave (agaaven vihreä) on todella nätti väri, tässä pari esimerkkiä:
Livenä mielestäni aavistuksen tummempi kuin näissä kuvissa.
-Olli
Onkos nuo Chevy Vaneja siellä kyydissä? Ne taisi pysyä pitkään muuttumattomina,
mutta ehkä joku Amerikan auto harrastaja silti osaisi kertoa vuosimallin…-Olli
Koetappas kysellä jos saisit ihan vaikka kännykkä kamera kuvan ihan oikeasta renkaasta. Ainakin nuo kaksi (samaa) kuvaa ovat 400’set.
Olisi jännä nähdä onko niillä niitä ihan oikeasti.-Olli
Isoja pönttöjä on sitten monia erillaisia. Esim. Ami6’sen pöntöt antavat todella pehmoisen jousituksen.
-Olli
Myöhemmässä Citroen logiigassahan se olisi jo tuossa vaiheessa vuotta ollut 55 mallinen.
Mutta noin vanhoissa ei taida tuo käytäntö olla vielä olemassa.60-luvulla tuo käytäntö on jo olemassa. Seuraavan vuoden malleja alettiin valmistaa edellis-
vuoden loka- marraskuussa?Se on sitten kysymys merkki saako Suomalaiseen otteseen merkinnän vuodesta 54, koska
Suomalainen ote tuntee vain käyttöönotto vuoden.Eihän sun oo mitään järkeä pitää kahta koska rakennat siitä kuitenkin Dupont mallisen,
joka tarkoittaisi kahta hyvin samanlaista autoa.Ainoa järkevä vaihtoehto olisi pitää tuo edellinen niin kauan kunnes tuo uusi olisi valmis.
Näiden vanhojen rättäreiden hinnoittelu/myynti on kyllä hankalaa kun 2cv piireissä ei
tuo mobilismi ole ottanut suuremmalti tuulta purjeittensa alle. Helpoiten myytävä on
toimiva ja siisti uudehko kutonen – mahdollisimman käytännöllinen 2cv.-Olli
Snailin puolella se on merkattu viisvitoseks:
http://snail.s4.bizhat.com/viewtopic.php?t=1149&mforum=snail
-Olli
Todennäköisesti siis 62, joita nuo “Suomi” amit ovat. Suomeen on tullut neljä vuonna
61 valmistunutta Amia, mutta nuokin ovat loppuvuonna valmistuneita eli jo 62 mallia.-Olli
“ystävät”
😀
-Olli
Oranssi on Acadiane rättärin keulalla.
Vihreä “Acadianen” koppi on Cimos DAK Yugoslaviasta.
Charlestonissa LPG eli nestekaasu järjestelmä?
-Olli
Miki, katsoppa uudestaan, eikös tuo tyyppikilven paikka juuri ammota tyhjyyttään. Pelkkä sen “alustyyppikilven” yläosa on paikoillaan (onko siinä edes alaosaa).
Mulla on kanssa sama fiilis että AK350siä ja Ami6sia on tullut suunnilleen sama määrä.
Jos tuo on vanha Suomi kone niin se suurella todennäköisyydellä on noista jompi kumpi.-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit