Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 1,313)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163300

    Ylös taas 😀

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: kysymys vetareista Turkuun MV:lle #163198

    Pitää avata ne kuusi mutteria joilla se alumiini palikka on siinä laatikon kyljessä kiinni.
    Sen palikan pitäisi seurata vetoakselia kun sen vetää pois. Itse vetoakselin yläpää
    kiinnittyy tähän palikkaan mutterilla mihin pääsee käsiksi kun akseli tyvineen on saatu
    laatikon kyljestä pois.


    Tässä kuvassa olevista osista siis vasemmalta: Mutteri jossa on ulkokierre, mutteri ja laakeri
    kasaantuvat tuohon alumiini palikkaan joka on vaihteiston kyljessä sisältä käsin.

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152449

    Joo! Vaihdetaanks toi Sulkava Yyteriin tässä vaiheessa. Tonne sulkavalle ei näytä kuitenkaan
    mahtuvan kaikki sadat ellei tuhannet ulkomaalaiset. Ottaako Mikavee asian hoitaakseen?

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: 2CV:n maahantuontikysymys #163500

    Se tullaus toimi ei vissiin etene juurikaan ennen kuin maahantuontikatsastus on suoritettu.
    Ennen sillä ei ollut juuri väliä kunhan sen suoritti sen 3kk aikana (mutta “mahdollisimman” pikaisesti)
    mutta nykyisin se vissiin pitää oikeestikkin suorittaa mahdollisimman pikaisesti.

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: Kuvia SPAn 24 tunnin 2CV-kisoista #163486

    Jos Burtonista (tuo vaaleansininen auto yllä) on kyse niin he kai saivat perustettua SPAhan oman Burton-kitcar luokan.
    Osanottajia ei tosin vielä taida olla muita. Ei ollut viime vuonnakaan.

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: Nokka-akselikysymys #162596

    Öljynsuodattimettomassa kutosessa, eli ainakin 60-luvun lopun AK350 ja AMI6 (eli siis ne ihan
    “nykyaikaisen” näköiset moottorit) on myös nokka-akselin sisällä öljyn kulku.

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: kampiakselin tunnistus 3cv #163472

    Nelkun ja wanhuksen reikäpiirit on samat. Kutosen on eri. Ami6desta en ole varma.

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: Citroen 2 CV – 56 MR-leimattu / MYYTY SAKSAAN #162511

    Mitä nyt taas ihmettä??

    Mihin perässä ne varaosa hinnat on menossa?

    Jos täysin entisöity ajoneuvo maksaa murto-osan siitä mitä sen entisöintiin on mennyt rahaa niin missä
    on nyt kallista ja mihin ne varaosa hinnat on seuraamassa?

    Tässä tapauksessa myydään ajoneuvoa halvemmalla kuin mitä siihen on mennyt rahaa.

    Eli tällä logiikalla jos henkiö A ostaa varaosan 5 eurolla ja myy sen HanskiH2cv’lle 2,5 eurolla.
    Niin voidaan olla suht samassa suhteessa. Mihin ne varaosa hinnat nyt sitten on menossa?

    Anteeks mutta tätä on nyt vaan pakko toistaa kun tätä nyt on niin vaikea ymmärtää!

    Voi itku ja kyynel. Jos on liian kallista niin voi hankkia uuden harrastuksen, esim kävely on suht halpaa!

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: kampiakselin tunnistus 3cv #163468

    Nyt menee Mika noviisin lailla heilahtaen metsään.

    AK350 ja Ami6 ovat ensimmäiset Citroënin 3cv:t. Taitaa olla Azam6’kin 3cv?

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163298

    Raidetangot palasivat etsintään!

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: MYYDÄÄN ACADYANE (MYYTY) #163400

    Onkos nää asioita mitä ruotia yleisellä foorumilla?

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163296

    Jesh, Jimmi! Raidetangonpäät on löytyneet, mutta rummut ja muut kiinnostaa. Laita vaikka yksityisviestiä!

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163293

    Uusia tarpeita^^

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: Citroen 2 CV – 56 MR-leimattu / MYYTY SAKSAAN #162504

    Mitä täällä taas tapahtuu? Voi nyt säästetty markka ja niin edes päin.

    Mitäs jos ei tehdä nyt mitään galluppia toisten asiallisiin myynti-ilmoituksiin?

    Mun mielestä tässä ajoneuvossa on hinta ihan kohdallaan.

    Moni ei ole varmasti maksanut Suomessa rättäristä 7500 euroa, mutta mitä ihmettä sillä on tämän
    auton myynnin kanssa? Kuinka usein Suomessa on myynnissä 50-luvun entisöityjä rättäreitä?
    Se että jos joku haluaa ottaa persnettoa rakentamistaan autoista on sen ihan oma asia.
    Ajoneuvon täys entisöinti vieraalla maksaa helposti 10 – 20000 euroa. Kaiken lisäksi tämä näyttää
    ihan hyvin entisöidyltä, toisin kuin muutamat muut museorekisterin saaneet rättärit.

    Tätä kannattaisi ehkä yrittää myydä autoharrastepiireissä, vaikka mobilisti lehden kautta.
    Tai sitten miettiä miksi auto kannattaa hukata jos se on itselle entisöitetty?

    -Olli

    vastauksena käyttäjälle: Kamina #163408
Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 1,313)