Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
21.10.2011, 18:30 vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163300
Ylös taas 😀
-Olli
Pitää avata ne kuusi mutteria joilla se alumiini palikka on siinä laatikon kyljessä kiinni.
Sen palikan pitäisi seurata vetoakselia kun sen vetää pois. Itse vetoakselin yläpää
kiinnittyy tähän palikkaan mutterilla mihin pääsee käsiksi kun akseli tyvineen on saatu
laatikon kyljestä pois.
Tässä kuvassa olevista osista siis vasemmalta: Mutteri jossa on ulkokierre, mutteri ja laakeri
kasaantuvat tuohon alumiini palikkaan joka on vaihteiston kyljessä sisältä käsin.-Olli
21.10.2011, 09:58 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152449Joo! Vaihdetaanks toi Sulkava Yyteriin tässä vaiheessa. Tonne sulkavalle ei näytä kuitenkaan
mahtuvan kaikki sadat ellei tuhannet ulkomaalaiset. Ottaako Mikavee asian hoitaakseen?-Olli
Se tullaus toimi ei vissiin etene juurikaan ennen kuin maahantuontikatsastus on suoritettu.
Ennen sillä ei ollut juuri väliä kunhan sen suoritti sen 3kk aikana (mutta “mahdollisimman” pikaisesti)
mutta nykyisin se vissiin pitää oikeestikkin suorittaa mahdollisimman pikaisesti.-Olli
Jos Burtonista (tuo vaaleansininen auto yllä) on kyse niin he kai saivat perustettua SPAhan oman Burton-kitcar luokan.
Osanottajia ei tosin vielä taida olla muita. Ei ollut viime vuonnakaan.-Olli
Öljynsuodattimettomassa kutosessa, eli ainakin 60-luvun lopun AK350 ja AMI6 (eli siis ne ihan
“nykyaikaisen” näköiset moottorit) on myös nokka-akselin sisällä öljyn kulku.-Olli
Nelkun ja wanhuksen reikäpiirit on samat. Kutosen on eri. Ami6desta en ole varma.
-Olli
Mitä nyt taas ihmettä??
Mihin perässä ne varaosa hinnat on menossa?
Jos täysin entisöity ajoneuvo maksaa murto-osan siitä mitä sen entisöintiin on mennyt rahaa niin missä
on nyt kallista ja mihin ne varaosa hinnat on seuraamassa?Tässä tapauksessa myydään ajoneuvoa halvemmalla kuin mitä siihen on mennyt rahaa.
Eli tällä logiikalla jos henkiö A ostaa varaosan 5 eurolla ja myy sen HanskiH2cv’lle 2,5 eurolla.
Niin voidaan olla suht samassa suhteessa. Mihin ne varaosa hinnat nyt sitten on menossa?Anteeks mutta tätä on nyt vaan pakko toistaa kun tätä nyt on niin vaikea ymmärtää!
Voi itku ja kyynel. Jos on liian kallista niin voi hankkia uuden harrastuksen, esim kävely on suht halpaa!
-Olli
Nyt menee Mika noviisin lailla heilahtaen metsään.
AK350 ja Ami6 ovat ensimmäiset Citroënin 3cv:t. Taitaa olla Azam6’kin 3cv?
-Olli
13.10.2011, 10:01 vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163298Raidetangot palasivat etsintään!
-Olli
Onkos nää asioita mitä ruotia yleisellä foorumilla?
-Olli
11.10.2011, 19:45 vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163296Jesh, Jimmi! Raidetangonpäät on löytyneet, mutta rummut ja muut kiinnostaa. Laita vaikka yksityisviestiä!
-Olli
11.10.2011, 07:59 vastauksena käyttäjälle: O:wanhus osaa: Pitkärätti(aihio), Raidetangonpäänsuoja, yms. #163293Uusia tarpeita^^
-Olli
Mitä täällä taas tapahtuu? Voi nyt säästetty markka ja niin edes päin.
Mitäs jos ei tehdä nyt mitään galluppia toisten asiallisiin myynti-ilmoituksiin?
Mun mielestä tässä ajoneuvossa on hinta ihan kohdallaan.
Moni ei ole varmasti maksanut Suomessa rättäristä 7500 euroa, mutta mitä ihmettä sillä on tämän
auton myynnin kanssa? Kuinka usein Suomessa on myynnissä 50-luvun entisöityjä rättäreitä?
Se että jos joku haluaa ottaa persnettoa rakentamistaan autoista on sen ihan oma asia.
Ajoneuvon täys entisöinti vieraalla maksaa helposti 10 – 20000 euroa. Kaiken lisäksi tämä näyttää
ihan hyvin entisöidyltä, toisin kuin muutamat muut museorekisterin saaneet rättärit.Tätä kannattaisi ehkä yrittää myydä autoharrastepiireissä, vaikka mobilisti lehden kautta.
Tai sitten miettiä miksi auto kannattaa hukata jos se on itselle entisöitetty?-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit