Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kiitoksia kehuista!
Emalikyltti oli lainassa yksityis kokoelmasta.
-Olli
Classic tiimi kiittää osatolla vierailleita Kiltalaisia ja kaikkia muitakin.
Osastolla oli ruuhkaa koko päivän. Varsinkin rättärin alusta kiinnosti
suurta yleisöä laajalti. Rättärin tekniikan saloja on selvitetty päivän
aikana uudestaan ja uudestaan. Tiimin vahvistukseksi saatiin myös
Helge. Kiitoksia! Tänään Kiltalaisia vieraili osatolla ehkä 30 – loput
tervetuloa huomenna!-Olli
Osatolla päivystää Masa, Joel ja Olli.
-Olli
Osasto on saatu valmiiksi! Tervetuloa!
-Olli
Tuo Lahteen, paku kaipailee. Kulkee nyt kirkkain lyhdyin.
-Olli
Eikö kellekkään sattunut kameraan enempää kuvia? Itse unohdin omani kotiin, mutta tuumin
jotta ei se haittaa kun kaikilla muilla on kuitenkin kamerat… 😀-Olli
eTana on hyvä, mutta siinä on hieman kielteinen s**tana viba.
-Olli
Olin paikalla, täytyisi tarkistaa muista kuvista että osaisi kaivella muistista kuvaus paikan. Multakin saattaa löytyä kuvia tuosta.
-Olli
Eipä ne juuri heitä vaikka saumat olisi turvonneet. Ruoste pullistaa tuota saumaa kehästä
sisään päin jolloin vanne ryhtyy ottamaan olkatappiin kiinni. Ne saumat yleensä ruostuu
tasapuolisen hitaasti kaikki, joten vanne ei juuri muuta muotoaan.-Olli
Selvennykseksi vielä että tämä Jukan näyttämä kuva Saksan Freiburgilaisen Frizlen tekemästä harmaasta “proto replikasta”
ei liittyne tuohon Ruotsalaiseen uutiseen. Tuo harmaa “proto” oli taannoin myynnissäkin, hintaa taisi olla 30000e.-Olli
Tuonne pitää sitten vaan keksiä jotain ohjelmaa ja “virallistaa” se muutenkin,
ettei mene vain “tänne saa tulla Amilla” tyyliseksi kutsuksi. Jää muutoin niin laihan laiseksi.Ja ei missään tapauksessa paku ja ami juhlaa samaan tapahtumaan, juhlahumut syövät toisensa
ja on päällekkäisiä harrastajia.-Tietokilpailuja
-Juhlakulkueita
-Kauneuskilpailuita
-Malliesittelyjä
-Näyttely
-Pienoismallinäyttely
etc…-Olli
Ei tuo ole oikein vertailu kelpoinen kun taitaa olla uniikki/piensarja.
Hieman samaan gategoriaan menee nää Saabin tekniikkaan perustuvat – kaksitahtiset – matkailuautovaunut,
ovat muuten järjettömän hienoja,
-Olli
Kuorma-autoissa ei taida olla myöskään tehorajaa -tehon täytyy vain olla riittävä 😉
Ja jos tuollaisen tosissaan haluaa tehdä niin voihan sen laittaa normaalilla vetokoukulla ja tehdä tuollaisen
lisäsiiven joka ylettää tuonne “vetopöydän” yläpuolelle. Näyttää lähes samalta. Mutta kai tässäkin tapauksessa
on mukavampaa valittaa mitä täällä Suomessa ei saa tehdä kuin se että joku tuollaista oikeasti rupeaisi tekemään.Meillä on täällä Suomessa oikeasti suht laveat rakentelulait. Vertaa esim. Ranska missä kaikki (=KAIKKI) on automaattisesti
kielletty. Eli periaatteessa homma menee niin että johonkin pisteeseen asti asioita voi tehdä, koska ei ole mitään lakia
mikä määrittelee mitään mutta koko ajan ollaan hieman kaltevalla pinnalla.-Olli
Kiinnostava liikkuva citroen kuva:
http://www.youtube.com/watch?v=9VdZaI9zbUs-Olli
Mielestäni noiden alustoiden kuolaus ei enää tänäpäivänä ole millään skaalalla järkevää,
kun kaiken pystyy kopioimaan tai toteuttamaan nykyfiksummin ratkaisuin.No jos kuitenkin sattuu käymään niin että jollain jää tarpeettomaksi M35’n kori niin olen kiinnostunut.
-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit