Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@Citikatti wrote:
Luulin, että Killassa vaalitaan perinteitä ja kunnioitetaan alkuperäisyyttä, mutta täällähän rakennellaankin itsemurhavehkeitä.
Mistas nyt taas puristaa.
Aina on mukavaa kun tulee VAHVOJA mielipiteita taysin vailla perusteluja.
Hetken jo luulin tallaisten mielipidevammaisten kuolleen sukupuuttoon.
Ja rattareiden virittaminen on aika perinteikasta… juontaa juurensa jo 50 luvun alkuun..Jo satut joskus vierailemaan 2CV tapahtumassa laskehan huviksesi kaikki alkuperaiset kulkimet.
-Olli
@dago wrote:
Toi on aika pätevä runko. On tullut kerran ajettua ko runko ilman koria. Menee ihme paikoista. Sitten sen Markin pelin, Skotti, on tullut testattua ihan vain kyydissä ollen. Hiano! Milloinkahan ne Suomessa suostuu sen hyväksymään… 😥
Ei ne sita tule itsestaan hyvaksymaan. Ei ne ole kiinostuneita hyvaksymaan sita koska ne eivat tieda siita mitaan, eivat edes sen olemassa oloa. Niille taytyy tarkkaan kertoa mita halutaan tehda ja miksi, se on ainoa tapa.
Suomessa kaikki vaatii tyota ja paperi sotaa.-Olli
–KEVENNYS–KEVENNYS–
Hyvin tuo punainen paku liikkui mittarin tappiin, siis sinne nollan rajoittimen väärälle puolelle.
Ehkä se liikkuu 150-160km/h
Kulutus matka ajossa (90-100km/h) 7,2lT:Olli 😀
itse kaytin kuumailmapuhallinta seka pienta metallista kittilastaa + terasharjaa. Joku nitromors maalinpoisto mosso voi myos toimia muuttei ole hirmu terveellista.
-Olli
muutama uusi…
-Olli
Tassa muutama ‘erilainen’ Ami. Eilis iltaisia photoshop puuhasteluja.
-Olli
@Jasu wrote:
Nonniin. Tännekin tuo esittelypalsta avattu on, sen suurempaa “tunkua” sinne ei vielä ainakaan ole ollut. Ei siellä mitään älyttömiä paljastuksia tarvii tehdä…
Joo, on teksteihin suhtautuminen hieman toista kun tietaa edes hieman taustoista…
-Olli
Kukaan nyt ei sitten tieda tasta asiasta mitaan, vai eiko ole kiinostusta?
-Olli
Reissu siis jatkui Barcelonasta takaisin kohti Ljubljanaa. Poikkesimme paluu matkalla Andorran kautta,
jossa Peltirumpu joutui osalliseksi kolaria. Uusi Saabi raapi oikean kylkensa vasten pakun takalokaria.
En huomannut pakun lokasuojan kulmassa oikeastaan mitaan, mutta Saabi raasun takaovi seka takalokari
olivat pois muodostaan. Vasta puoli kysyi etta haluanko tehda vakuutus ilmoituksen johon totesin etta
olen tyytyvainen jos saan 20e.. Hassu sattuma.Sloveniasta jatkoimme matkaa Croatiaan jossa suuri osa Sloveeneista viettaa lomiaan. Mediterraaninen
ilmasto ja Adrian meri tosiaan ovan ihania. Vesi suolaista ja +23. Myos hintataso on kohdallaan. Voin
lampimasti suositella Croatiaa kaikille.Viikon lomailun jalkeen palailimme Ljubljanaan. Johon on tullutkin lahipaivina tutustuttua paremmin..
Paluumatkalla sattui matkan ensimmainen ‘tekninen ongelma’, pakun etupaasta alkoi kuulua lievaa
naputusta. Naputus paljastui loystyneeksi pyoran mutteriksi. Tahan mennessa kilometreja takana
hieman yli 7000.Taalta tahan.
‘Slovenian kirjeenvaihtaja’
-Olli
Kuvat alla: Croatia – Pag
@Lasse1 wrote:
Moro Olli !!
Missäpäin ko. purkaamo on Ranskassa ja kyselitkö hintoja esim. pakuille, näyttävät päällepäin ok kuntoisilta ?
Jos Rysälä osuu matkanvarrelle, niin yösijaa löytyy ja tallipaikkakin.Lasse
Moi!
En kyselly pakujen hintoja, nayttivat kalliilta. (en tieda yhtaan mita han niista halusi)
Mutta ehdottoman hyvakuntoisia verrattuna siihen mista raavitaan viela
autoja kasaan koto suomessa! Luultasti suomen hintoihin nahden edullisiakin!Paikkahan sijoittuu Etela Ranskaan…
@Jasu wrote:
Mitenkäs se elo muuten sujumaan alkanut on siellä hieman etelämmässä? Vielä täälläkään sentään ei toppatakkeja esiin etsiä tarvinnut ole, mutta eiköhän sekin aika täällä lähempänä ole kuin sielläpäin maailmaa…
Syksy tulee, sille mitään mahda ei. Vielä kun jostain saisi ripeästi valuuttaa, niin voisi kuvitella syksylle pienen kiertueen sinnepäin…
Huomenna olisi tarkoitus saada oma osoite niin on tuo kylaily sitten helpompaa 😀
Taalla on viela (loppu)kesainen tunnelma. Syksysta ei viela tietoa. Tarkenee hyvin kesa vetimissa.-Olli
Nostetaampa tätä ylös, kun oikein tänne saakka kantautuu ikäviä huhuja
asian tiimoilta. Jätän huhut tässä mainitsematta jotten levitä niitä
edelleen.Olisi siis mukava kuulla asian laita tällä hetkellä. Onko muita varteen
otettavia ehdotuksia Levin lisäksi käsitely?Oma kantani asiaan on jyrkästi Levi vastainen, minulla ole mitään Leviä
vastaan, sijainti vain maailmankokousta varten on mielestäni täysin
väärä.Vuosi 2013 on kaukana tulevaisuudessa. 2cv’n harrastaminen muuttuu
koko ajan haastavammaksi. Omien havaintojeni mukaan keski
eurooppalaiset 2cv harrastajat vieroksuvat pitkiä ajomatkoja(Jo nyt).
Olen kuullut Rankalaisten harrastajien valittavan Ruotsin kokouksenkin
olevan kaukana. Levi sijoittuu kartalla väkisin niin kauas että se tulisi
karsimaan osallistujia rankalla kädellä. Ei edes laivamatka Saksasta –
Suomen Hankoon pelasta tilannetta. Väkisin jää Suomen puolella
ajettavaksi todella pitkä etappi. Tämä johtaa väkisin ajatukseni siihen että
halutaan tehdä ‘extreme’ maailmankokous. Tätä varten puoltaa erilaiset
raidit paikkaansa. Tällaisille retkille lähtevät ne ajamista pelkäämättömät
ja seikkailuja etsivät 2cv harrastajat. Maailmankokous on kuitenkin
mielestäni aivan toisenlainen tapahtuma. Se on tarkoitettu kaikille 2cv
harrastajille, vanhoille ikänsä ajaneille, juuri kortin saaneille, kenelle vain.
Monille 2cv harrastajille maailmankokous on myos se ainoa tapahtuma
jossa he käyvät, ja jos se on työnnetty euroopan viimeiseen nurkkaan
(lue suurimman osan 2cv harrastajien silmissä) saattaa se jäädä väkisin
väliin jolloin tulee heille 4 vuoden paussi maailmankokouksista. Joka
saattaa pahimmassa tapauksessa karsia harrastajia (eletään kuitenkin jo
vuosia 2011- 2013-2015). Joten jos halutaan tehdä maailmankokous
johon vain aniharva haluaa lähteä on mielestäni väärin järjestää koko
kokousta – Suomessa.-Olli Erkkilä
LjubljanaAivan oikein Dyanehan se. Kyllä paasee rauta huonoon kuntoon kun se jää
heitteille. Lienee meri ilmasto kun jopa vaihdelaatikko jarruineen oli syopynyt pahasti.Lisää kuvia täältä—> Dyanen Raato
-Olli
@miki wrote:
Taitaa olla belgian-wanhuksen puskuri. Eikös joku ollut juuri sinnepäin menossa? Tai etkös Olli voi sinne Gaudí -kaupunkiin ajellessa koukata tuonne benelux-osastolle?
Kyllä nuo puskurit on nimen omaan 2CV’n ‘De Luxe’ mallin AZAM’in osia.
Ja nyt jo omistuksessani 😀-Olli
16.8.2006, 15:02 vastauksena käyttäjälle: Saako noihin varaosia? Niill’ on vissiin joku kerhokin #136305Vuonna eräänä kun olin Peltirummun kanssa kevät pesulla paikallisen huoltoaseman itsepalvelu pesulassa. Tuli eräs asiantunteva Corvette kuski aurinko lasit päässä hirnumaan, että ‘sullapa on komea kaara ja hänen kaverillaan oli täysin samanlainen!’. Juttu jatkui.. ‘He olivat kerran menneet lappiin sen kanssa ja se oli keittanyt koko matkan, alvariinsa he olivat vetta joutuneet lisaamaan’. Tässä vaiheessa lahdin ostamaan huoltoasemalta jätskiä…
-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit