Kirjoitetut vastaukset

Esillä 14 viestiä, 31 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: KULKIMEN VÄRI MAAILMA #168990

    Jos luoja suo ja onnistun kulkimesta kuvat ottaan ja ertoten tänne ne osaan laittaa niin sitten ,,, mutta varauksella koska se riippuu
    omistajan taidoista eikä kulkimesta sehän on siisti ainakin omistajan silmissä
    Pyhien viettoo teillekin, palaillaan

    vastauksena käyttäjälle: KULKIMEN VÄRI MAAILMA #168987

    Siis special ? onko niitäkin kulkimissa? tai siis on kun tiedätte paremmin, tää kuljin on tuotu Ruotsin maalta synty vuosinaan muutto autona hyvässä pidossa ollut ja historia tiedon perusteella vain 3 omistajaa, tarkoittaisiko kun en tiedä ,että kun on konekkin isompi
    levyjarrut et tää oisikin se joku “hurri special” mitä epäilen kun kuitenkin paperit on 2cv4 otteen mukaan, eli kun rehellinen Suomalainen
    olen pitääkö tää nyt sitten muutoskatsastaa isommalle koneelle virallisesti vai miksi se on leimattu kuitenkin aina vaan joka vuosi??
    Epätietoinen maalta kysyy

    vastauksena käyttäjälle: KULKIMEN VÄRI MAAILMA #168985

    Kiitos tiedoista , vanteet ja valopukki ovat saman värisiä ainakin tässä kulkimessa, se ” kromimaski” siis alumiini sellainen suorilla rivoilla
    on, punainen katto ?? no niitä kaiketi saa vieläkin alan liikeestä, pitää harkita hankintaa , tuo musta sopii kyllä ko kulkimeen ja toimii
    manuaalisen virheettömästi jopa sateella (ei vuoda), verhoilut ok , mutta hei tuo mittaristo, kulkimen kuvia kun selainnut mielenkiinnolla
    näilläkin sivuilla lähes univelkaan saakka , aika monessa se “isompi mittaristo” kooltaan ja hänessä kun on se pieni kapea mittaristo,
    onko sillä koolla väliä kunhan toimii??? mutta miten ranskalainen tehdastyöläinen on arponut mikä mihinkin kuuluu kasatessaan häntä
    Joku lokiikka kaiketi on,,, toivottavasti

    vastauksena käyttäjälle: JARRUISTA TAAS #168940

    Tuo käsijarrun säätö ok , mut jätin tarkoituksella “kauaksi” , epäkesko säädöt toimii kuten pitääkin, tässäkun joudan säädän ne
    tuon ohjeen mukaan uudelleen.

    vastauksena käyttäjälle: JARRUISTA TAAS #168936

    Vapun jälkeistä elämää,, on sitä. Tuo eteenpäin pyrkimis väline sai uuden pääsylinterin ja uudet vihreät nesteet, 2dl kun ajoin läpi
    ja säädin jarrut , no tuo käsijarrunsäätö vielä askaruttaa vaikka säädetty ja pitääkin mut ehkä vielä “kaukana” kun nousee aika ylös
    Vappupäivän “testiajot” meni ok , ja vappukansa peukutteli ei ehkä minulle vaan hänelle 8) ??? tuo huom. alkuperäisen maalin 1972
    vuodelta aijon työstää lähiaikoina ja todella huolella vareklaa ja simonitsia käyttäen , saatan sitten ehkä rohkaista itseni ja teille kuvankin heittää hänestä, sain teiltä tyhjentäviä ohjeita ja vastauksia isosti kiitos mielenkiinnosta , käännyn nöyrästi puoleenne
    kun ja jos edelleenkin tarvitsen ammattitaitoista apua hänen ylläpitämiseensä tieliikennen kunnossa

    vastauksena käyttäjälle: JARRUISTA TAAS #168932

    Kiitos vinkeistä , osat tulossa , jos postilaitos toimii niin saattaa olla että kuljin Vappuna liikkuupi tai sitten ei , jos työväen juhlana kehtaan ottaa hioma sellaisen käsiini ja eikun mattapinnan kimppuun, vareklat hommattu , ja vanha kunnon simonitsi kruunaa kaiken tai sitten pilaa hyvän alku työn , riippu tekijän kunnosta , simonitsia kun ei tahdo edes selvinkänpäin jaksaa hinkata
    No aika näyttää ,,,Vappuja teille , tapaamisiin

    vastauksena käyttäjälle: JARRUISTA TAAS #168928

    Pääsylinteri vikaan päädyin koska : takajarrut on ok nyt, kun jarrua painaa parikin kertaa jää polkimen ja sylinterin väliin 2cm välys
    ja etujarrut jää hankaamaan päälle , hetken odottelun jälkeen polkimen välys pääsylinterii on mutama milli, joten taitaa
    pääsylinteri pitää painetta päällänsä ja aiheuttaa etujarrujen lämpeämistä ja siitä syystä vauhti hiipuu kun etujarrut kuumenee
    No ei kait auta muutakuin pääsylinterin ostoon Sitroselta, vai myykö joku muukin niitä?

    vastauksena käyttäjälle: JARRUISTA TAAS #168924

    Saattaa olla et tohkeissani säädin liian lähelle , tosi liina ei lliian lähellä , mutta jos huomenna ollaan viisaampia , luulen onnistuvani
    mutta kerron siitä huomenna sitten lisää

    vastauksena käyttäjälle: JARRUISTA TAAS #168920

    Vihreä jarruneste on , en ottanut rumpuja irti , tein säädöt takapäähän korjausoppaan ohjeilla,poljin kaikki ok siihen saakka, kunnes,,
    sitten matkaan, ja eikös mitä, voima hiipi kun jarrut takaa 15km ajon jälkeen “jumissa” 10min seisokki ja matka jatkui 5km onneksi pääsin kotipihaan saakka. Pitää kaiketi otta ne auki ja säädellä uudestaan kun sa “joku” on ne ilmeisesti väärin kasannut tai säätänyt, siihen saakka uusi keksintöni toimi “aika siististi” ajo nautinto 9+ mutta en lähde vielä tuolla vappuna liikenteeseen jos jarrut jumittaa noin
    “sika kovaa”

    vastauksena käyttäjälle: OPPAITA KUNNOSSAPITOON #167373

    Juurikin , näin 6 tekniikalla keksintö/kuljin näemmä, siistii et todellisuus tulee vastaan alan ammattilaisilta , tuo “turpoputki” vain puuttu, palataan astialle tuolla tekniikan foorumilla, on näemmä hiukan hukassa tuon meikäläisen tietämys keksinnöstä on mut kiitti vinkeistä teille, Sitroen C5 joka vielä ajo-autona saatan tietää hiukka paljon enempi??
    Siitä kirjallisuudesta, sainkin keksinnön mukana korjausoppaan takakontista löyty sellainen. Ken kertoo miten killan jäsenmaksun hoitaisin
    et pääsisin ns “sisäpiireihin” , no apuja olen jo saanut niin paljon että hävettää, ken tietää ilmottakaa kelle osoitan jäsenmaksuni killan jäseneksi.

    vastauksena käyttäjälle: OPPAITA KUNNOSSAPITOON #167369

    No jopa sattui ,, vai kutosen tekniikalla? olen pitkän kolmosen velkaa sulle, kiitos tiedosta , ehkä vähän “romutti” tuota museokatsatus
    suunnitelmaa, mutta näillä mennään

    vastauksena käyttäjälle: 2-kurkkuinen Solex #165064

    Sen verran tiedän noista Soleksin kaasareista että jos otatte auki “laanatkaa”pinnat tason päällä, niin jalan kuin välikannen kanssa
    jos niitä kasailee saattaa jäädä “vuotamaan” vaikka uudet tiivisteet onkin , helpoin tapa tunnisttaa ilma vuoto on käynnissä laittaa esim furtin öljyä laippoihin
    ja jos käynti muuttuu on laipoissa vuotoa , 180 hiomapaperi öljyttynä hionta ja pinnat ovat suoriksi

    vastauksena käyttäjälle: Tervehdys teille kaikille #168903

    “Auto” on jo löytynyt sellainen 2cv4 näköinenkin, tänään kaupat Tampereelta 1972v juurikin sopiva meikäläiselle pientä “säätämistä”
    vaatii mutta, niin sitä teillä muillakin näyttää riittävän säätämistä ennen kesää , mutta mitäs noista, kun ajonautinto on ylellisen
    herrasmainen, todella satumainen,

    vastauksena käyttäjälle: OPPAITA KUNNOSSAPITOON #167366

    Kiitos äijät vastauksista, en tiennytkään että kansalaisopiston Ranskankielen opinnot pitää aloittaa syksyllä?? no mutta jos helpoiten tän harrastuksen aloittais liittymällä kiltaan jos vaikka tuohon nelkkuu jotakin “pientä” pitää tehdä, kun sain sitten vihdoinkin haluamani
    2012 syksystä etiskelin ja haeskelin ja sitten Tampereelta löytyi 1972v CV4 joka tallissa on nyt.

Esillä 14 viestiä, 31 - 44 (kaikkiaan 44)