Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jos luoja suo ja onnistun kulkimesta kuvat ottaan ja ertoten tänne ne osaan laittaa niin sitten ,,, mutta varauksella koska se riippuu
omistajan taidoista eikä kulkimesta sehän on siisti ainakin omistajan silmissä
Pyhien viettoo teillekin, palaillaanSiis special ? onko niitäkin kulkimissa? tai siis on kun tiedätte paremmin, tää kuljin on tuotu Ruotsin maalta synty vuosinaan muutto autona hyvässä pidossa ollut ja historia tiedon perusteella vain 3 omistajaa, tarkoittaisiko kun en tiedä ,että kun on konekkin isompi
levyjarrut et tää oisikin se joku “hurri special” mitä epäilen kun kuitenkin paperit on 2cv4 otteen mukaan, eli kun rehellinen Suomalainen
olen pitääkö tää nyt sitten muutoskatsastaa isommalle koneelle virallisesti vai miksi se on leimattu kuitenkin aina vaan joka vuosi??
Epätietoinen maalta kysyyKiitos tiedoista , vanteet ja valopukki ovat saman värisiä ainakin tässä kulkimessa, se ” kromimaski” siis alumiini sellainen suorilla rivoilla
on, punainen katto ?? no niitä kaiketi saa vieläkin alan liikeestä, pitää harkita hankintaa , tuo musta sopii kyllä ko kulkimeen ja toimii
manuaalisen virheettömästi jopa sateella (ei vuoda), verhoilut ok , mutta hei tuo mittaristo, kulkimen kuvia kun selainnut mielenkiinnolla
näilläkin sivuilla lähes univelkaan saakka , aika monessa se “isompi mittaristo” kooltaan ja hänessä kun on se pieni kapea mittaristo,
onko sillä koolla väliä kunhan toimii??? mutta miten ranskalainen tehdastyöläinen on arponut mikä mihinkin kuuluu kasatessaan häntä
Joku lokiikka kaiketi on,,, toivottavastiTuo käsijarrun säätö ok , mut jätin tarkoituksella “kauaksi” , epäkesko säädöt toimii kuten pitääkin, tässäkun joudan säädän ne
tuon ohjeen mukaan uudelleen.Vapun jälkeistä elämää,, on sitä. Tuo eteenpäin pyrkimis väline sai uuden pääsylinterin ja uudet vihreät nesteet, 2dl kun ajoin läpi
ja säädin jarrut , no tuo käsijarrunsäätö vielä askaruttaa vaikka säädetty ja pitääkin mut ehkä vielä “kaukana” kun nousee aika ylös
Vappupäivän “testiajot” meni ok , ja vappukansa peukutteli ei ehkä minulle vaan hänelle 8) ??? tuo huom. alkuperäisen maalin 1972
vuodelta aijon työstää lähiaikoina ja todella huolella vareklaa ja simonitsia käyttäen , saatan sitten ehkä rohkaista itseni ja teille kuvankin heittää hänestä, sain teiltä tyhjentäviä ohjeita ja vastauksia isosti kiitos mielenkiinnosta , käännyn nöyrästi puoleenne
kun ja jos edelleenkin tarvitsen ammattitaitoista apua hänen ylläpitämiseensä tieliikennen kunnossaKiitos vinkeistä , osat tulossa , jos postilaitos toimii niin saattaa olla että kuljin Vappuna liikkuupi tai sitten ei , jos työväen juhlana kehtaan ottaa hioma sellaisen käsiini ja eikun mattapinnan kimppuun, vareklat hommattu , ja vanha kunnon simonitsi kruunaa kaiken tai sitten pilaa hyvän alku työn , riippu tekijän kunnosta , simonitsia kun ei tahdo edes selvinkänpäin jaksaa hinkata
No aika näyttää ,,,Vappuja teille , tapaamisiinPääsylinteri vikaan päädyin koska : takajarrut on ok nyt, kun jarrua painaa parikin kertaa jää polkimen ja sylinterin väliin 2cm välys
ja etujarrut jää hankaamaan päälle , hetken odottelun jälkeen polkimen välys pääsylinterii on mutama milli, joten taitaa
pääsylinteri pitää painetta päällänsä ja aiheuttaa etujarrujen lämpeämistä ja siitä syystä vauhti hiipuu kun etujarrut kuumenee
No ei kait auta muutakuin pääsylinterin ostoon Sitroselta, vai myykö joku muukin niitä?Saattaa olla et tohkeissani säädin liian lähelle , tosi liina ei lliian lähellä , mutta jos huomenna ollaan viisaampia , luulen onnistuvani
mutta kerron siitä huomenna sitten lisääVihreä jarruneste on , en ottanut rumpuja irti , tein säädöt takapäähän korjausoppaan ohjeilla,poljin kaikki ok siihen saakka, kunnes,,
sitten matkaan, ja eikös mitä, voima hiipi kun jarrut takaa 15km ajon jälkeen “jumissa” 10min seisokki ja matka jatkui 5km onneksi pääsin kotipihaan saakka. Pitää kaiketi otta ne auki ja säädellä uudestaan kun sa “joku” on ne ilmeisesti väärin kasannut tai säätänyt, siihen saakka uusi keksintöni toimi “aika siististi” ajo nautinto 9+ mutta en lähde vielä tuolla vappuna liikenteeseen jos jarrut jumittaa noin
“sika kovaa”Juurikin , näin 6 tekniikalla keksintö/kuljin näemmä, siistii et todellisuus tulee vastaan alan ammattilaisilta , tuo “turpoputki” vain puuttu, palataan astialle tuolla tekniikan foorumilla, on näemmä hiukan hukassa tuon meikäläisen tietämys keksinnöstä on mut kiitti vinkeistä teille, Sitroen C5 joka vielä ajo-autona saatan tietää hiukka paljon enempi??
Siitä kirjallisuudesta, sainkin keksinnön mukana korjausoppaan takakontista löyty sellainen. Ken kertoo miten killan jäsenmaksun hoitaisin
et pääsisin ns “sisäpiireihin” , no apuja olen jo saanut niin paljon että hävettää, ken tietää ilmottakaa kelle osoitan jäsenmaksuni killan jäseneksi.No jopa sattui ,, vai kutosen tekniikalla? olen pitkän kolmosen velkaa sulle, kiitos tiedosta , ehkä vähän “romutti” tuota museokatsatus
suunnitelmaa, mutta näillä mennäänSen verran tiedän noista Soleksin kaasareista että jos otatte auki “laanatkaa”pinnat tason päällä, niin jalan kuin välikannen kanssa
jos niitä kasailee saattaa jäädä “vuotamaan” vaikka uudet tiivisteet onkin , helpoin tapa tunnisttaa ilma vuoto on käynnissä laittaa esim furtin öljyä laippoihin
ja jos käynti muuttuu on laipoissa vuotoa , 180 hiomapaperi öljyttynä hionta ja pinnat ovat suoriksi“Auto” on jo löytynyt sellainen 2cv4 näköinenkin, tänään kaupat Tampereelta 1972v juurikin sopiva meikäläiselle pientä “säätämistä”
vaatii mutta, niin sitä teillä muillakin näyttää riittävän säätämistä ennen kesää , mutta mitäs noista, kun ajonautinto on ylellisen
herrasmainen, todella satumainen,Kiitos äijät vastauksista, en tiennytkään että kansalaisopiston Ranskankielen opinnot pitää aloittaa syksyllä?? no mutta jos helpoiten tän harrastuksen aloittais liittymällä kiltaan jos vaikka tuohon nelkkuu jotakin “pientä” pitää tehdä, kun sain sitten vihdoinkin haluamani
2012 syksystä etiskelin ja haeskelin ja sitten Tampereelta löytyi 1972v CV4 joka tallissa on nyt. -
JulkaisijaArtikkelit