Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Sitä en huomannu että se on lukittu.
Uudestaan tutkimaan. Aina kannattaa kysyä ettei suotta hakkaa päätä seinään.
Kiitos taas.Muuten onko sulla tiivisteineen se laakeri?
Timo.Selvä ,rakenne on vissiin sama vaikka yläpään nivel on pitenpi. Siis kaksoisristikko.
Kiitos.
Timo.Laatat löyty kuten aikasemmin kerroin.Kiitoksia kaikille.
Ja, en ole muokannut kirjoituksiani sen teki joku muu.
Sitte talliin ettiin lisää kysymys aihioita.
Timo.Vetarin alta löyty toinenkin lätkä jossa on ilmeisesti sarjanumero ainakin huoltovihon mukaan.
Vasemman vetarin alta löyty kapee alumiini luiska jossa kai rungonnumero.Vetarin alta löyty! Rintapellissä ei mitään lätkää. Seuraavaksi talliin ja kabiiniin ettiin meistettyä numeroo.
Terv.nimin Tutkinko turhaan!Juuri sitä valmistajan lätkää. Eli siis oikean vetarin alla.
Setä kiittää.
Timo.Tarkoitan sitä mikä on jossain moottori tilassa.
Timo.Suomi autoja tarkoitin.Mulla oli aikanaan 74-mallin nelkku. Muistelin että siinä olis ollu putket mutta voin muistaa väärin kun on aikaa kulunut.
Sen nimi oli muuten Festina Lente onkohan vielä elossa? Kuka tunnistaa?Täällä saaristossa ollaan yhä.
Ostimme huippuhienon autosi parikymmentä vuotta sitten,
ja se on edelleen meillä ajossa. Se on uskollisesti palvellut
kaikki nämä vuodet Keski- ja Etelä-Eurooppaan joka kesä tekemillämme matkoilla. Tänä kesänä ajelimme kuukauden
verran Saksaa, Belgiaa ja Ranskaa, joten autosi (ent) pääsi
taas kerran käymään alkuperäisillä kotikonnuillaan, mm
Pariisissa.Kilometrejä on kertynyt noin 250 tuhatta ja alkuperäinen
moottori käy yhä kuin uusi. Tiensuolauskausina emme ole
autolla koskaan ajaneet. Silti siitä petti runko kymmenkunta
vuotta sitten, ja auto sai uuden galvanoidun rungon. Uuden Charleston-maalauksen se sai auringonhaalistaman alku-
peräisen päälle viitisen vuotta sitten. Katsastuksessa kävin
toissapäivänä, ja läpi meni ensi yrityksellä taas kerran.Sen verran tuohon liittyy muisto- yms arvoja, että auto ei
ole myynnissä mistään hinnasta. Pahoittelemme.Terveisin
Nina ja OlliPientä kuvapäivitystä talven hankkeista. Kuskin puolen sisälokasuoja oli kuitenkin melko pehmeä tolpan kohdalta.
Alapuolella korjattuna.
Myös kojelaudan alaosa oli pahasti ruosteessa.
Uusi lattiapelti sovituksessa.
Apukuskin puoleinen sisälokasuoja korjattuna ja kittipakkelit poistettu.
Seuraavaksi työn alle pääsee kulkineen moottori. Kuvapäivitystä tulossa myöhemmin.
Olisko tossa wanhuksen pakoputkisto ? Sellasella olis käyttöä. Turhan iso kuva tänne, kun ei näy kerralla ruudulla ….
hei, kiitos ohjeista. Ennätän paneutumaan laturiin vapun jälkeen, joten jos ei ratkea teidän neuvoilla, soitan hollolaan, naapurikuntaan,
terv kariEi välttämättä kovin nautittavaa katsottavaa. Sätkä kun puretaan ja muutetaan ns. hyötyajoneuvoksi, se muuttuukin traktoriksi, jota ei sido rekisteröinti, ajokortti ym. turhat vaatimukset kuten dokumentista ilmeni. Muutama vuosi sitten netissä oli juttua serbialaisista oikeista harrastajista, joiden sätkät oli varastettu ja purettu. Samalla siitä hävisi myös identiteetti kätevästi. Suorastaan pelotti Italian reissulla jättää sätkä yöksi hotellin pihaan…
Hei,
Acadiane saa odottaa. Mutta Diane vm 74 pienellä koneella kaipaa etuvaimenninta ja sitä mutkaputkea. Takapönttö on uusittu.
löytyykö ja kuinka nopeasti saat Toijalaan?
Ollut hyvä talviauto, kehrää kuin kissa ja lämpenee lisälämmittimellä, joka löytyi kaimaltani Hesastaterv. kari
Kiitos, kävin vilkaisemassa…vaikka 140 km tuntinopeudet eivät ole vertailukelpoisia paitsi Suomen teillä eikä myöskään sätkäni kohdalla, mutta kyllä tämäkin tieto silti puoltaa 98:iin siirtymisen viisautta! 😆
-
JulkaisijaArtikkelit