Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jalppiksen vinkki auttoi asiaa. Kuvien propertissa on tosiaan vielä merkkejä varsinaisen kuvatiedoston nimen jälkeen, siis …jpg + jotain ja tämä jotain on liikaa.
Kopioimalla osoitteen ptohobuketin URL-link kentästä sain minä ainakin kerralla oikean kuvaosoitteen joka toimi.Rauno
Varmistin, että ylimääräisiä space-merkkejä ei ole mutta silti kuvia ei tule. Onko kuvan koko rajattu tiettyyn tavumäärään?
Rauno
Ollin ohje on selkeä ja seikkaperäinen, mutta aina ei kuvat tule näkyviin.
Joissain tapauksissa img tagit + linkki näkyy sellaisenaan viestissä, mutta ei muutu kuvaksi.
Missä on ongelma?Rauno
Olen hommannut itsellenikin juuri ylimääräisen ohjausakselin tarkoituksena tehdä myös peruskunnostus kuvien kera. Lasse on vaan hieman pidemmällä, minä olen saanut vasta kuvattua painepestyn akselin. Minä kirjoitin kuvien kanssa 80-luvulla Nyytisiin vinkin näistä rasvanipoista, silloin vain laitoin matopyörän nipan hieman ylemmäksi kuin Lasse on tehnyt. Minun versiossani rasva menee laakerille ja ylimääräinen valuu kohti hammastangon ja matopyörän rattaita. Muuten idea on sama. Omat Nyytiseni on vinttikomeron varastossa, joten en viitsinyt artikkelia etsiä esille.
Mielestäni korkea-arvoinen raati voisi kerätä tai jopa itse laatia vastaavia Lassen artikkelin kaltaisia kuvallisia korjausohjeita kaikkien käyttöön. Killan sivuille mahtuisi varmaankin yksi sivusto lisää missä olisi kiltakapteenin tarkastamia ja läpikäymiä korjaus ja huolto-ohjeita kollegiumin käyttöön.Terveisin Mansesta,
Rauno Tuomainen
Hei
Ota yhteyttä Lehtimäen Timoon, entiseen kiltalaiseen. Hänellä on maalaamo Ikaalisten suunnalla. Numero on ainakin ennen ollut: 0400333987.
Oma -61 Paku jossa 60-luvun AMIN-kone + 2hlöa + matkatavarat. Kelson matkalla ajettiin 4150km keskikulutuksella 5,6l/100km. Peesissä kulutus oli noin 5l ja vetäjänä noin 6l. Sopiva vauhti oli noin 80km/h, huippujen ollessa noin 90-95. Kuiput on kuitenkin liikaa jo noin vanhalle Pakulle.
-
JulkaisijaArtikkelit