Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kärjet, konkka, puola. Nuo ainakin kannattaa tarkastaa.
Mikäli kipinä varmasti tulee, niin kyllä pitäisi lähteä käyntiin.
Onko tulpat märät vai kuivat. Jos on kuivat, niin tilkka bensaa suoraan kaasarin kurkkuun ja starttaus.
Toimiiko bensapumppu? Irrottaa bensaletku kaasarin päästä ja starttaa. Pitäisi ruokkia oikein selkeästi.
Tässä muutama vinkki.
Arkistosta puuttuu toistaiseksi paljon dokumentteja. Palvelin on vaihdettu ja linkit ei toimi. Webmaster tietää asian ja laittelee linkkejä kuntoon.
Liikenteestä poisto maksaa 6€, käyttöönotto 0€. Riippuen vakuutusmaksustasi voit laskea kannattavuuden rajan.
Toimenpiteet Traficomilla on nopeita tehdä. Käyttöönotto kestää pari minuuttia, eli ei ole este nopeallekkaan käyttöönotolle.
Jeroen cats-tietolähteen mukaan on 2CV AZ ja valmistettu 1960.
Syynä voi olla myös se, että kuvassa olevan katkaisimen ohjaava mekaniikka on siten kulunut että 0-kohdassa kytkin on liian vähän aikaa auki. Tästä johtuen moottori menee “vauhdilla” yli nollakohdasta ja jatkaa pyörimistään. En nyt muista voiko koskettimen aukioloaikaa rukata isommaksi. Kannattaa yrittää.
1 käyttäjä kiitti kirjoittajaa tästä viestistä.
Millä hinnalla omistaja vaihtuu?
10.9.2022, 15:43 vastauksena käyttäjälle: Missä sätkän renkaiden tasapainotusta Pirkanmaalla ? #281436Pirkkalan Teboililla on oikeat vehkeet. Markus osaa homman.
8.9.2022, 17:15 vastauksena käyttäjälle: Pöhön Seppo ostaisi Amin keskipakokytkimellisen vauhtipyörän #281401Todennäköisesti Suomeen ei ainakaan maahantuojan toimesta ole tullut yhtään Amia keskipakokytkimellä. Tämän vuoksi niitä on hankala löytää.
Kuulin, että vanhuksen vastaava vauhtipyörä olisi onnistuttu sovittamaan Amin kampeen. Kiinnitysreikiä täytyy modata sopiviksi.
Taitaa olla tyhjäkäyntisuuttimessa roska.
Kehitystä on tapahtunut, mutta silti näitä hajoaa. Jasun kuvassa oli yksi vastus joka oli palanut. Tässä mallissa palaneita rinnankytkettyjä vastuksia on 6kpl.
Joskus olkatappi on niin lujassa, että käsityökaluilla se ei irtoa. Silloin tappi irroitetaan prässissä ja se käy helpommin jos auto ei ole tukivarressa kiinni.
Yritin tihrustaa ylintä kuvaa ja näyttäisi olevan nelkun laatikko.
Suosittelen tällaista settiä:
Tässä on sekä hela, että liukukisko + muitakin kuluvia osia. Setti on edullinen, mutta vaihto ei ole kaikista helpoin sätkän huoltokohde.Jos ryypyn kanssa toimii ajaessa paremmin, niin on bensansaantiongelmia. Kaasarin ultraäänipesu tai isompi pääsuutin.
Missä päin projekti sijaitsee? Paikalliset heimolaiset antaisivat varmaan mielellään niin henkistä kuin muutakin tukea. Jos on lähellä Tamperetta, niin tulen mielelläni käymään.
Rauno -
JulkaisijaArtikkelit