Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Katto pitää olla takaosastaan irti korista niin pääsee asentamaan ne pienet ruuvit. Eli liutat vielä luukun pois ja jätät kiinni vain saranalistan. sitten avaat molemmin puolin muistaakseni 8-10mm kannalla olevat pultit niin katto irtoaa alareunastaan.
osat alkaa olla kasassa. kiitoksia kaikille tarjoajille.
En saannut yksityis viestejä ilmeisesti lähtemään. onko järjestelmässä vai käyttäjässä vika??
Missäs kunnossa Tuo Riston luukku on? (Lahjahevosen suuhun ei pitäis kyllä katsoa)
Mutta postitus pitäis kummassakin tapauksessa onnistua, kun muuten tulee vähän turhan paljon ajoa.
Maksan tietty postit ja vaikka vähän vaivanpalkkaa.
Vielä voi tarjota tuota takavaloa ja puskurin kiinnikettä
Liikun tässä viikonloppuna välillä Lohja, Lahti, Hirvensalmi.
Voi soitella tai viestittää 040-seitsemän269356Kiitos. Ilmeisesti kyseessä metallirreunainen stefa joka tuli Burtonin tiivistesetissä. Jotain rasvaa myös kai hyvä laittaa on aika kuivan näköinen nyt…
Hyvä huomio. näyttää tosiaan mennä tuo toinen pultinreikä nokan laakerille ja valuttaa siltä öljyt ulos.
No ehkä laitan koko levyn takas paikoilleen.
Onkohan noissa uudemmissa ja vanhemmissa lohkoissa muuta isompaa eroavaisuutta? Ainakin isommat kiinnityspultit on vanhemmassa pinnapultit.Onkos kukaan raaskinut laittaa vgs 652 settiä olisi ilmeisesti todella kevyet takomännät?Hintaa taitaa jo pelkille männille tulla 500€. Mitenkäs se vaikuttaa sitten vääntöön jos sama vauhtipyörä?
Valopukki on alunperin ollut sama kuin puskuri ac140 Mutta omasta mielestäni värejä mahtuu maailmaan ja kaikkien kulkimien ei tarvitse olla niin kuin linjalta tullessaan. Museokatsastus vaatii sitten värin joka on ollut mallivuonna käytössä ei siis sekään välttämättä tuota oranssia. Jos koppa on jo vaihtunut niin mikä väri nyt sitten olisi entisöintimielessäkään oikeampi.Paljon kirkkaita värejä ja kukkia päälle…
Vuosimallin perusteella veikkaisin alkuperäiseksi väriksi
ac 645 Bleu Myosotis.Onko tuo listan kutosessa käytetty 24/21 kaasari periaatteeltaan sama poislukien suuttimet? Colortunen mukaan rikkaalla meinaan tuntui käyvän kierroksia nostattaessa.
Juu näin muistelinkin, mutta onko vaikutus niin iso suutin kokoihin. No tänään oli kaasari taas pöydällä ja vaihdoin vielä akselitiivisteet varuiksi kun uudet sattui löytymään. Tyhjäkäyntikin löytyi 41 tk suuttimella mutta seosruuvi vain 3/4 osaa auki. No taitaa tulla suutinrumbaa niinkuin tuossa toisessakin ketjussa…
Suur kiitos olipas joo tarkka tosta asennosta…
Minulla on epäilys että katon kiinnikeputki ja putsarikotelo voisi olla ac-057 gris cormoran. Mikäli nämä osat nyt ylipäätään ovat samaa sävyä. Putsari mulla jo vaihtunut muoviseksi. Jos jollain on esim. harmaa charleston niin tuohan selvenis vertailemalla siihen.
Mulla 76 vuosimallin kutonen ja moottoripellit on ruskeat, tai siis alin kerros hopean ja mustan alta. Jotenkin ollut siinä uskossa että ruskea oli käytössä jonkin aikaa mustien välissä.
Pakosarja onkin jo maalattu mustalla termalilla hiekkapuhalletulle pinnalle, katotaan kauanko kestää.Minä puolestani olisin kiinnostunut kaasarista. Mikä on sen kunto? Onko käyttökunnosta tietoa? Tuleeko tuolla huoltosetillä kuntoon vai onko väljät akselit tai muuta?
Ainakin franzoselta ja burtonilta saa pätkiä.
Ehkä kotimaastakin sitroselta tai killan varastosta ym…
Franzoselta oli mielestäni parempi laatuinen putki kun vuosi sitten yhden tilasin. Nyt tilasin burtonilta lisää kun loppui kesken ja muuta sälää oli sieltä tulossa. Kaikkiin neljään kulmaan piti pätkä vaihtaa..
Nysä saattaa löytyä jos riittää…https://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/Alle/Verschweisste-Karosserieteile/ANR15187/ikin.
Kelpaa voin laittaa vielä yksityisviestin
-
JulkaisijaArtikkelit