Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@Akaile wrote:
todennäköisesti ainoastaan tuotantoteknisistä syistä. Rivikone on helpompi valmistaa kuin bokseri.
Pärjätään toki yhdellä kannella, helposti koneistettavalla lohkolla ja pakoputkistokin on halvempi MUTTA lisäksi rivi-2 on ihan älyttömän kompakti paketti jos verrataan bokserikakkoseen.
Minulle kelpaisi moisista, eli siis kovamuovisista muotoilluista takaoven pahveista ne “kyynärnojat”. Pistäisin etuovenpahveihinkin semmoiset jos jostain irtonaiset, tai sellaiset joissa olisi rikkinäiset muovit mukana, löytyisi.
@SEPPON wrote:
Aamukymmeneltä on parhaat myyntipaikat varattu.Ennen sitä minä ainakin menen.Loppuu tavara ja asiakkaat yleensä kahden pintaan.
Hyvin mahduttiin vaikka taisi olla vartin yli kun saavuimme. Tapahtui taas se perinteinen että tavara alkoi kelpaamaan vasta kun alkoi tekemään lähtöä ja myymättä jäi sitten kuitenkin vain muutamia harvinaisempien autojen kuten Xantian ja AX:n osia. BX:n ja C5:n osista pääsin paremmin eroon 😀
Kiitokset järjestelyistä vastanneille tahoille!
@Isoo-Jukka wrote:
Mahtaisko keittiön uuni toimia pienten muoviosien kanssa? Ei itsellä moisesta käsittelystä mitään kokemusta…
Näkisin riskiksi sen että menee läpi asti pehmeäksi ja litistyy kuten meidän tallilla uuniin varastoitu sähkövatkain. Tuossa kuumailmapuhaltimella lämmittämisessä kun on se etu että saadaan pinta äkkiä lämpimäksi mutta sisältä muovi on kuitenkin viileää eli jäykkää eli pitää muotonsa.
Onko aikataulusta mitään näkemystä/kokemusta?
Jostain jos löytyisi samanlaiset mutta haljenneet tai muuten joutavammat niin suosittelisin kokeilemaan ensin niihin… Polon mustista puskureista tuli aikoinaan “kuin uudet” lukuunottamatta aloituskohtana toiminutta nurkan alakulmaa joka pääsi kiehahtamaan.
@Kitty wrote:
Pitäisköhän tuollasta jostakin hommata. 😀
The oil is available in 3 liter SAE 5W30 specification and will be imported to Japan by Showa Boeki with a retail price of 2980 YEN (aprox. $33 at the current exchange rate).
Tämän päiväisellä Jenin kurssilla 29,50 e.
@Jasu wrote:
BX/Xantia/XM etujarruletkut näin aluksi…
AD:sta sai tosin ostettua Xantiaan DOT-nesteen kestäviä jarruletkuja jotka kestivät LHM-jarrussa melkein koko vuoden.
Kuva kertois taas enemmän kuin seitsemän sanaa.
Onko ne siis maalattua vai värillistä/mustaa muovia? Mustia muovipuskureita (ja muita värillisiäkin muoviosia) on iänkaiken “uudistettu” lämmittämällä kuumailmapuhaltimella varovasti juuri sen verran että muovista tulee “märän” näköinen mutta ei kuitenkaan niin paljon että kiehuu rakkuloille.
@Roslin wrote:
Kokemusta Sitrosen päällisistä en omaa, mutta kuten tuosta viestiketjusta, johon viittaan, käy ilmi, niin itse päädyin tilaamaan Wällyltä ja kovasti olen ollut tyytyväinen.
Wälly oy:
Yritys on merkitty kaupparekisteriin 03.01.2005
Yrityksen alv-velvollisuus liiketoiminnasta on päättynyt 31.12.2010.
Yritys on poistettu ennakkoperintärekisteristä 31.12.2010.
Yritys ei ole enää työnantajarekisterissä 31.12.2010 alkaen.Se siitä sitten.
Onko kenelläkään valmiita kaavoja Dyaneen, epäsymmetrisillä etupenkeillä?
Tuore leima haettu tänään. Aamulla vaihdoin jarruvalokatkaisijan, korjasin pissapojan sähkönsyötön ja säädin käsijarrun (tarkoitus oli vaihtaa palat mutta eivät halunneet irrota rei’istään). Takajarrujen tasapainossa oli sen verran häikkää että luulen että toiselta puolelta on toinen hihna vähissä eli pitää sinnekin kurkata talven aikana.
@setä wrote:
Juuri näin tehtiin: letku irti ja pitkään starttauksia ei tullu ainetta. Suodatin on myös.
Mutta imaistiinko bensa pumppuun asti vai käytettiinkö vain pumppua kuivana?
@Akaile wrote:
Uusimmatkin bensapumput taitavat olla jo 22 vuotta vanhoja
Ei ne uudet, tänään tehdyt, pumput ole kovinkaan vanhoja. Valeo, Pierburg ja Quinton Hazell tekevät noita edelleen koska menekkiä on vaikka.
@anttari wrote:
talliin säilötään parin viikon kuluttua ja poistuu myynnistä.
Muista sitten rotanmyrkkyä pistää talliin kaveriksi niin on 10 vuoden päästä vielä sisustuksiakin jäljellä.
Hyvin sanottu. Monella sätkä on kuitenkin käyttöharrasteautona eikä sellaisessa ole mitään syytä tehdä samoin kuin tehtaalla jos tehtaalla on tehty niin että saadaan tuote pois käsistä. Museopelin saumatkin kannattaa tuollaisella hitsattavalla maalilla maalata ennen hitsausta ja massata sitten tehtaan tapaan koska siitä on niin vähän vaivaa ja “muutos” ei ole olennaisesti rakennetta muuttava eikä ennen kaikkea näy sen massan alta.
@Akaile wrote:
Ei siinä Totalissakaan mitään vikaa ole, mikäli se on GL4 öljyä.
On toki, erona Redlineen näkyisi olevan viskositeetti Totalissa 75W80 kun Redlinessä on 75W90 eli kuumana Total on notkeampaa. Voipi olla jopa että hiljaisempana pelaa Redlinen kanssa laatikko. Tavalliseen autoonhan tuo Redline on oikein hyvää kamaa kun on kylmänä notkeampaa kuin 80W90 mutta PSA:lla on (kai aina) käytetty tuota notkeampaa laatikkoöljyä.
-
JulkaisijaArtikkelit