Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Linkki näkyy,, muttei kuva tule näkyviin kun kuvan tarkenninta ei näy linkissä (esim jpg).. 🙄
Kuva on Google+ palvelussa eikä näy jos katsoja ei ole kirjautunut sinne.
@texwiller wrote:
oli pöntön molemmista saumoista ruostunut poikki ja pituussuuntainen saumakin oli melkein ruostunut puhki.
Enpä ole just nähnyt pakoputkiston osaa jolle olisi jotain pintakäsittelyä tehty leikkaamisen ja hitsaamisen jälkeen, en Walkeria, Fennoa tai muunkaan merkkistä. Kuumankestoalumiinimaalilla olen omista putkista suojannut hitsaukset, taitteet ja saumat ja oletan että kestävät sen jälkeen niiltäkin osin.
@dago wrote:
Aamulautalla yli ja suoraan Riikaan yöksi.
Riikasta on vielä melko pitkä matka Toruniin. Kaunas olisi suunnilleen puolivälissä mutta päivämatkat on silti liki 600 km eli 8 tuntia.
Viisumit kuntoon ja Kronstadin patotien kautta Narvaan (Viroon) ja sieltä edelleen Latvia, Liettua ja Puola? 1517 km Lappeenrannan keskustasta Torunin keskustaan. Vai olisko se kuitenkaan huijausta jos pysytään EU:n alueella ja mennään laivalla Suomenlahden yli?
@mikko46 wrote:
Ihmisillä on varmasti erilaisia käyttökokemuksia eri öljyistä ja on varmaankin useita kelvollisia rättärin laatikkoon. Maallikkoa ihmetyttä se että kun RedLine maksaa 22,90 ja Total 9,90 niin onko niiden välillä oikeesti hintaeron mukainen laatuero ? Mikko
Ulkomuistista heitän että RedLine on synteettistä ja Total mineraaliöljystä eroteltua eli säilyvyyden kannalta RedLinellä on ainakin lähtökohtaisesti kilpailuetu. Tietysti asiasta ei tarvitse niin murehtia jos vaihtaa ajokauden alkaessa tuoreet öljyt myös laatikkoon.
@mikko46 wrote:
Motonetissä on Red Line MTL ja MT-90 öljyä. kumpi ompi sopivampi ? Mikko
Motonetissä on myös PSA:n uudempiin vaihdelaatikoihin kehitettyä Total BV:tä eikä Hilman laatikko siitä ainakaan huonommaksi mennyt. Toisen vaihdon yhteydessä tosin lisäsin myös RVS:n ihmetököttiä. Oma valintani kääntyi tuohon Totaliin siksi että se on GL4 ja 75W80 eli notkeampaa ilman erikoisempia (herkemmin rikkoontuvia) lisäaineita.
Käytettiin Hilma aamulla leimasedän syynissä: Hyväksytty joskin pientä korroosiota havaittavissa ja paikattava 22.10. mennessä. Myös raidetangon välys aiheutti pohdintaa mutta hyväksyttiin lausunnolla “kai siinä tuon verran kuuluukin olla”.
Vetokoukkua katsuri katseli pitkään mutta ei sanonut siitä mitään. Selkeesti ajatteli kuitenkin ettei tällaisessa voimanpesässä ihan välttämättä tarttis olla 😀
Ja tosiaan jos et aio kuljinta käydä säännöllisesti moikkaamassa niin sitä kosteudenpoistajaa ei uskalla pistää, mieluummin pieni kosteus tekstiileissä kuin edes muutama desi suolavettä lattialla.
Ei siitä haittaakaan ole, ainakaan jos et päästä sitä säiliöön kertyvää suolavettä valumaan yli.
Tärkeämpää on laittaa kulkimeen tai sen viereen lattialle rottabaari tai muuta myrkkyä tarjolle. Liian monta sisustusta on jyrsijöiden pesätarpeiksi jo riivitty.
@2cvjimmi wrote:
@kari80 wrote:
Sama Dyane myynnissä..Lappeenranta.
Eriväriset kilvet?
Optinen harha. Kameramiehellä tarkennus ainakin kymmenen metriä väärässä kohdassa.
http://www.nettiauto.com/citroen/dyane/5836550″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Kerro vielä sen verran että airsoft vai värikuula kun ovat kovasti eri tuotteita.
(Ei, minulla ei ole kumpaakaan mutta sivusta olen seurannut ja arvelen ostotapahtuman toteutumisen kannalta tiedon olevan jopa olennainen)
@Jasu wrote:
@kari80 wrote:
Superin tankin takakiinnikeet ovat 27cm taaempana kuin kutosen…
Pitäisi olla samassa kohdassa Ami8 ja Superin tankin kiinnikkeet, voin yrittää tarkistaa muistaessani tuon… 8)
Minkäslaiset talkoot siitä seuraa jos Dyaneen haluaisi sovittaa paremmin matka-ajoon soveltuvan tankin. Nykyisellä 25 litraisella kun joutuu käytännössä 5 tunnin välein tankkaamaan 😛
-
JulkaisijaArtikkelit