Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kyllä voisin mielelläni niitäkin katsoa, ja hinnastakin neuvotella. 😆
Minä tahtoisin saada jostain ihan uudet etutukivarret,kun kaikki on soikeita keskireiällisiä, joten halukkuutta löytyy. 😆
En kansien ja venttiilien kuntoa enempi epäile,kun veto on hyvä, ja käyntiääni, kuin käkikellon, mutta kaasua hellittäessä pölläyttää sinistä savua.
No meillä aikoinaan seitsemänkymmenluvulla ajettiin kutosella vuodessa viisikymmentätuhatta kilsaa.Talvella katossa styroksit.Keula ja pohja umpeen.Ilmaa tuli vain vetarien aukoista, ja öljynlämpö pohjapropun reiästä mitattuna 90 celsiusta.Ei pysty sormia tuulilasin alareunassa kauan pitelemään. Tulee kuumaa ilmaa, ja lasit auki. On kuulemma vieläkin sama kone paikallaan. 😆
Pellavaöljy on oikein käytettynä paras, jos vielä laittaa 20 prosenttia tervaa sekaan, ja jos vielä kuumentaa seoksen.On ihmis- ja luontoystävällistä. 😆 Päälle voi halutessaan laittaa aivan ohuen vahamaisen kuivumattoman kerroksen vaikka vahvemman tervaseoksen.
Paineilma riittää puhdistukseen sillä vesipesun jälkeen pahimmat taskut ja saumat eivät kuivu alle kahden viikon helteelläkään.Sen kosteuden, kun sinne suojaa,niin se kaiken pahin virhe.On yli kolmenkymmenen vuoden käytännön kokemus muidenkin autoista, eikä ole kukaan valittanut, ja meidän pihalla on omat Sitikat todisteena.Moro vaan kaikille!
On tässä ollut vähän tai paljonkin ongelmia ukkosen rikkomien yhteyslaitteiden kanssa.Etupyörät ei enää pompi paljonkaan, tai ainakin meni katsastuksessa läpi.Jouduin ostamaan etutukivarren käytetyn( kiitos myyjälle).Hiukanhan katsastaja väitti ilmassa välystä olevan, mutta, kun maassa ei ole, ja mainitsin toleransseista, niin ok.Olin myöhemmin vaikeuksissa saman miehen kanssa kovakattositikan vuoksi, ja huomasin tarpeelliseksi vaihtaa takaisin asiammalliselle asemalle.
Kiitos kaikille neuvoista, sillä i niitä liiaksi koskaan ole!!!
😀 😆Minin mää sen sit vaihran, metriseen koivuhalkoon vai, kun ainaskaan Auto-Artikkelin poijat sanoo ettei oo eres Hollannin puujalkapoijilla.Jos jollain on niin kertokoon ihmeessä. @2cvjimmi wrote:
Vaihtaa nyt jo se tukivarsi herran jumala. Henkihän siinä menee kun joutuu tekemään ylitöitä illat pitkät että saa ostaa uusia JO VÄLJIÄ olkatappeja. Eikä perhekään tykkää. 😀
😳
Kiitos kaikille korjausvinkeistä!
Nyt ollaan siinä vaiheessa, että ei se olkatapin välys mennyt katsastuksessa läpi, kun se oli vaan lisääntynyt.Otin sen uudelleen auki, ja tutkin sitä reiän poraamista tukivarteen, ja huomasin siinä jo olevan kuusiokoloruuvin.Kiristin ruuvia ja välys poistuu,mutta ei tunnu varmalta,kun kosketuspinta olkatappiin on niin pieni.Pohdin tässä juuri, että täräytänkö mikillä siihen reikään tapille lukituksen.Seuraavaa purkuahan se vaikeuttaa.Onko mielipiteitä, tai kokemuksia? ❓Todellakin, se raidetangon kiinnitys jäi löysälle,mutta tulihan kaikki tarkastettua.Pystyvälys on OK,mutta toisessa tukivarressa on ihan hiukan väljää.Ei tapissa ,eikä puslissa.Mitähän kikkoja se ja tapin väliin on käytetty? Välys on niin olematon, että kyllä se menee katastuksessa,mutta harmittaa.Terävissä kuopissa iskee terävästi.Vaihdan kuitenkin vielä iskarit.Kiitoksia! 😆
Sahtivaari -
JulkaisijaArtikkelit