Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
No jospas picasa?
Joo, havaittu on. Dropbox:i ei näemmä ole sopiva systeemi tälle foorumille, joten heivaamme sen mäjelle. Vaan mainostakaapas nyt mikä ois oiva softa, niin ei tartte mun turhia testailla.
Eli Dropboxin antama linkki ei kuitenkaan ole “suora”. Turkasen turhauttavaa. Muutenkaan näiden kanssa tykkää huvikseni räpätä.
Mikäs jakopalvelu varmasti toimii?
Ei puutu. Kyllä mää oon osannut sitä img nappiakin joka kerta painaa, mut ei vaan pelaa. URLi tägeillä onnistuu.
https://www.dropbox.com/s/dw8lpej2jy7nrtg/citroen-dyane-4681683_b_d39cc2a09fedc0c0.jpgno jo on per…
https://www.dropbox.com/s/dw8lpej2jy7nrtg/citroen-dyane-4681683_b_d39cc2a09fedc0c0.jpg
urli toimii kuva ei.
on dropbox, on pieni kuva, on .jpg, on share ja get link. Ei voi olla näin vaikeaa. Tuo https:kö siinä kettuilee vai mikä?
test2
test
Mut ku sen tiivisteen vieressä on niin huono patsastella kokoontumisissa 😥
Tai sitten maailmalta uusi orig. tiiviste tai tällainen ökyvaruste:
Dyane Tailgate Magnetic Strip
Fed up with the rain getting in through your Dyane tail gate? Then this tailgate protecting strip will solve all your problems. The magnetic strip ensures a snug fit all round!Hyökkääkö nykyöljyt pahasti joidenkin vanhojen pronssirenkaiden kimppuun? Uskomuksia on monia, vahvat näytöt suuntaan tai toiseen vähän puuttuu.
😈
Siis laatikkohan on aikaisekseen erinomainen. Sitä vaan juuri meinasin, että kaikessa vuonna miekka ja kilpi suunnitellussa mekaniikassa on reilut toleranssit. Niitä ei osattu laskea silloin niin tarkasti, eikä kannattanut koska huolto ja käyttö oli mitä oli. Mutta sovitaan että kovin lisäaineistettua tavaraa kannattaa varoa.
Laatikosta sanoisin että..
Sätkän laatikko on tilavuudeltaan pieni. Vaihdelaatikot ei käy kovin kuumana. Pienen tilavuuden pieni lämpötilavaihtelu, ei saa aikaan kovin suuria paine-eroja ja sitä kautta kaasunvaihtoa. Kondenssiveden kertyminen vaatii sitä kaasunvaihtoa, ei sitä umpioon ilmesty.
Mobil Agri Universal 10W-30 STOU
Mutta nyt sitä on hetken aikaa täysi litra kirkasta, eikä reilu desi mustaa, niin kuin ennen vaihtoa…
Ihan nätisti vaihtaa tuollakin.Tuo sätkän laatikko on niin vanhaa suunnittelua, ettei se voi olla kovin ronkeli pintapaineiden ja viskositeettien suhteen. Lisäaineistus on oma juttunsa. Hyökkääkö nykyöljyt pahasti joidenkin vanhojen pronssirenkaiden kimppuun? Uskomuksia on monia, vahvat näytöt suuntaan tai toiseen vähän puuttuu.
Tiuha vaihtoväli pitää nyt ainakin kosteuden poissa, mikä on varma korroosion aiheuttaja. Tosin umpiohan tuo laatikko on, joten ei sinne nyt mahdottomia vesimääriä pitäisi kulkeutua.
Franzose myy tuommoista adapteria:
http://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/2CV6/Oelversorgung-Oelkuehlung-Filter/ANR10006/
Sen kanssa sitten taas sattuu tuo bilteman adapteri.Ja öljynsuodattimeksi kelpaa muutoksen jälkeen vaikkapa Renu/Daatsian 1.5 dci:n filtteri.
HoHoo!!! Sehän on ollut komea. Vaikka väri on vaihtunut, niin hyvä että tyyli ja autoilun vakavuus ovat tallella 😀
Juupajuu. Nyt ymmärtäisin että siis Dyanea julkaistaessa oli massat edessä ja takana. Takamassat poistui -71 ja etumassat -75. Omassa on takana paikat massoille, mutta ei kitkoille.
Oliko silloin ennen vuotta -71 taka-akselilla massat ja putket, vai massat ja kitkat? Ja tuokos Lasse1 massavaimentimien laitto taakse putkien lisäksi minkämoista muutosta?
Ja tuosta perän kovuudesta, niin pitänee laittaa ensi kerralla hymiöitä tekstin perään. 😉 Varmaan se ihan oikeanlainen ja kurantti on. Mää vaan haikailen comfortpallotetun CX:n perän perään. Tosin Dyanella ei kyllä tarvitse jokaisessa kylätien alanteessa kuunnella pakoputken helinää soraa vasten…
-
JulkaisijaArtikkelit