Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tervetuloa joukkoon.Meitä seitsemänkymmentäluvulla mukana olleita on vieläkin mukana.
Huoneistojen maalaustöissä käytetään käytetään ihan ohutta muovista kalvoa pöly ja roiskesuojana.
Kun me sitä suomen vanhinta Vääksyssä tehtiin,levitettiin se kelmu lähtiessä päälle.Taas tullessa otettiin pois.
Remi säilyi pölyttömänä ja puhtaana hyvin.
Suoja on niin kevyt että jotain painoa tarvitsi päälle ennekuin pysyi.
Semmoisia löytyy ainakin Kärkkäisen tavaratalon remonttiosastolta,eikä maksanut montaa euroa.Kiltakapteenilta kysäiseppäs tarvitseeko varaosamyynti jotain.
Varo huijareita.Pay pallilla pystyy huijaamaan auton helposti.Myy vain käteisellä.
Uudet konkat ei tahdo toimia.Käytännössä kone käy mutta ei ota kierroksia.Kannattaa kaivaa kaikki vanhat konkat varastoista mukaan.Ainakin pari kappaletta saisi olla.
Korjauksen voi tehdä ainakin väliaikaisesti helponpaan paikkaan.Kiinnittää konkan valopukkiin.Puolan kiinnitysruuvin alle maapuolen ja johtopään puolaan sen liittimen alle johon tulee johto kärkikotelolta.Vähän pihdeillä litistää konkan johdon päässä olevaa liitintä niin se kiristyy paremmin siihen puolasta tulevaan tappimalliseen liittimeen.
Itse korjasin sitten kärkikoteloon vanhemman konkan ja jätin valopukki virityksen paikalleen paitsi plussa johdon ,jonka otin sieltä
irti.On sitten nopea testata kun seuraavan kerran konkka sanoo sopimuksen irti.
Kokemuksesta minä puhun.Ei minullakaan uuden konkan pitänyt heti hajota.Pyrin tulemaan ajoissa
Soot Henkka vuoden myöhässä jos oikein ymmärsin.
neljätoistatuumaiset nastattomat talvirenkaat Xantian alta otetut 50€
Konehan ei pyörinyt kun vaihde oli vapaalla.Vaan ei tullut kokeiltua ajamista kakkosvaihteella.Olisko se joka pyörän kierroksella edelleen ollut samalla tavalla.
Oikein hyvä.Sinne kaikki joukolla.
Virtalukon pohja Sinulla taitaa kummitella.On kuluva osa ja saa erikseen Sitroselta ja Autoartikkelista.
Saattaa joltakulta löytyä myös lauantain rompetoritapahtumasta Kossun pajalta.Kuusikymmentäluvulla tuommoisella kiersin Suomea monena kesänä.Tuommoisia noin 200km päivämatkoja.
Etummaiset iskunvaimentimet eivät toimineet koskaan.Nostalgisia muistoja.Seppon kiittää hyvästä tapahtumasta ja arpajaispalkinnoista.
Perävaunun johtoa olen käyttänyt.7 eriväristä johtoa sukan sisässä.Tavaratilan pohjaan tein jakorasian josta jaoin myös vetokoukulle virrat.Parin tunnin askartelu,Laitoin peräkärryn värien mukaan edestä lähtien.Keltainen vasen vilkku yms
Nyytinen 4/15 sivu 27 löytyy
-
JulkaisijaArtikkelit